Intimissimi

( 1.71 )

Intimissimi należy do Grupy Calzedonia, której początki sięgają 1986 roku. Firma zapewnia nie tylko jakość swoich produktów i przyjemność z ich noszenia, ale jakość życia w środowiskach, w których funkcjonuje. Intimissimi posiada sieć sklepów stacjonarnych liczącą ponad 1400 punktów na całym świecie. W ofercie sklepów tej marki dostępna jest damska bielizna i męska, odzież oraz piżamy.

Opinie (419)

Pożyczki krótkoterminowe :D

PONAD MIESIĄC czekałam na zwrot pieniędzy za oddane zamówienie. Ustawa o prawach konsumenta mówi jasno - sklep ma 14 DNI na zwrot. Obsługa klienta (infolinia, chat) twierdzi, że nie mogą eskalować mojej sprawy bo takie są procedury i mam czekać dalej :D Czyli to standardowe praktyki, licz się z tym że w przypadku chęci zwrotu towaru dajesz Intiisimisissismisiisi nieoprocentowaną pożyczkę krótkoterminową. Po komentarzach widać że to zdarza się regularnie, pora żeby się UOKIK nimi zajął. Zakupy stacjonarnie były zawsze ok i nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale ja już tam nigdy nic nie kupię, nawet stacjonarnie.

Chciałam państwa przestrzec

Chciałam państwa przestrzec przed sklepem w Galerii Krakowskiej, obsługa gra na zwłokę , reklamacja piżamy mojego męża trwa od 1 września pięć tygodni , przed zamknięciem galerii handlowych w związku z pandemia , nie otrzymałam pieniędzy .Na 1 dzień przed zamknięciem galerii otrzymałam telefon od kierowniczki sklepu , która poinformowała mnie żebym nie przynosiła pisma z wezwaniem do zapłaty do sklepu , ponieważ w poniedziałek otrzymam środki na konto od tego czasu minął kolejny , tydzień brak środków na moim koncie brak kontaktu z kimkolwiek. Zastanawiam się tylko kto rekrutuje tych ludzi do pracy , to są młode dwudziestokilkoletnie dziewczyny, gdzie jakość obsługi powinna być genialna, zastanówcie się państwo rekrutując osoby do pracy kogo zatrudniacie! Oczywiscie nie zamierzam zostawić tej sprawy wlasnemu tokowii posu poruszę ją w postaci Skargi w urzędzie ds. konsumenta. Zamknięcie punktów stacjonarnych grubo po przekroczeniu terminu reklamacji i zasłanianie się Koronawirusem to nie jest rozwiązaniem sprawy i nikt się już na to w Polsce nie nabiera. Poza tym napiszę maila do centrali Intimissimi w jaki sposób pracownicy sklepu rozpatrują reklamacyjne wnioski. Bo nie są uczeni w marketingu oszukiwania klienta! Jedna wielka żenada. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Skandaliczna obsługa

Zamowienie szło trzy tygodnie Zwrot srodkow za czesć zwroconego zamówienia 1,5 miesiaca i konieczna była eskalacia. 6 maili i dwa telefony. Sciemniali za kazdym razem jak prosilem o informacje. Tylko kupujcie w sklepach stacjonarnych jak już. Internetowy sklep to porażka.

Nieuczciwe dzałanie

Minęły 2 tygodnie od zamówienia zero kontaktu sprawa bedz zgłoszona na policję (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Straszny sklep

Kocham intimisimi. Nie polecam we Wroclavi. Panie gburowate, wolały pogadać między soba. Mi od razu dały odczuć, ze to dość drogi sklep. Ok ale jestem świadomym klientem, wchodzę i sama analizuje czy stać mnie na dany produkt. Witryna oraz sam sklep bardzo ładny i zachęcający do zakupu bielony. Ale obsługa odstrasza ...

Fatalnie

Czuje się oszukana nie mam pieniędzy ani towaru - tragedia . Zero kontaktu -infolinia to bzdura tak jak maile I czat .

Dramat

Jestem przerażona tym jak w tej chwili działa sklep internetowy. Bardzo żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii dostępnych w internecie na temat tej firmy. Zamowienie wysłane po ponad tygodniu od jego opłacenia. Pudełko w którym je dostałam chyba już kilka razy po świecie krążyło bo miało poskreslane poprzednie etykiety nadawcze, było ogromne, zdecydowanie za duże jak na zawartość. Po otwarciu przesyłki - ogromne rozczarowanie, połowa rzeczy nie miała nawet foliowej torebki, była wrzucona zupełnie luzem.. reszta miała porozrywane już wcześniej przez kogoś foliowki. Wyglądało to bardzo nieprofesjonalnie i nie zachęcało do przymiarki. Większość rzeczy zdecydowałam się odesłac. Przesyłkę nadałam paczkomatem ponad tydzień temu. Paczka dotarła następnego dnia. Nie dostałam jednak żadnego potwierdzenia tego faktu. Od czasu nadania - cisza. Czekam na zwrot pieniędzy w nadziei, że on nastąpi. Nie polecam zakupów ze strony internetowej - szkoda czasu i nerwów.

Dramat

Zamówienie złożone tydzień temu przez sklep internetowy. Zapłacone z góry i brak przesyłki . W statusie widnieje ze nawet nie wysłali. Brak kontaktu e-mail oraz infolinia która jest offshoringiem zagranicznym -płatnym. Zero informacji co dalej. Zgłaszam ich do UOKiK

Fatalna obsługa na infolinii

Dzisiaj dzwoniłam na infolinie w sprawie różnicy zwrotu która wynika z wystawionych faktur przez Intimissimi, sytuacja następująca kupiłam 4 produktu w sklepie internetowym w promocji 3+1, jeden nie był dostępny i zwrot który wynika z faktur dostałam o 40 zł mniejszy, Pani na infolinii mega niemiło mnie potraktowała, przekonywała prawie krzycząc, że i tak za dużo zwrotu dostałam i że wgl nie miałam prawa na skorzystanie z tej promocji, jestem rozczarowana takim podejściem do klienta, to nie jest winna kupującego że sprzedawca ma w ofercie internetowej ma artykuły, których nie posiada, byłam lepszej myśli o tej marce, chociaż same produkty są dobrej jakości.

takiej obsługi naprawdę nie ma nigdzie

jeśli w salonie w Magnolii nie znajdę tego czego szukam, to zawsze kieruję się do Wroclavii. Pracujące tam panie są przemiłe, kompetentne i świetnie doradzają. Zawsze wyjdę z pełną torbą zakupów i miłym doświadczeniem.

Brak taktu i szacunku

Obsługa w Białymstoku w galerii Alfa pani ,,kierownik,,(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -RODO) tragedia. Niemiła, bardzo nieuprzejma, zarozumiała. Brak taktu i dobrego zachowania. Brak szacunku do klienta. Powiem szczerze ze z takim brakiem kultury i prostactwem nie spotkałam się bardzo dawno. (Opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść )

Fatalna obsługa

Fatalna obsługa, dopiero 10 dni po zakupie brak informacji o niedostępności części zamówionych rzeczy, po czym wysłanie bez informacji o tym części rzeczy które były kompletem, narażając jeszcze dodatkowo na zmarnowanie czasu na odesłanie i stratę czasu na zamówienie rzeczy w innej firmie. To mój ostatni zakup on-line w tej firmie. W tych czasach kompletna żenada.

Zakupy online

Masakra, nie polecam zakupów w sklepie internetowym. Brak jakiegokolwiek kontaktu, nikt nie odpowiada na wiadomości, realizacja zamówienia 14 dni

masakra

Uwazajcie, rowniez mam z nimi same problemy!! najpierw czekalam na przesylke 1,5 msc ciagle piszac do nich i wyjasniajac co to ma byc, zazwyczaj sie tylko powtarzali, chyba stosowali kopiuj wklej bo czesto bylo nie na temat! przykre!! gdy w koncu dostalam przesylke, rece mi opadly, wscieklam sie gdy zobaczylam to cos, zapakowane staniki i majtki w foliowki, brak brak opakowan! totalnie zaklejone bezczelnie w zwykle foliowki!! nawet staniki!!! masakra. nigdy czegos takiego nie widzialam aby znana marka potraktowalaby w ten sposob swoich klientow!! Teraz mam problem zeby zwrocic to wszystko! czekam juz bardzo dlugo, nadalam zwrot ,oni nie odpisuja! nie ma teraz zadnego kontaktu i nie wiem co mam z tym barachlem robic!!! nigdy wiecej nic u nich nie kupie! uwazajcie dziewczyny, dzieja sie zle rzeczy! to nie jest uczciwe!!

Odwiedzałeś ostatnio Intimissimi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.33 )

Calzedonia

(4.21 )

ESOTIQ

(3.65 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem