Zalukaj.tv

( 0.97 )

Opinie (2382)

Oddajcie pieniądze

Jeśli nikt nie zajmie się tą sprawą zgłoszę to na policję, 2 krotnie zostałam oszukana wpłacone moje pieniądze przepadły. Czas zrobić porządek i zablokować już tą stronę !!!! Proszę o odzwe rzecznik praw konsumenta też się zajmie

Brak możliwości oglądania filmów

Wykupiłem za 30 zł wczoraj i zapomnij ze mogę oglądać.... Myślałem że coś się zmienili z nową aranżacją... Ale to nadal ta sama ściema!!!!! Nagłośnić ten przekręt!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

ODDAWAĆ MI MOJE 30 ZŁ!!!

Kupiłem dostęp za 30 zł po czym ONI MI DAJA LINK GDZIE JA MOGE FILM WŁĄCZYC !!!! TYM SIE POWINIEN KTOS ZAJĄĆ!!!! ODDAWAĆ MI MOJE 30 ZŁ!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Żenada

Przeciążone serwery to wy już macie od kilku lat! Gdyby można było to dałbym 0/5 gwiazdek. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Po wykupieniu konta vip nie idzie się zalogować, ani nic obejrzeć. Porażka

Nie polecam!

Próbowałam aktywować konto VIP oczywiście aktywacji brak, brak odpowiedzi lub zwrotu pieniędzy...! (opinia została zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

beznadziejaaaa

totalna porazka aktywowałam konto a tu nic nie działa. prosze o zwrot kasy i nie wciskania ludzią takiej sciemy.

Zalukaj

Czy da rade jakoś odzyskać te 30 zł? Niby nie dużo kasy ale jednak by sie przydała, myślałam że to jest tak jak kiedyś.

Masakra

Witam serdecznie chciałbym się dowiedzieć czy i kiedy zostanie zostanie wznowiony sygnał zalukaj.pl, proszę o informację czy jest możliwość się z firmą Zalukaj skontaktować telefoniczne . Jeśli tak to proszę o nr telefonu do firmy Zalukaj.pl będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję i pozdrawiam Krzysztof

Dajecie się oszukiwać!

Nie wierzę, że nadal dajecie się oszukiwać na tej beznadziejnej stronie, ktoś już kiedyś tutaj polecał alternatywę dla zalukaj, a nawet netflixa wrzucam jakby ktoś chciał, ja korzystam od dawna i bardzo sobie cenię. Tutaj link: http://filmowo-online.pl/

Uwaga!Nieuczciwa firma!

Zajrzalam na stronę chcąc obejrzeć film Supernova. Wyludzono numer karty rzekomo potrzebny do skorzystania z serwisu.Po przejrzeniu oferty jednak okazało się, że film o tym tytule to nie ten o który mi chodzi. Nie skorzystałem więc z oferty, a z mojego konta zniknęło 330 zł! Ta strona to nieuczciwe dzialanie! Trzeba zainteresować prawników takimi działaniami. (opinia zmoderowana przez administrator z uwagi na treść)

nieuczciwe działanie

Zalukaj.c to w tej chwili wielkie nieuczciwe działanie polegajace na wyciagnięciu danych z kont bankowych. Sama padłam ich ofiarą. Od dobrych kilku lat korzystałam z tej strony wykupując konto VIP albo wymieniajac punkty i wszystko dobrze funkconowało ,byłam bardzo zadowolona. Niestety od marca strona nie funkconuje,a kiedy sie pojawiła okazało sie ze moje konto znikło i nie moge z niego korzystac. Pojawiła sie natomiast informacja zeby móc skorzystać z konta nalezy podac numer karty i inne dane,po podaniu ich powinnam otrzymac link aktywacyjny.ktorego niestety nie otrzymałam,nie mogłam rownież zalogowac sie aby usunac konto a po 5 dniach bezpłatnego niby korzystania została mi pobrana kwota 75 euro . Także jedno wielkie nieuczciwe postępowanie a strona załozona jest na Cyprze i wszelkie próby kontaktu z firmą spełzają na niczym. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Usunęli konto

Przed epidemia wykupienie zalukaj na 3 miesiące to był to chyba koszt 30~40 zł. W momencie pojawienia się koronawirusa, cena nie uległa zmianie ale dostęp za tą samą sumę był na 2 miesiące, a później lecieli już coraz lepiej. Pamiętam że w kwietniu skończył się nam VIP i postanowiłam za 50 zł wykupic dostęp, jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się że za wspomniana wyżej kwotę dostęp uzyskałam tylko na 2,5 tygodnia. Tak za 50 zł na 2.5 tygodnia. Wtf.? A dziś tj sierpień próbuje zalogować się na swoje konto bo do tej pory pojawiał się jakiś błąd i co się okazuje.?! Że zalogować się nie mogę, rozejzalam się po kilku stronach i najwyraźniej zalukaj, osobą które konto miały tak jak ja kilka lat, zostały usunięte..

dramat

wiele lat używałam zalukaj, opłaciłam również vip konto , które nie działa. Nie mogę nawet się zalogować, jestem strasznie rozczarowana

Odwiedzałeś ostatnio Zalukaj.tv?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem