eventim.pl

( 1.29 )

Opinie (119)

brednie

mój zwrot za Melua w Gdyni przyszedł po 3 miesiącach. jest kryzys to i sie czeka dluzej. pozdrawiam pania z infolinii.

Smutne

1 raz w życiu musiałem kupić bilet za ich posrednictwem (na stronie opery nie wstawili baneru do kupowania) rezultat 3 bilety na zly koncert, ktorych nie mogę wymienić/oddać miały zostać wysłane metodą ktorej nie wybrałem na nie mój adres.

Totalne dno

Od kilku dni chcę kupić bilety z płatnością Dotpay. Nie da się! Dzwonię do pomocy. Dziewczynka mówi, że ona nie pomoże ale zgłosi do technicznej. Poleca kupić w Empiku. Wielkie dziadostwo i tyle

Nie polecam

Na zwrot pieniędzy za wydarzenie które się nie odbyło nie ma co liczyć.

Tragedia

macie Państwo beznadziejny system, ciągle się wiesza, nic się nie da kupić. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Jestem w szoku !!!

Najgorsza rzecz która mnie spotkała to bilety z eventim.pl były tak złej jakości że przy wejściu na koncert nie można ich było zeskanować. Poprostu porażka, nigdy więcej. Oni działają jak kiedyś "koniki pod Pewexem". Wolę siedzieć w domu niż mieć z nimi cokolwiek wspólnego. Straszna nerwówka za własne pieniądze.

Bardzo dobra obsługa.

Nie wiem o co chodzi z tymi komentarzami, przeraziłam się czytając je tuż po zakupie. Na szczęście wszystko szybko i sprawnie poszło. Bilety zamawiałam 13 maja, dzisiaj je otrzymałam.

odradzam, unikajcie

unikajcie tej firmy, omijajcie łukiem długim, zakup biletu to pół dnia klikania, brak możliwości wykorzystania voucherow w jednym zamówieniu, płacisz za dostawe kilkakrotnie, obsługa call center fatalna, pyskate małolaty które maja w powazaniu czyjes problemy,

nikt sie nie odzywa, biletów nie ma

nikt sie nie odzywa, biletów nie ma, nie polecam, mój 1 i ostatni zakup

odradzam zdecydowanie

bilety zakupione w grudniu na 18 marca - impreza odwołana - do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Od grudnia obracają pieniędzmi i mają kłopot z ich zwrotem - pomimo kolejnych interwencji. EVENTIM.pl ODRADZAM KOMUKOLWIEK, KIEDYKOLWIEK

8 dni po zakupie biletów i dalej nic...

Sobota opłacone Poniedziałek dzwonię na infolinie dopytać co i jak. "proszę czekać, wszyscy konsultanci są zajęci" po 5 minutach powtarzania tego komunikatu w końcu ktoś odebrał. Pani mówi, że wpłata pewnie dojdzie jutro (wtorek), wtedy wyślą i do dwóch dni (czyli do czwartku włącznie) bilety powinny dojść. Jest niedziela i dalej zero informacji...

Zdecydowanie odradzam

Fatalny proces dokonywania zakupu, słaby kontakt i bezradność obsługi klienta, horrendalne opłaty za fizyczne bilety i ich przesyłkę bez możliwości zakupy biletu elektronicznego. Więcej na tym portalu kupować nie będę.

Koszmar

Obsługa koszmarna. Po zapłaceniu za bilety można tygodniami czekać na bilety i fakturę. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Na maile nie odpowiadają. Nie polecam!

Koszmar

Witam. Zakupiłam 4 bilety na koncert 04. 12.18 chciałam żeby tyły to prezenty dla moich najbliższych. Do chwili obecnej nie otrzymałam przesyłki. Nie odbierają tel i nie odpowiadają na wysłane emaile. Czy ktoś może mi powiedzieć czy wogole przysłałaja? Bo wydałam 1600 zł i nie mam biletów i nie mam kasy.

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(3.90 )

czytam.pl

(4.48 )

Gadu Gadu

(3.63 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem