Intimissimi

( 3.39 )

Intimissimi należy do Grupy Calzedonia, której początki sięgają 1986 roku. Firma zapewnia nie tylko jakość swoich produktów i przyjemność z ich noszenia, ale jakość życia w środowiskach, w których funkcjonuje. Intimissimi posiada sieć sklepów stacjonarnych liczącą ponad 1400 punktów na całym świecie. W ofercie sklepów tej marki dostępna jest damska bielizna i męska, odzież oraz piżamy.

Opinie (550)

Fatalna obsługa

Zrobiłam zakupy w sklepie stacjonarnym, w którym zostałam potraktowana jako intruz. Zapakowano mi ( być może przez pomyłkę )inny rozmiar produktu. Wmawiano mi, że to moja wina i że nie ma możliwości zwrotu towaru. W tym samym czasie przymierzane wcześniej przeze mnie spodnie, w moim rozmiarze były sprzedawane innej klientce. Miałam sobie sama poszukać informacji, co powinnam

Katastrofa

Zamówiłam bluzkę z kaszmiru a otrzymałam w paczce jakieś 2 koszulki. Tragedia.

Świetna obsługa

Sklep internetowy jak najbardziej na plus. Zamówienie złożone wieczorem 05.05.2021, w paczkomacie odebrane dzisiaj po południu tj. 12.05.2021. Gdyby nie problemy z Inpostem już wczoraj mogłabym odebrać... Ale najważniejsze że już mam wszystko co zamówiłam. Jakość bielizny jak zawsze rewelacja. Do tej pory zazwyczaj kupowałam stacjonarnie ale mimo wszystko online jest większy wybór więc pewnie jeszcze nie raz zajrzę na stronę

koszmar

Zwrot za niedostarczony towar nastąpił po 2 miesiącach.Dodam,że monity email ,również telefony nie odniosły skutku.Jedynie przedsądowe wezwanie do zapłaty wysłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, co kosztowało mnie 11zł.Nie polecam.

Beznadziejna obsluga online

Zamowienie do paczkomatu 6 kwietnia-zeby przyszlo na 13/14 kwietnia - info od nich. Po czym do informuja ze wysylki sa wstrzymane. Nie mozna zmienic miejsca dostawy ani zmienic na kuriera. Prosze o wysylke z dostawa przed 23 kwietnia 29 kwietnia informuja o przygotowaniu wysylki. Jestem juz o 400km dalej i nie odbiore z tego punktu. Inercja jakby to był jakiś pancernik

Koszmar

Brak kontaktu, towar przyslany niekompletny. Chętnie kupiłabym coś w sklepie lae czekam na otwarcie sklepów stacjonarnych, by nie tracić nerwów

Sklep online-kompletna katastrofa

System zmienia adres dostawy z adresu podanego przy składaniu zamówienia, przekierowując towar do najbliższego sklepu Żabki (problem powtarza się ciągle). Towar odebrałam tylko dlatego że przypadkiem byłam w sklepie gdy przyjechał kurier. W innym przypadku towar zostałby porzucony w sklepie lub odesłany do sklepu. Podczas składania drugiego zamówienia problem został zgłoszony - dział obsługi poinformował ze mogę sama próbować kontaktować się z kurierem żeby zmienić adres.... niestety obsługa nie potrafi naprawić błędu w systemie. Nigdy więcej.

Żenująco długi czas dostawy

Beznadziejna obsługa zamówień online. Nic nie przychodzi na czas, trzeba czekać tygodniami. Ceny wysokie, rabatów za spóźnienia brak.

Uwaga na intimissimi on-line

Po prawie miesiącu nie otrzymałam swojego zamówienia. Obsługa klienta ciągle mnie zbywała, że postarają się wysłać zamówienie itd. Niedawno dostałam informację, że sklep ma problemy z inpostem i mogę zrezygnować z wysyłki bo czas oczekiwania na zamówienie może się przedłużyć . Pani z obsługi klienta zaproponowała mi anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Minęło kilka dni, kasy brak. Boje się , że nie zwrócą mi pieniędzy .Czytając poprzednie opinie jestem przerażona. Sklep stacjonarny polecam, bielizna fajna, dobra jakość, natomiast zakupy online to tragedia, nigdy więcej, szkoda nerwów i pieniędzy. Nigdy nie spotkałam się jeszcze z takim dziadostwem.

dobre produkty i tragiczna obsługa

uwaga, moje zamówienie od trzech tygodni nie zostało zrealizowane , płatność z mojego konta pobrana , reklamacja telefoniczna i na stronie bez jakiejkolwiek reakcji , uwaga na zakupy w intimissimi.com , czy to oznacza Firma ma problemy finansowe ?? zrezygnowałam z zamówienia ciekawe czy dostane zwrot pieniędzy

Nigdy więcej zakupów online!!!

Zamówienie złożone 16.03.2021r. Z uwagi na zamkniecie sklepów przekierowane na adres domowy. Zamówienie rzekomo nadane 23.03.2021r ale brak jakiejkolwiek informacji u przewoźnika. 29.03.2021r informacja uzyskana na infolinii, że zamowienie nie opuściło jeszcze magazynu. Totalny brak szacunku dla klienta. Nie polecam szkoda nerwów.

Intimissimi on-line to kpina.

Stanowczo odradzam zakupy on-line Intimissimi. Jak wiele poprzednich komentarzy i opini - znalazłem się w podobnej sytuacji, zamowilem produkty on-line, zrobiłem przelew i czekałem na wysyłkę. Wg Intimissimi, obsłużenie zamówienia to 10 dni. Paczkę otrzymałem dopiero po 12 dniach od zamówienia, dodatkowo nie zostały dostarczone wszystkie produkty - w emailu potwierdzającym wysyłkę dostałem informację że 1 produktu zabrakło na stanie (a w momencie składania zamówienia wszystkie produkty były dostępne - to jest porażka, jak nie umieją w odpowiedni sposób zadbać o faktyczny stan towaru i obsługę składania zamówienia). Dodatkowo we wczesniej wspomnianym emailu od Intimissimi była informacja ze zwrócą pieniądze w przeciągu 14 dni. Oczywiście po 14 dniach ani pieniędzy ani żadnego kontaktu. Na infolinię nie można się dodzwonić bo w połowie automatu przerywa połączenie. Zostaje wiadomść email i chat. Na chacie Pani poinformowala mnie że sprawe przekazuje do działu rozliczen i wiadomo przepraszaja i bla bla bla. Po tygodniu znowu kontaktuje sie z Panią poprzez chat Intimissimi - i ta sama sytuacja, i tak z 3 razy. Po 2giej rozmowie zacząłem wysyłać emaile - na które dostawałem odpowiedź po 2 tyg. Ostatecznie po ponad miesiącu od zamówienia poinformowałem że jeśli nie otrzymam zwrotu to skontaktuję się z rzecznik praw konsumenta (w tym samym czasie pisalem z Panią na czacie i wysylalem emaila z podobnym tekstem) - i wtedy po 1,5 tygodnia otrzymalem zwrot. Kompletna kompromitacja Intimissimi on-line. Tylko zakupy stacjonarne.

Odwiedzałeś ostatnio Intimissimi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.36 )

Calzedonia

(4.13 )

ESOTIQ

(4.09 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem