eventim.pl

( 1.41 )

Opinie (103)

Bardzo długo czas oczekiwania na zwrot platnosci

Witam, na początku grudnia wysłałam korespondencje dotycząca zwrotu platnosci za koncert, który nie odbył się w grudniu. Do dziś nie otrzymałam zwrotu, a firma tłumaczy się, ze ma na to 180 dni tragedia... nie polecam i na pewno nigdy nie skorzystałam z usług. Mam nadzieje, ze w ogóle otrzymam zwrot.

Pomocna infolinia

Dodzwoniłam się bez problemu i pani mi pomogła wymianom biletów na inne miasta mojego ukochanego Andre Rieu. Gorąco pozdrawiam

Przedłużyli voucher

mi też wydali voucher w ramach zwrotu o skandalicznie krótkim terminie, ale jak poprosiłem to wydłużyli :D

Kasa przyszła na czas

Zwrot za bilet na wydarzenie zrealizowali w ciądu 10 dni automatycznie. Nie musieliśmy z mężem odsyłać biletu.

zwrot

raczej nie ma problemu zw zwrotem, no ale trzeba poczekać tak jak piszą innie.

dobra infolinia

po kłoptach z inna taką firmą sprodziewałem się koszmaru, ale infolinia u nich działa i jest bardzo pomocna.

brednie

mój zwrot za Melua w Gdyni przyszedł po 3 miesiącach. jest kryzys to i sie czeka dluzej. pozdrawiam pania z infolinii.

Mela

Bez przesady, 180 dni to długo, ale nie wiem co się dziwicie, takie czasy. Zawody za k. Melua otrzymalam szybko. Kontakt z infolinia też bez problemowy.

NIE POLECAM!

Kpiny i nic więcej. Na zwrot za bilety na odwołany koncert kaza czekać 180 dni zasłaniając się postanowieniami tarczy. Człowiek musi się upominać o swoje a na koniec nie zwracają całej kwoty- oplata serwisowa nie podlega zwrotowi!

Koncert tv series

Po kilku miesiącach czekania nadal nie oddali pieniędzy za bilety. Chyba można już oficjalnie uznać ich za nieuczciwych.

Brak zwrotu pieniędzy za bilety na Memoriał Wagnera!

Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócone w ostatnim tygodniu lipca bilety na Memoriał Wagnera. Minęło już 180 dni, w których deklarowano zwrot wpłaty, a pieniędzy nadal nie ma. Firma nie odpisuje na wiadomości. Czuję się okradziona na kilkaset złotych!

Tragedia

Jest styczeń, zwroty z oryginalnymi kopertami, paragonami wysłane w listopadzie.!!! Mam czekać 180 dni?! Paranoja

perfect 40 lecie

zakupiłam i zapłaciłam za dwa bilety dnia 11 lutego 2020 , koncert miał sie odbyć 19 czerwca 2020 z powodu odwołania się nie odbył . Dnia 17 czerwca wysłałam formularz o zwrot pieniędzy . Do dnia dzisiejszego nie mam pieniedzy a to juz 200 dni!!!

Zwrot za odwołany koncert

Wysłałem dwa bilety na odwołany koncert Anny Marii Jopek. Dostałem zwrot tylko za jeden. Czuję się oszukany. Czy to jest normalna praktyka Eventim? Czy mam sie poskarżyć komuś jeszcze? Dodatkowo, w tej sytuacji, termin realizacji vouchera do 03.01 jest śmieszny. Co ja mogę nabyć teraz za 79zł. Jakby ktoś mnie okradł...

Faktura- Eventim nie mają terminu na wystawienie faktury

To jakieś nieporozumienie jest ! Szybciutko przyjmują pieniążki za bilety Ale poświadczyć ten fakt to już trudno! Nie polecam! Pani z infolinii powiedziała że " nie może mi obiecać wystawienia faktury " chociaż bardzo prosiłam bo jest mi potrzebna. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Powinnam najpierw poczytać opinie :(

Fatalnie, nie polecam, Obchodźcie z daleka.

Zakupiłem w lutym bilety na koncert, większą część opłaciłem voucherem ważnym do grudnia 2020. Koncert oczywicie odwołany, ciężko było odzyskac nawet część, którą opłaciłem gotówką. Oddali mi kasę w październiku, ale mimo że trzymali mój voucher przez 10 miesięcy nie przedłużyli jego ważności ani o dzień. To jest skandal moim zdaniem, zamiast tego namawiająmnie do zakupu biletu na kolejnąimprezę, bo vocuhery są bezzwrotne. Nie kupujcie u nich voucherów, wtopicie jak ja parę stów. Przywoitość nakazywałałby chociaż przedłużenie vouchera o ten okres który "leżał" u nich, a teraz co ? Mam szuakć na siłę imprezy, jak nie wiadomo kiedy śie zaczną normalne koncerty ? Omijać Eventim z daleka,

Odwolane wydarzenia

Eventim sprytnie kręci. Nie oddaje pieniędzy. Informacja 180 dni na zwrot to raczej kłamstwo. Za bilet trzeba zapłacić natychmiast. Jakoś nikt nie wnika ze mamy pandemie. Obsługa opieszała. Ciekawe czy za 180 dni cos wpłynie. Nie polecam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(4.67 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem