Lewiatan

( 3.60 )

Lewiatan jest polską siecią handlową, która zrzesza kupców prowadzących działalność handlową. Powstała ona w 1994 roku. Celem marki jest stworzenie zintegrowanej, detalicznej sieci handlowej w Polsce, dzięki czemu możliwa będzie ochrona jej uczestników przed konkurencją. Lewiatan posiada ponad 3 200 placówek i dąży do dalszego rozwoju. Sieć handlowa Lewiatan zrzesza kupców na sadzie franszyzy udostępniając swoim partnerom znaki towarowe, pomoc techniczną oraz niezbędną wiedzę.

Opinie (2290)

żenująca sytuacja

Sytuacja miała miejsce 22 października 2020r ok godz. 19:25. Do sklepu wszedł mężczyzna pod wpływem alkoholu bez maseczki, pomimo że zwróciłem mu uwagę żeby założył maseczkę w wulgarny sposób odmówił. Świadkiem zdarzenia był pracownik, który układał wodę na półkach, więc poprosiłem go żeby również zwrócił uwagę, niestety strach mu nie pozwolił - tłumaczenie brzmiało "a co ja mogę". Żenujące prawda? Wróćmy jednak do nietrzeźwego mężczyzny bez maseczki. Otóż pan podszedł do lodówki z piwami wybrał dwa Żubry i udał się do kasy na stoisku monopolowym. Kiedy do szedł do kasy zwróciłem pracownicy sklepu uwagę że sprzedaje alkohol nietrzeźwemu który w dodatku nie ma maseczki, na co pani stwierdziła że ona nic nie czuje. Ja natomiast czułem pomimo maseczki, bo woń alkoholu ciągnęła się z nim przez pół sklepu, a szkliste oczy i bełkotliwa mowa świadczyła sama za siebie. Trudno było pani coś wyczuć poprzez pleksę odgradzającą ją od kupującego i maseczką którą miała naciągniętą aż po same oczy. Nie wiem czy to strach czy odległość sprawiła tą obojętność? Na moje pytanie czy w tym sklepie jest jakaś ochrona nikt z pracowników nie umiał odpowiedzieć. Nietrzeźwy mężczyzna natomiast w spokoju zapłacił i wyszedł ze sklepu. SYTUACJA ŻENUJĄCA!!! Po co wiszą tabliczki z napisami, że "osobom nietrzeźwym alkoholu nie sprzedaje się" oraz "osoby bez maseczki nie będą obsługiwane" skoro w tym sklepie jest to przepis martwy. Ludzie zastanówcie się czy warto kupować w sklepie w którym wasze zdrowie personel ma gdzieś , bo strach nie pozwala mu na reakcję!!! Mam nadzieję, że właściciel sklepu w jakikolwiek sposób ustosunkuje się do tej opinii o jego sklepie i panującym w nim zasadach i wyciągnie konsekwencje wobec tchórzliwego personelu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super obsługa lecz są niedociągniecia.

Było ok po remoncie, lecz od jakiegoś czasu czuję się z lekcewarzony brakiem gazetek promocyjnych przed wejściem do sklepu oraz niektórych cen na półkach.

Srednia

Skromny asortyment, obsługa nieprofesjonalna i zbyt mało personelu. Nie polecam.

Sklep ładny, obsługa do poprawy.

Regały ładnie zatowarowane, bez większych dziur. W sklepie czysto, ładnie. Pani za kasą niemiła zachowuje się trochę jak by była tam za karę.

Przyjazna atmosfera

Sklep jest postrzegany jako rodzinny, panie po wejściu są zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy, pani menadżer pilnuje, żeby było tam zawsze czysto. Towar na półkach dokładany na bieżąco. Na stoisku mięsnym zachowane wszystkie standardy obsługi związane z COVID-19. Jedynym minusem jest czasem zbyt mała obsada zmian, że pani musi wykładać towar na drugim końcu sklepu a powinna stać na kasie a pomimo braku kolejki człowiek czeka na obsługę.

Obsługa wymaga doszolenia

Sklep dość czysty,zatowarowanie odpowiednie.Obsluga przy kasie przebiega dość sprawnie.Ceny niektórych produktów nie zgadzają się ze stanem faktycznym na paragonie.Po wezwaniu kierownika zmiany w celu dokonania zwrotu tenże kierownik nie umiał dokonać zwrotu...przez co straciłam dość dużo czasu.

Głucha sprzedawczyni na stoisku mięsnym

Ile razy możesz powtórzyć sprzedawczyni co chcesz kupić - 3 może 4. Jak może klienta usłyszeć ktoś, kto bez przerwy gada z koleżanką. Głucha pani jest wyraźną pupilką kierowniczki z mięsnego. Do zdenerwowanej powtarzaniem klientki mówi w końcu, żeby zdjęła maseczkę, to lepiej ją usłyszy.

Jakość obsługi

Piątek 7 sierpnia ok. godz. 15:20. Sklep Lewiatana w Pruszkowie przy ul. Ołówkowej 10. Kasjerka podniesionym głosem pohukuje na klienta, który pod jej nieobecność „odważył się” podejść do pustego stanowiska kasowego. Próba wyjaśnienia kasjerce, że przesadza i zachowuje się niewłaściwie kończy się uszczypliwą kpiną w stronę klienta. Obcesowe zachowanie kasjerki przypomina dawno minione czasy. Pani kasjerka chyba nie jest w stanie pojąć, że to sklep jest dla klientów, a nie odwrotnie. Bez pieniędzy wydawanych tam przez ludzi ani ta pani nie będzie miała pracy, ani sklep racji bytu. Podejście i nastawienie tej kasjerki do klientów odzwierciedla jej stosunek do własnej pracy. Nie jest to niestety pierwszy raz demonstrowania dezynwoltury wobec klientów przez tę osobę. Zachowanie opisane kontrastuje z uprzejmością pozostałego personelu. Pełną odpowiedzialność za dobór i przeszkolenie kadr ponosi kierownictwo sklepu.

...

Pierwszy raz spotkałam się z takim czymś że kupując zapakowane ciastka znalazło się coś takiego jak ,,pleśń,, brud nawet tego nie da się opisać.

Zwracajcie uwage na termin przydatności

Od jakiegoś czasu zastanawia mnie temat dat ważności w powyższym sklepie, ale dzisiaj sytuacja dotknęła mnie bezpośrednio. Dzisiaj jest 25. 06. a zakupiony dzisiaj jeden z towarów data ważności 17.06. Mniemam twierdzić że powyższy sklep jest źle zarządzany, gdzie kierownik sklepu? A może to celowa taktyka, kto kupi i nie zauważy, to jego problem. Kierowniczka stwierdziła że "zdarza sie przecież". Za kogo Wy macie klientów? A jeszcze jedno gdzie sanepid?

Super zmiana wyglądu sklepu

Sklep przeszedł duża renowacje przez co przyjemnie robi się zakupy, na minus dział mięsny , dużo pracowników nie zwraca uwagę na klienta.

szybka obsługa na kasie

zakupy poszły sprawnie, kolejka która przez chwilę się utrzymywała została szybko rozładowana przez otwarcie kolejnej kasy

Bardzo przyjemna atmosfera!

Wnętrze sklepu było czyste i uporządkowane. Każdy produkt posiadał odpowiednie oznakowanie cenowe. Personel na bieżąco dbał o właściwe uporządkowanie wnętrza sklepu. Dużym plusem była szybka reakcja pracowników na tworzącą się kolejkę do kasy - zostało otwarte dodatkowe stanowisko. Podczas każdej wizyty czuję się mile widziany jako klient.

Super

Sklep na najwyższym poziomie. Pracownicy "pod ręką" służący pomocą. Bardzo miła i szybka obsługa na kasie jak i na wędlinach. Duży asortyment. Sklep utrzymany w czystości. przystępne ceny.

Odwiedzałeś ostatnio Lewiatan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.29 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem