Intimissimi

( 3.35 )

Intimissimi należy do Grupy Calzedonia, której początki sięgają 1986 roku. Firma zapewnia nie tylko jakość swoich produktów i przyjemność z ich noszenia, ale jakość życia w środowiskach, w których funkcjonuje. Intimissimi posiada sieć sklepów stacjonarnych liczącą ponad 1400 punktów na całym świecie. W ofercie sklepów tej marki dostępna jest damska bielizna i męska, odzież oraz piżamy.

Opinie (554)

Trzecie raz robię ...

Trzecie raz robię podejście do zakupu bielizny przez internet w sklepie Intimissimi. Za każdym razem przychodzi niekompletne zamówienie. Zamawiałem dwa komplety bielizny przyszedł jeden pomieszany z drugim, zamówiłem 5 szt majteczek i dwa staniki, przyszły dwie pary stringów bez staników i ostatni zamówiłem stanik i dwie sztuki majtek i przyszły jedne majteczki. Cóż więcej nie zamówię. Pozdrawiam szczęściarzy którzy otrzymali wszystko co zamawiali.

Robiłam kilka podejść, ...

Robiłam kilka podejść, aby kupić biustonosze. Niestety w Opolu w Solarisie jest to niemożliwe. Za pierwszym razem jak byłam, młoda Pani blondynka nie wiedziała co mi zaproponować, miotała się - nie wiem może to były jej pierwsze dni w pracy. Do pomocy dołączyła po chwili druga Pani ciemne włosy ( była zajęta rozpakowywaniem dostawy, ważne to jednak w sytuacji, gdy klient chce dokonać zakupu schodzi na drugi plan (tak mi się przynajmniej wydaje) Pani zaproponowała 3 modele niestety nie było mojego rozmiaru. Po dwóch tygodniach wybrałam się ponownie niestety młoda Pani w ciemnych włosach udawała, że mnie nie widzi. Wczoraj byłam ponownie i niestety znowu zostawałam potraktowana jak powietrze, nie chodzi o to, że ktoś powinien skakać nad klientem, raczej zwykła uwaga i odrobina kultury byłyby mile widziane. Na moje "Dzień Dobry" Panie nawet nie raczyły odpowiedzieć. Jedna Pani obsługiwała, druga stałą za ladą i robiła coś na telefonie. Obejrzałam dostępne modele nie znalazłam mojego rozmiaru, Pani była zapatrzona w telefon popatrzyła na mnie i wróciła do swojego zajęcia czyli z perspektywy klienta załatwianie spraw prywatnych. Po ok.5 minutach wyszłam ze sklepu mówią "Do widzenie" niestety nikt nie odpowiedział. Produkty bardzo fajne, niestety jak kobieta chce kupić inny model i potrzebuje pomocy jest to niemożliwe w tym salonie. Panie ewidentnie wybierają klientów do obsługi, czego doświadczyłam na swoim przykładzie. Bardzo to przykre. Teraz to już raczej stała, była klientka tego salonu.

ŚWIETNA OBSŁUGA

Lokal czysty zarówno na wejściu jak i w przymierzalniach, obsługa uprzejma i pomocna, proponują bardzo dużo promocji i pokazują asortyment, którego nie widać na wieszakach. Nie ma braków w rozmiarach i pustych w luk na wystawie.

Nie polecam!!

Czas realizacji tragiczny- zamowiłam przez internet 2.07, a odbiór był dopiero 13.07. Niestety nie byłam w stanie odebrać paczki i nie mogłam już jej przedłużyć w InPost dlatego poprosiłam o ponowne jej wysłanie!! Pani napisała, że będzie zwrot i nie mogą jej wysłać jeszcze raz bo takie maja procedury! Gratuluje polityki firmy! Zamówienie widocznie za małe za 350zł, a Klient nasz Pan nie u nich!! NIE POLECAM

Nigdy więcej

Intimissimi online to są kpiny. Chciałam zaoszczędzić swój czas, zamówiłam bieliznę online. Nie dość, że czas dostawy nie wynosi 3-4 dni robocze, jak pokazuje strona, tylko 7! To na dodatek nie otrzymałam całego zamówienia. Nikt nie raczył do mnie zadzwonić, poinformować, że nie otrzymam mojej bielizny. Mimo, że pisalam do biura klienta z prośbą o szybką wysyłkę, zaznaczając, że potrzebuję tej bielizny na specjalną okazję.Dostałam zwrot na konto. Dzień przed uroczystością zostałam bez bielizny, na którą czekałam do ostatniej chwili. Kompletny brak zainteresowania że strony sklepu skutkuje moim kompletnym brakiem zainteresowania jako klienta, marka intimissimi przestaje dla mnie istnieć. Nie polecam nikomu.

Fatalna obsługa

Zrobiłam zakupy w sklepie stacjonarnym, w którym zostałam potraktowana jako intruz. Zapakowano mi ( być może przez pomyłkę )inny rozmiar produktu. Wmawiano mi, że to moja wina i że nie ma możliwości zwrotu towaru. W tym samym czasie przymierzane wcześniej przeze mnie spodnie, w moim rozmiarze były sprzedawane innej klientce. Miałam sobie sama poszukać informacji, co powinnam

Katastrofa

Zamówiłam bluzkę z kaszmiru a otrzymałam w paczce jakieś 2 koszulki. Tragedia.

Świetna obsługa

Sklep internetowy jak najbardziej na plus. Zamówienie złożone wieczorem 05.05.2021, w paczkomacie odebrane dzisiaj po południu tj. 12.05.2021. Gdyby nie problemy z Inpostem już wczoraj mogłabym odebrać... Ale najważniejsze że już mam wszystko co zamówiłam. Jakość bielizny jak zawsze rewelacja. Do tej pory zazwyczaj kupowałam stacjonarnie ale mimo wszystko online jest większy wybór więc pewnie jeszcze nie raz zajrzę na stronę

koszmar

Zwrot za niedostarczony towar nastąpił po 2 miesiącach.Dodam,że monity email ,również telefony nie odniosły skutku.Jedynie przedsądowe wezwanie do zapłaty wysłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, co kosztowało mnie 11zł.Nie polecam.

Beznadziejna obsluga online

Zamowienie do paczkomatu 6 kwietnia-zeby przyszlo na 13/14 kwietnia - info od nich. Po czym do informuja ze wysylki sa wstrzymane. Nie mozna zmienic miejsca dostawy ani zmienic na kuriera. Prosze o wysylke z dostawa przed 23 kwietnia 29 kwietnia informuja o przygotowaniu wysylki. Jestem juz o 400km dalej i nie odbiore z tego punktu. Inercja jakby to był jakiś pancernik

Koszmar

Brak kontaktu, towar przyslany niekompletny. Chętnie kupiłabym coś w sklepie lae czekam na otwarcie sklepów stacjonarnych, by nie tracić nerwów

Sklep online-kompletna katastrofa

System zmienia adres dostawy z adresu podanego przy składaniu zamówienia, przekierowując towar do najbliższego sklepu Żabki (problem powtarza się ciągle). Towar odebrałam tylko dlatego że przypadkiem byłam w sklepie gdy przyjechał kurier. W innym przypadku towar zostałby porzucony w sklepie lub odesłany do sklepu. Podczas składania drugiego zamówienia problem został zgłoszony - dział obsługi poinformował ze mogę sama próbować kontaktować się z kurierem żeby zmienić adres.... niestety obsługa nie potrafi naprawić błędu w systemie. Nigdy więcej.

Żenująco długi czas dostawy

Beznadziejna obsługa zamówień online. Nic nie przychodzi na czas, trzeba czekać tygodniami. Ceny wysokie, rabatów za spóźnienia brak.

Odwiedzałeś ostatnio Intimissimi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.36 )

Calzedonia

(4.13 )

ESOTIQ

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem