eventim.pl

( 1.34 )

Opinie (112)

brednie

mój zwrot za Melua w Gdyni przyszedł po 3 miesiącach. jest kryzys to i sie czeka dluzej. pozdrawiam pania z infolinii.

180 dni na zwrot???

To ciekawa sprawa! Pieniądze za koncert chcieli od razu i nikogo nie obchodziło skąd je wezmę! Natomiast na zwrot mają pół roku! A co oni z nimi zrobili, skoro artystom nie dali? Muszą butelki sprzedać albo puszki po piwie??? Co mnie jakaś tarcza obchodzi?

masakra

masakra na zwrot trzeba czekać 180 dni to dobre nigdy więcej

180 dni czekania

Nigdy więcej nic nie kupię przez eventim

Jeśli impreza jest odwołana, to jest kłopot ze zwrotem

niby voucher proponują nawet z okresem 6 miesięcy, jednak podczas pandemii wszystko jest odwoływane, a przedłużyć na 12 miesięcy nie chcą.

odradzam korzystanie z ich uslug

przy odwlowanych imprezach klopot ze zwrotem - na maile nie odpowiadaja

Zenada

Odradzam zakup w obecnych czasach na eventim. Ewentualne zwroty jeśli koncert jest odwołany to 180 dni nawet jeśli chcesz ich voucher Na ebilet zwrot w ciągu kilku dni od zgłoszenia. Więc jeśli masz wybór bo te same koncerty są na różnych platformach raczej nie polecam eventim.

Nie polecam

Kupilem 2 bilety na na koncert skunk który był dwa razy przekładany. Przy trzecim przełożeniu poprosiłem o zmianę biletów na inne miasto. Odpowiedź że mogę kupić nowe bilety A za te które które chciałem wystąpić o zwrot i poczekać 180 dni na zwrot. Bilety kupiłem w grudniu 2019. Zaprop9niwalem żeby oddali mi zwrot na voucher i sobie kupię nowe bilety od ręki- odpowiedź działamy zgodnie z prawem trzeba czekać 180 dni na zwrot. Żenada nie pol3cam odradzam, na innych platformach zakupowych takie sprawy załatwiają w zasadzie od ręki.

Pomocna infolinia

Dodzwoniłam się bez problemu i pani mi pomogła wymianom biletów na inne miasta mojego ukochanego Andre Rieu. Gorąco pozdrawiam

Przedłużyli voucher

mi też wydali voucher w ramach zwrotu o skandalicznie krótkim terminie, ale jak poprosiłem to wydłużyli :D

Kasa przyszła na czas

Zwrot za bilet na wydarzenie zrealizowali w ciądu 10 dni automatycznie. Nie musieliśmy z mężem odsyłać biletu.

zwrot

raczej nie ma problemu zw zwrotem, no ale trzeba poczekać tak jak piszą innie.

dobra infolinia

po kłoptach z inna taką firmą sprodziewałem się koszmaru, ale infolinia u nich działa i jest bardzo pomocna.

Mela

Bez przesady, 180 dni to długo, ale nie wiem co się dziwicie, takie czasy. Zawody za k. Melua otrzymalam szybko. Kontakt z infolinia też bez problemowy.

Bardzo długo czas oczekiwania na zwrot platnosci

Witam, na początku grudnia wysłałam korespondencje dotycząca zwrotu platnosci za koncert, który nie odbył się w grudniu. Do dziś nie otrzymałam zwrotu, a firma tłumaczy się, ze ma na to 180 dni tragedia... nie polecam i na pewno nigdy nie skorzystałam z usług. Mam nadzieje, ze w ogóle otrzymam zwrot.

NIE POLECAM!

Kpiny i nic więcej. Na zwrot za bilety na odwołany koncert kaza czekać 180 dni zasłaniając się postanowieniami tarczy. Człowiek musi się upominać o swoje a na koniec nie zwracają całej kwoty- oplata serwisowa nie podlega zwrotowi!

Koncert tv series

Po kilku miesiącach czekania nadal nie oddali pieniędzy za bilety. Chyba można już oficjalnie uznać ich za nieuczciwych.

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(3.90 )

czytam.pl

(4.48 )

Gadu Gadu

(3.63 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem