AVANGARDA

( 3.67 )

Opinie (21)

wielkie rozczarowanie

korzystalam z usług 3 dni przed weselem znajomej .Nowa Fryzura To byla porażka. Siadajac na fotel i widząc fryzurę pani fryzjerki i jej nierowne pasma i ślady od sreberek na jej skroniach wiedzialam ze czeka mnie katastrofa :( Fryzjerka elegancka w tiulowej białej koszuli jak na wigilię.a nie do pracy. Przez 1,5 godz fryzjerka odezwała sie do mnie 1 zdaniem "co robimy",drugie brzmialo "proszę kawkę".Zero dialogu,doradztwa ,mowienia co robi....Nie starala sie niczym rozluznic atmosfere.Malo tego Wydawała sie przestraszona i nie pewna tego co robi.Atmosfera byla napięta.A na koniec widząc to ze schrzaniła robotę...bardzo niechętnie i z oporem podała mi lusterko. Prosiłam o delikatne sombre na moim ciemnym blondzie.A tymczasem wyczarowała mi kilkanascie grubych, nierównych,jaskrawo-zoltych pasm .OD skóry glowy!!!(prosiłam nie od skory).Na grzywce jedno pasmo.Z tylu widoczna była prostopadla linia po zdjeciu sreberek!!! (takie cos moglam sobie sama w domu wyczarowac rozjasniaczem za 6 zł).Totalna amatorszczyzna. wyszłam niemal z płaczem. Nigdy więcej tam nie pojdę. tydzien pozniej W kolejce u dentysty slyszalam dokladnie tą samą historię o tym salonie.

Studio urody Avangarda to niezwykły salon

Studio urody Avangarda to niezwykły salon, można tu odnaleźć spokój, zaznać chwili relaksu. Atutami salonu są: dogodna lokalizacja (śródmieście Koszalina, na ul. Zwycięstwa 173) oraz szeroki wachlarz usług i profesjonalna obsługa.Skorzystałam z usług kosmetyczki, nie mnie jednak w stiudio jest równiez atelier fryzjerskie co daje możliwość pełnych usług.Gabinet kosmetyki jest wyposażony w komfortowy sprzęt. Zapach świec i relaksującą muzyka wprowadzają w stan głębokiego odprężenia i relaksu, mimo nieprzyjemnego zabiegu jakim jest dla mnie regulacja brwi. Kosmetyczka w nienachalny sposób nawiązuje rozmowę, wypytuje o potrzeby, oczekiwania klienta. Otrzymałam również informację o zabiegach oraz zaproszenie do polubienia strony na Facebooku gdzie znajdują się codzienne promocje. Po zabiegu otrzymałam kartę stałego klienta. Serdecznie polecam.

Do salonu wybrałam się na zabieg na ciało

Do salonu wybrałam się na zabieg na ciało. Salon przeszedł delikatny remont, stare, brzydkie i niewygodne meble, zostały zamienione na nowe, elegancki i wygodne fotele i stolik. Przyszłam przed czasem, jednak zaraz zostałam poproszona do gabinetu. Łóżko było przykryte papierowym, czystym ręcznikiem. Wygodnie się ułożyłam i pani przeszła do wykonania zabiegu. Zabieg był wykonany dość intensywnie, jednak dzięki temu efekty są lepsze. Podczas zabiegu kosmetyczka prowadziła ze mną miłą, luźną rozmowę. Lokal był czysty.

Do salonu udałam się na zabieg kosmetyczny

Do salonu udałam się na zabieg kosmetyczny. Po przyjściu okazalo się, że zostałam skreślona z kilku kolejnych wizyt i zostały one przeniesione na inne termony. Niestety, nie zostałam o tym w żaden sposób poinformowana, co uważam za karygodne! Zostałam przeproszona i poinformowano mnie o nowych terminach wizyt, jednak nikt mi nie zwróci za parking płatny i kaszty dojazdu.

Mój ulubiony salon fryzjerski i

Mój ulubiony salon fryzjerski i kosmetyczny.Fryzjerki znają się na rzeczy, potrafią świetnie dobrać fryzurę, ładnie obciąć i wymodelować, bądź zrobić fryzurkę ze zdjęcia. Salon zawsze czysty, pachnący, schludny. Nawet jak nie raz przychodziłam bez zapisania się, to zawsze mnie gdzieś panie wcisnęły. Miła atmosfera, uśmiechnięte i znające się na rzeczy Panie:) Ceny także są ok.

Spontaniczna wizyta u fryzjera z samego rana i wybór na

Spontaniczna wizyta u fryzjera z samego rana i wybór na Brzeźno, salon Avangarda no i pozytywne zaskoczenie. Pani fryzjerka (taka rudawa) bardzo bardzo sympatyczna, w środku czyściutko i schludnie a przy tym elegancko. Kosmetyki Loreala. Co więcej ceny również rewelacyjne, cennik wyłożony na ladzie co ułatwia zapoznanie się z nim już przed wizytą.

Moja obserwacja dotyczy zabiegu laserowej depilacji

Moja obserwacja dotyczy zabiegu laserowej depilacji. Wchodząc do lokalu było czuć nieprzyjemny zapach resztek po papierosach, które kwitły w przepełnionej popielniczce przed wejściem. Drzwi wejściowe czyste, w środku lokale także było czysto. Od razu poproszono mnie do gabinetu. Pani przeprowadziła ze mną wywiad, powiedziała jakie są przeciwwskazania i zalecenia do domu. Przeszłyśmy do zabiegu. Byłam w głębokim szoku, ponieważ kiedyś kiedyś korzystałam z podobnego zabiegu i wyglądał o n całkiem inaczej, opowiedziałam o tym kosmetyczce a ona aż się za głowę złapała i powiedziała, że albo zostałam oszukana i w ogóle nie wykonano zabiegu albo ominięto wszelkie procedury ochronne i dodatkowo zabieg został wykonany niewłaściwie = nieskutecznie i to niestety prawda. Tym razem było inaczej. Nic nie bolało, zabieg można powiedzieć, że był przyjemny i szybko wykonany. Na minus niestety wygląd lokalu ale poza tym było ok. Kosmetyczka bardzo miła, ubrana w fartuszek kosmetyczny.

Moja obserwacja dotyczy zabiegu na ciało

Moja obserwacja dotyczy zabiegu na ciało. Byłam umówiona na godzinę 8 rano. Wyjechałam o godzinie 6.55 ponieważ musiałam przejechać przez całe miasto i chciałam uniknąć korków. NA miejscu byłam o 7.15, poczekałam w samochodzie. O godzinie 7.50 udałam się pod gabinet. Nikogo jeszcze nie było. O godzinie 8.10 zdenerwowana zadzwoniłam do kosmetyczki zapytać kiedy ktoś się pojawi. Pani przeprosiła za spóźnienie i powiedziała, że nie zadzwoniła bo do mnie numeru nie miała (co jest nieprawdą, bo podawałam jej numer, później się okazało, że numer jest, ale pracownicy rzekomo nie mogą wynosić grafika ani informacji z niego). Kosmetyczka spóźniła się 20 min! Po wejściu do lokalu od razu widać, że to bardzo staru budynek. Lokal jest nieładny, zapchany gratami, jednak czysty. Dodatkowo okazało się, że urządzenie jest nie do końca sprawne i nie będzie możliwości wykonania pełnego zabiegu. Można powiedzieć, że przyjechałam na marne.

Moja obserwacja dotyczy zabiegu z talonu groupon

Moja obserwacja dotyczy zabiegu z talonu groupon. Dzwoniąc w celu umówienia się na serię zabiegów otrzymałam informację (mylną), że mogę się umówić jedynie na pierwszy zabieg, zaś następne zostaną ustalone dopiero po oględzinach mojej skóry. Kiedy stawiłam się na umówione spotkanie, okazało się, że grafik jest już wypałniony po brzegi i pani kosmetyczka zdziwiona zapytała, czemu od razu się nie umówiłam na wszystkie zabiegi, więc jej powiedziałam czemu. Przeprosiła zamieszanie i obiecała gdzieś mnie wcisnąć. Podczas wykonywania zabiegu prowadziłyśmy z kosmetyczką miłą rozmowę. Trochę mi się nie podobało, że podczas zabiegu kosmetyczka wychodziła z gabinetu, ponieważ przychodziły klientki się umówić. Niestety po wykonaniu zabiegu okazało się, że pani zapomniała o jednej części ciała, musiałam się upomnieć, jednak miała poślizg czasowy i musiała zaczekać aż wykona zabieg innej klientce i dopiero później zrobiła mi zabieg na część ciała o której zapomniała. Salon kosmetyczny jest umiejscowiony w starej kamienicy, wejście od podwórka, niestety trochę zaniedbanego. Wejście do lokalu było brudne (odciski palców na szybie). PRzed drzwiami stała popielniczka pełna niedopałków. W środku lokalu czysto, jednak widać, że to bardzo stary budynek. Salon jest nieładnie umeblowany, brak jakiegokolwiek stylu, jakby ktoś poupychał tam stare meble. W lokalu dość chłodno - ogrzewanie jedynie z butli gazowej lub farelkami. Toaleta jakby w schowku, znajdująca się pokoju socjalnym (czysta). W poczekalni tylko jedna, mała brzydka kanapa, na dodatek niewygodna. Zostałam poczęstowana kawą, jednak forma jej podania miała wiele do życzenia. Stary kubek, w którym mogłabym sama sobie zrobić kawę w domu a nie podawać klientce w salonie. Niestety nie było tej kawy gdzie postawić więc musiałam ją trzymać w ręce, w celu odstawienia za stolik służyła półka fryzjerska przy stanowisku fryzjerskim, jakieś 3 m dalej. Sam zabieg wykonany dobrze. Pani wytłumaczyła mi co i jak, doradziła co zrobić aby były lepsze efekty. Gabinet kosmetyczny oferuje dużo atrakcyjnych promocji.

W salonie fryzjerski Avangarda byłam już kilka raz

W salonie fryzjerski "Avangarda" byłam już kilka raz. Jednak tylko raz wyszłam w 100% zadowolona. W salonie pracują 2 Panie fryzjerki i każda ma pomysł na moje włosy. Nie zawsze zgadzamy się co do fryzury. Mimo, że szczegółowo opiszę, a nawet pokażę na zdjęciu fryzurę jaką bym chciała to tylko raz obcięto mnie tak jak prosiłam. Ceny w salonie są przystępne. Atmosfera bardzo miła. Szkoda tylko, że wykonanie nie zawsze jest takie jak klient chce. Mimo wszystko jeszcze nigdy nie zniszczono mi w tym salonie włosów.

Nie zdarzyło mi się żebym wyszła z tego salonu

Nie zdarzyło mi się żebym wyszła z tego salonu niezadowolona. Obsługa miła i przede wszystkim znająca się na własnym fachu. Potrafią doradzić.I zmienić osobę nie do poznania a to tylko zmiana fryzury! Bardzo dobre kosmetyki. Farba nałożona na włosy nie blaknie jak co nie które z innych salonów. Miła atmosfera. Przystępne ceny. Z salonu wychodzi się jakby było się kimś wyjątkowym.

Odwiedzałeś ostatnio AVANGARDA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Denique

(3.63 )

Impress

(5.00 )

Salon kosmetyczny Małgorzata

(4.33 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem