HADM Gramatowski

( 3.93 )

Opinie (41)

Pełen profesjonalizm, podejście do klienta też super

Wypożyczenie auta dostawczego to bajka w stosunku do innych wypożyczalni, samochód praktycznie nowy (4 m-ce), czysty, pachnący i obecnej sytuacji zdezynfekowana kabina. W trakcie odbioru auta wskazanie wszystkich rys i innych drobnych uszkodzeń, wpisane w protokół, nic więcej nie było ponad to co zostało pokazane (można zrobić sobie zdjęcia) nikt nie pogania, na wszystkie pytania konkretna odpowiedź. Oddanie auta tak samo bezstresowo. Każde następne wypożyczenie już tylko u nich.

Super serwis i dział części!

Spryskiwacze reflektorów lamp w moim VW Passat B5 od pewnego czasu przestały działać. Odwiedziłem w Elblągu kilka warsztatów samochodowych w których „fachowcy” stwierdzili, że sprawdzenie i ustalenie przyczyny wymaga sporo czasu i ogólnie jest kłopotliwe. Odniosłem wrażenie, że naprawa takiej usterki jest dla „fachowców” zbyt problematyczna. Zadzwoniłem do elbląskiego serwisu HADM Gramatowski. Poinformowano mnie, żebym przyjechał za godzinę. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z serwisu miło mnie przywitał, zadał kilka pytań dotyczących spryskiwaczy reflektorów, następnie poprosił o kluczyk do mojego samochodu, zaproponował kawę i zabrał samochód na warsztat. Po około 20 - 30 minutach przyszedł do salonu i poinformował, co należy wymienić, aby spryskiwacze działały. Poprosił abym podszedł do Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i ustalił koszt potrzebnych części. W kilka minut ustaliliśmy koszt części i termin ich dostawy na drugi dzień do serwisu HADM Gramatowski. Następnego dnia około 13 otrzymałem telefon, aby podjechać do serwisu HADM Gramatowski, bo zamówione części dotarły i można je wymienić w moim VW Passacie B5. Przyjechałem, zostałem zaproszony na kawę, a serwis natychmiast przystąpił do wymiany części. Po około 30 minutach otrzymałem zwrotnie kluczyki do samochodu, sprawdziłem spryskiwacze reflektorów lamp w obecności serwisu – wszystko działa prawidłowo. Jednym słowem SUPER. Bardzo miły i świetny kontakt, bardzo profesjonalny i bardzo sprawny serwis. Polecam ten serwis wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen i wielu innych.

POLECAM!!!

Profesjonalizm, miła obsługa i atmosfera, świetny kontakt. Polecam!

serwis i dział części

Masakra, kupiona klamka za ponad 500zł przyszła matowa zamiast w połysku serwis nic o tym nie wspomniał chcąc jak najszybciej spławić temat. Mija dobry rok, kupiona kolejna część specjalnie w serwisie, właśnie po to by mieć pewność, że wszystko będzie O. K. i co... cześć uszkodzona fabrycznie, brak możliwości rozpoznania jej przez samochód (jest to element układu DPF) Próba reklamacji nie udana. Klient spławiony, serwis zadowolony. Kolejne 620zł zmarnowane. "polecam"

Naprawy blacharskie

Lakiernia kiepskiej jakości, naprawa iepskiej jakości, a obsługa próbuje wciskać kity. NIE POLECAM!

Jka w filmie Barei

Zakup nowego samochodu w tej firmie nie przebiega jak w salonie sprzedaży tylko raczej jak na targowisku w nędznej szopie. Zamówiono model o niższym standardzie, który następnie próbowano mi wcisnąć.!!! Po zawarciu ugody i ponownym oczekiwaniu drugi pojazd ponownie próbowano sprzedać uszkodzony i brudny, wydając mi go w pokrętny sposób w miejscu, w którym uniemożliwiało mi jego sprawdzenie. Beznadziejna obsługa przez Kierownika salonu, który nie potrafi dopilnować najprostszej sprawy. Brak kontaktu z właścicielem firmy! Po wysłaniu opinii listownej właściciel umywa ręce nie widząc winy swoich pracowników. Więc potencjalny kliencie tej firmy jak lubisz wyrzucić pieniądze w błoto, być oszukiwanym, traktowanym jak intruz, lubisz problemy ta firma jest dla ciebie !!!Innym niestety nie polecam usług tej firmy. Jak zapłacisz już pieniądze za samochód to pozostaniesz z problemem sam. Jedynymi jasnymi punktami które oceniam pozytywnie jest sprzedawca i Kierownik Serwisu. (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Super

Jestem całkowicie zadowolona z obsługi .

Porażka nie serwis

Omijajcie ten pseudo serwis szerokim łukiem. Byłem w wielu serwisach ale takiej arogancji i braku kompetencji począwszy od chłopķów przyjmujących na serwis po ich przełożonych nie ma nigdzie . Jak komuś zależy na umyciu auta to jest to oferta dla niego

Kultura osobista ponizej zera

Siedząc na poczekalni po lewej stronie słychać hałasujących sprzedawców, którzy nie przebierają w słowach - klną, zachowanie jak na targu, a nie w salonie sprzedaży. Przy stoliku lata pełno much, odgonić się nie da. Pan z serwisu miły, pani w recepcji OK.

Odwiedzałeś ostatnio HADM Gramatowski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(5.00 )

Audi

(2.75 )

BMW

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem