Bistro Tesco Extra

( 4.11 )

Opinie (24)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Dobre jedzienie

Jest duży wybór. Każdy może coś dla ciebie znaleźć, smaczne jedzenie, nie jest zimnie. A byłem w godzinach szczytu. Cenowo to standard. jak u konkurencji. Tylko obsługa mogłaby być bardziej milsza, uśmiechnięta.

Jakość obsługi w na dobrym poziomie

Jakość obsługi w na dobrym poziomie. Chociaż Pan pracujący trochę słabo zorganizowany, powolny, ale miły i uprzejmy.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. smaczne i niedrogie jedzenie, czysto i fajnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Witam chciałam ocenić Tesco Bistro Extra w Lesznie

Witam chciałam ocenić Tesco Bistro Extra w Lesznie. Moja kolejna wizyta w tym lokalu jak zwykle mnie zachwyciła. Bistro te jest jak zawsze bardzo czyste. Personel mnie obsługujący ubrany był ubrany w schludne uniformy i przywitał mnie mile i równie przyjaźnie pożegnał. Zakupiony posiłek za niewielką cenę był bardzo smakowity. Asortyment w tym miejscu zmienia się . Podstawowe menu można podzielić na 2 grupy i te grupy wymieniają się ze sobą, by uniknąć monotonii. Dodatkowo bardzo często można spotkać ciekawe nowe propozycje np. mini hamburgery czy kiełbaski. Czas obsługi bardzo szybki- personel przy kasie zawsze zapyta się o kartę clubcard i zawsze wyda paragon . Z chęcią powróce do tego miejsca ponownie i polecam go gorąco.

Witam chciałam ocenić Bistro Tesco Extra

Witam chciałam ocenić Bistro Tesco Extra , które znajduje się w Lesznie na ulicy Poznańskiej 3. Jestem bardzo zadowolona nie tylko z obsługi, czystości ale przede wszystkim z jakości oferowanych produktów. Rozpocznę moją opinię od obsługi. Za każdym razem jak jestem w tym bistro jestem mile witana i żegnana a co jest najważniejsze według mnie w takich punktach gastronomicznych jest życzone mi smacznego. Personel jest zawsze schludnie ubrany a na sali panuje czystość. A teraz najważniejsza część opini czyli ocena posiłku. Posiłki w tym punkcie gastronomicznym są rewelacyjne- zawsze ciepłe , zawsze smaczne i nawet najwybrednijszy klient znajdzie coś dla siebie. Na drugi dzień potrawy są zawsze inne- nie ma rutyny. Cena jest również przystępna a od godziny 21 ciepłe posiłki o połowę taniej. W tym miejscu jest zawsze ruch i widać zadowolonych klientów i ja również do nich należę - szczerze polecam .

Bardzo ciekawym pomysłem jest powstanie przy

Bardzo ciekawym pomysłem jest powstanie przy, a dokładniej rzecz ujmując w Tesco bistro z ciepłym jedzeniem. Przechodząc ostatnio pomiędzy poszczególnymi alejkami zauważyłem że funkcjonuje coś takiego. Wydało mi się to zastanawiające i postanowiłem zaglądnąć do środka, a tu okazało się, że panuje dosyć przyjemna atmosfera, a za ladą oczekuje na nas uśmiechnięta kasjerka. Ceny w "lokalu" bardzo przyzwoite, a wewnątrz czysto i schludnie.Jedyną rzeczą, która mogła budzić moje zapytanie i wątpliwości to kwestia świeżości przyrządzanych produktów w świetle różnych afer. Pozostaje jedynie wierzyć, że przygotowywane tu posiłki robione są ze świeżych produktów, a nie z tych, które pozostają.

Po zakupach w hipermarkecie Tesco wybrałem się aby zjeść

Po zakupach w hipermarkecie Tesco wybrałem się aby zjeść jakiś obiad w nowo otwartym na terenie Tesco bistro. Po podejściu do różnego rodzaju posiłków wybrałem co mnie interesowało i na co miałem ochotę przy kasie szybko i komfortowo obsługa mnie przyjęła. Na terenie całego bistro jest porządek i ład.

W lokalu są brudne stoliki

W lokalu są brudne stoliki, obsługa niezbyt często je przeciera, czy zbiera z nich śmieci, serwowane są śmiesznie małe porcje, produkty znacząco odbiegają wyglądem od tych prezentowanych na zdjęciach, zwłaszcza jeśli chodzi o wielkość porcji, bardzo długo się czeka na jedzenie, a obsługa nie jest zbyt uprzejma

Polecam posiłek w bistro znajdującym się w Tesco extra

Polecam posiłek w bistro znajdującym się w Tesco extra. Obsługa na najwyższym poziome potrafi uczciwie i dobrze pomóc w wyborze smacznego posiłku. Co bardzo istotne obiad składający się z dwóch posiłków można zjeść za niespełna 10 złotych (np. pewniak czyli udko kurczaka z frytkami i colą za 5 zł plus zupa np. żurek za niespełna 3 złote) wszystko podane schludnie i bardzo dobrze smakujące. świetna alternatywa dla fast foodów.

Wizyta o tej porze wiązała się z oczekiwanym rabatem po

Wizyta o tej porze wiązała się z oczekiwanym rabatem po 21:00. Normalne ceny również są atrakcyjne, jak i szeroki wybór dań. Z kolei rabat 50% związany z wyprzedawaniem produktów czyni ofertę nie do przebicia, jeżeli chodzi o gastronomię. Bistro po przebudowie jest eleganckie, posiada dużo miejsc siedzących. Obsługa jest miła i szybka, a przy restauracji z daniami na wagę jest to przydatne. Co ważne, dania są bardzo smaczne- świeże i domowe. Nie bywam tam często, ale gdybym miała wybierać, gdzie coś zjeść będąc w centrum handlowym to z pewnością te bistro to dobre miejsce.

Bardzo czyste

Bardzo czyste, schludne i nowocześnie urządzone miejsce, które funkcjonuje jako bar samoobsługowy. Dobry wybór dań w stałej cenie na wagę. Naczynia i pojemniki ładnie uporządkowane, a jedzenie estetycznie podane i zaprezentowane. Duży wybór napojów. Obsługa życzliwa w kasie. Miejsca do spożycia na miejscu czyste, stale sprzątane.

Bistro w Tesco Extra jest bardzo sympatycznym i

Bistro w Tesco Extra jest bardzo sympatycznym i przyciągającym miejscem, tak wyglądem, zapachem, jak i ofertą kulinarną. Jedzenie ładnie i czysto zaprezentowane. Bufet samoobsługi schludny i zadbany, wybór i atrakcyjność oferty też duża. Ceny umiarkowane, a czasem jeszcze zdarzają się promocje. Persolnej uprzejmy, dyspozycyjny. Miejsca konsumpcji czyste i zadbane. Można też kupic jedzenie na wynos, ale wtedy utrudniem jest to, że trzeba za zapakowany towar płacić od razu, na miejscu, a wygodniej byłoby płacić razem za wszystko przy kasach. Ogólnie jednak bistro w Tesco to potrzebne i udane miejsce.

Do bistro trafiliśmy zupełnym przypadkiem

Do bistro trafiliśmy zupełnym przypadkiem, w drodze na zakupy, skuszeni reklamą zestawu 'pewniak' w cenie 7 zł. Uznaliśmy, że to niewielki wydatek, więc warto zaryzykować. W cenie 7 zł dostaje się 3 polędwiczki z kurczaka, frytki, sałatkę colesław i Pepsi 0,3 l.Przede wszystkim pozytywnie zaskoczyła nas obsługa. Kasjerka była pogodna i uprzejma, obsługiwała nas może nieco nazbyt starannie, ale nigdzie się nam nie spieszyło. Niestety najpierw podała nam zestawy, a dopiero potem przyjęła płatność - w efekcie frytki i polędwiczki były już nieco chłodne. Mimo to jedzenie naprawdę nam smakowało, frytki nie były tłuste (jakby pieczone w piekarniku), polędwiczki i sałatka sprawiały wrażenie świeżych.Byliśmy naprawdę miło zdziwieni, że za 7 zł smacznie zjedliśmy i miło nas obsłużono.

Odwiedzałeś ostatnio Bistro Tesco Extra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Niko

(3.17 )

Bar sałatkowy "Chimera"

(4.04 )

Baaldek Orient Grill

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem