Lewiatan

( 3.44 )

Lewiatan jest polską siecią handlową, która zrzesza kupców prowadzących działalność handlową. Powstała ona w 1994 roku. Celem marki jest stworzenie zintegrowanej, detalicznej sieci handlowej w Polsce, dzięki czemu możliwa będzie ochrona jej uczestników przed konkurencją. Lewiatan posiada ponad 3 200 placówek i dąży do dalszego rozwoju. Sieć handlowa Lewiatan zrzesza kupców na sadzie franszyzy udostępniając swoim partnerom znaki towarowe, pomoc techniczną oraz niezbędną wiedzę.

Opinie (2452)

Fantastycznie, najlepsza obsługa pod słońcem!

W sklepie panuje bardzo miła atmosfera. Z twarzy obsługi nigdy nie schodzi uśmiech. Zawsze wesołe i pomocne panie potrafią poprawić humor nawet w najgorszy dla klienta dzień. Chętnie doradzą i pomogą znaleźć szukany produkt. Sklep jest czysty i zadbany, a co najważniejsze na półkach panuje ład i porządek, więc odnalezienie się w tej placówce nie stwarza najmniejszego problemu. Produkty zawsze świeże, dlatego też nie ma się co obawiać o natknięcie na przeterminowaną żywność!

Nie miła obsługa

W sobote kasjerka była bardzo nie miła pyskowala do klientow, a jak chciałem wypłacić kase z karty to nie chciała mówiła że nie ma drobnych a jak się zobaczylo do kasetki to było pełno drobnych.

Tak sobie

Obsługa całkiem ok bez większych rewelacji.Sklep powstał przez przejęcie Intermarche przez lewiatana.I szczerze tego nie widac bo większość produktów albo została albo została usunięta.Wybor bardzo średni więc nie opłaca się tam zostawiać swoich pieniędzy.Ceny stopniowo całkiem ok.Tylko jest jedną największa wadą.Nie chce się tam wracać a o to chyba chodzi ....

Bardzo niemiła Pani blondynka

Opryskliwa bardzo niemiła Pani którą chodzi bez maseczki blondynka , bardzo niekulturalna, mam wrażenie że przychodzi tam z przymus, odstrasza klientów,

Zła obsługa

W dniu dzisiejszym 14.05.21.godz.16.05. Bardzo nie miła i nieprofesjonalna obsługa pani przy kasie na alkoholach!!!

Najlepszy!

Lubię Lewiatana. Wybieram go, ponieważ znajduje sie on blisko mojego miejsca zamieszkania

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Lewiatan Inna forma kontaktu

Najlepszy!

Bo blisko domu :)

Nie zbyt zadowalająco

W sklepie jest bardzo ciasno, dwóch ludzi nie może się minąć- jest to dość irytujące zwłaszcza teraz w okresie pandemii. Ponadto mały asortyment i często nieświeże owoce i warzywa. Jednak w podstawowe produkty i nabiał można się zaopatrzyć.

Uprzejma i otwarta na pomoc obsługa

Dziewczyny pracujące w sklepie są zawsze uśmiechnięte i gotowe spełnić prośby klienta. Poprawnie obsługują klienta przy kasie jak ona stoisku mięsnym. W miarę możliwości dbają o ekspozycję towarów.

Super

Nie ma się do czego przyczepić. Warto wracać do takich sklepów i obsługi.

Super obsługa,

dziewczyny bardzo mile i pomocne na każdym dziale doradzają ,towary na półkach do pelna. Czysto na sklepie.

Dobre, świąteczne zakupy w miłej atmosferze

Ten sklep Lewiatan odwiedzam dość nieregularnie, ale jak już wybiorę się tam na zakupy jestem szczerze zadowolony. Dobra ekspozycja towarów, wywieszki cenowe widoczne i na właściwym miejscu, wzorowa obsługa przy ladzie i na stanowisku kasowym. Do tego miły świąteczny akcent - tabliczka czekolady za dowolne zakupy w kwocie większej niż 20 zł, jako prezent od gospodarzy sklepu. Tak oto osiedlowy sklep dba o swoich klientów. Polecam!

Obsługa jak w PRL

Pani z mięsnego stoiska wydarła się na cały sklep żeby nie palcować szyb. Przypadkowo nie można dotknąć, bo przecież trzeba będzie wymyć. 30.03 po 18tej. Lubiłem ten sklep ale od dzisiaj nie będę korzystać.

mój ulubiony sklep!

codziennie świeże dostawy i mięsa i pieczywa, obsługa od lat ta sama i niezastąpiona, zawsze uśmiechnięte panie!

Bardzo drogi sklep osiedlowy

Wyposażenie wystarczające na zaspokojenie podstawowych potrzeb, a sklep jest blisko osiedla, ale ceny są bardzo wysokie. Jak byłem tam ostatnio (marzec 2021), to nie działał czytnik cen na sali. Za to obsługa miła.

Odwiedzałeś ostatnio Lewiatan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.81 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem