Lewiatan

( 3.44 )

Lewiatan jest polską siecią handlową, która zrzesza kupców prowadzących działalność handlową. Powstała ona w 1994 roku. Celem marki jest stworzenie zintegrowanej, detalicznej sieci handlowej w Polsce, dzięki czemu możliwa będzie ochrona jej uczestników przed konkurencją. Lewiatan posiada ponad 3 200 placówek i dąży do dalszego rozwoju. Sieć handlowa Lewiatan zrzesza kupców na sadzie franszyzy udostępniając swoim partnerom znaki towarowe, pomoc techniczną oraz niezbędną wiedzę.

Opinie (2455)

Super obsługa i miła atmosfera.

Sklep prowadzony z wieloletnią tradycją. Właściciele zawsze uprzejmi i zawsze służą pomocą. Sklep czysty towar na półkach poukładany.

Obsługa bardzo miła

Miła obsługa mimo że ciężko o pomoc ekspedientki bo tylko jedna osoba na zmianie

Porządny sklep w małej miejscowości

Niewielki sklep, który okazał się bardzo przydatny podczas wczasów. Można się w nim zaopatrzyć w najpotrzebniejsze produkty spożywcze na wyprawę do lasu, czy nad jezioro. Ceny są niskie i zachęcają do zakupów. W środku panuje porządek, widać, że pracownicy o to dbają. Ekspedientki znają swoich klientów, o czym świadczą rozmowy między nimi. Obsługa przy kasie szybka i miła.

Pomocna obsluga

Po wyjściu do sklepu zostałem przywitany przez pracownicę uśmiechem. Obsługa ubrana schludnie, w firmowe fartuchy. Sklep klimatyzowany, oświetlenie LED. Towary na półkach sklepowych poukładane logicznie. Sklep czysty. Zakupiłem 4 piwa bezalkoholowe, 3 wody 1.5 l., 3 lody, pół chleba krojonego paczkowanego, 1 kg pomidorów malinowy Polska, 2 ogórki szklarniowe Polska. Uzyskałem pomoc przy pakowaniu warzyw. W kolejce przede mną 2 osoby. Czas oczekiwania w kolejce ok 5min. Kasjerka wyjmowała towary z koszyka i podawała mi bezpośrednio do pakowania. Następnie zapytała o formę płatności. Pracownica na sali pożegnała mnie przy wyjściu. Na minus duża ilość piw w promocji bezpośrednio przy kasie.

Fantastycznie, najlepsza obsługa pod słońcem!

W sklepie panuje bardzo miła atmosfera. Z twarzy obsługi nigdy nie schodzi uśmiech. Zawsze wesołe i pomocne panie potrafią poprawić humor nawet w najgorszy dla klienta dzień. Chętnie doradzą i pomogą znaleźć szukany produkt. Sklep jest czysty i zadbany, a co najważniejsze na półkach panuje ład i porządek, więc odnalezienie się w tej placówce nie stwarza najmniejszego problemu. Produkty zawsze świeże, dlatego też nie ma się co obawiać o natknięcie na przeterminowaną żywność!

Nie miła obsługa

W sobote kasjerka była bardzo nie miła pyskowala do klientow, a jak chciałem wypłacić kase z karty to nie chciała mówiła że nie ma drobnych a jak się zobaczylo do kasetki to było pełno drobnych.

Tak sobie

Obsługa całkiem ok bez większych rewelacji.Sklep powstał przez przejęcie Intermarche przez lewiatana.I szczerze tego nie widac bo większość produktów albo została albo została usunięta.Wybor bardzo średni więc nie opłaca się tam zostawiać swoich pieniędzy.Ceny stopniowo całkiem ok.Tylko jest jedną największa wadą.Nie chce się tam wracać a o to chyba chodzi ....

Bardzo niemiła Pani blondynka

Opryskliwa bardzo niemiła Pani którą chodzi bez maseczki blondynka , bardzo niekulturalna, mam wrażenie że przychodzi tam z przymus, odstrasza klientów,

Zła obsługa

W dniu dzisiejszym 14.05.21.godz.16.05. Bardzo nie miła i nieprofesjonalna obsługa pani przy kasie na alkoholach!!!

Najlepszy!

Lubię Lewiatana. Wybieram go, ponieważ znajduje sie on blisko mojego miejsca zamieszkania

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Lewiatan Inna forma kontaktu

Najlepszy!

Bo blisko domu :)

Nie zbyt zadowalająco

W sklepie jest bardzo ciasno, dwóch ludzi nie może się minąć- jest to dość irytujące zwłaszcza teraz w okresie pandemii. Ponadto mały asortyment i często nieświeże owoce i warzywa. Jednak w podstawowe produkty i nabiał można się zaopatrzyć.

Uprzejma i otwarta na pomoc obsługa

Dziewczyny pracujące w sklepie są zawsze uśmiechnięte i gotowe spełnić prośby klienta. Poprawnie obsługują klienta przy kasie jak ona stoisku mięsnym. W miarę możliwości dbają o ekspozycję towarów.

Super

Nie ma się do czego przyczepić. Warto wracać do takich sklepów i obsługi.

Super obsługa,

dziewczyny bardzo mile i pomocne na każdym dziale doradzają ,towary na półkach do pelna. Czysto na sklepie.

Dobre, świąteczne zakupy w miłej atmosferze

Ten sklep Lewiatan odwiedzam dość nieregularnie, ale jak już wybiorę się tam na zakupy jestem szczerze zadowolony. Dobra ekspozycja towarów, wywieszki cenowe widoczne i na właściwym miejscu, wzorowa obsługa przy ladzie i na stanowisku kasowym. Do tego miły świąteczny akcent - tabliczka czekolady za dowolne zakupy w kwocie większej niż 20 zł, jako prezent od gospodarzy sklepu. Tak oto osiedlowy sklep dba o swoich klientów. Polecam!

Obsługa jak w PRL

Pani z mięsnego stoiska wydarła się na cały sklep żeby nie palcować szyb. Przypadkowo nie można dotknąć, bo przecież trzeba będzie wymyć. 30.03 po 18tej. Lubiłem ten sklep ale od dzisiaj nie będę korzystać.

Odwiedzałeś ostatnio Lewiatan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Kaufland

(3.68 )

Albert

(3.33 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem