Zalukaj.tv

( 0.96 )

Opinie (2384)

Brak możliwości logowania

Dobry wieczor, mam wykupione konto vip , niestety od 2 dni nie moge sie zalogowac. Gdy wciskam opcje, przypomnij haslo, wyskakuje komunikat serwer obciazony. Prosze o przesłanie llinku do resetu hasła i mozliwosci wpisania nowego.

Klient_w1o6

21.01.2020
Zalukaj.tv Infolinia
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

beznadziejaaaa

totalna porazka aktywowałam konto a tu nic nie działa. prosze o zwrot kasy i nie wciskania ludzią takiej sciemy.

Zalukaj

Czy da rade jakoś odzyskać te 30 zł? Niby nie dużo kasy ale jednak by sie przydała, myślałam że to jest tak jak kiedyś.

Masakra

Witam serdecznie chciałbym się dowiedzieć czy i kiedy zostanie zostanie wznowiony sygnał zalukaj.pl, proszę o informację czy jest możliwość się z firmą Zalukaj skontaktować telefoniczne . Jeśli tak to proszę o nr telefonu do firmy Zalukaj.pl będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję i pozdrawiam Krzysztof

zróbcie cos

masakra próbuje się zalogować przekierowanie na inną stronę i dalej nie można się zalogować ta storna porażka co się dzieje

Dajecie się oszukiwać!

Nie wierzę, że nadal dajecie się oszukiwać na tej beznadziejnej stronie, ktoś już kiedyś tutaj polecał alternatywę dla zalukaj, a nawet netflixa wrzucam jakby ktoś chciał, ja korzystam od dawna i bardzo sobie cenię. Tutaj link: http://filmowo-online.pl/

Uwaga!Nieuczciwa firma!

Zajrzalam na stronę chcąc obejrzeć film Supernova. Wyludzono numer karty rzekomo potrzebny do skorzystania z serwisu.Po przejrzeniu oferty jednak okazało się, że film o tym tytule to nie ten o który mi chodzi. Nie skorzystałem więc z oferty, a z mojego konta zniknęło 330 zł! Ta strona to nieuczciwe dzialanie! Trzeba zainteresować prawników takimi działaniami. (opinia zmoderowana przez administrator z uwagi na treść)

nieuczciwe działanie

Zalukaj.c to w tej chwili wielkie nieuczciwe działanie polegajace na wyciagnięciu danych z kont bankowych. Sama padłam ich ofiarą. Od dobrych kilku lat korzystałam z tej strony wykupując konto VIP albo wymieniajac punkty i wszystko dobrze funkconowało ,byłam bardzo zadowolona. Niestety od marca strona nie funkconuje,a kiedy sie pojawiła okazało sie ze moje konto znikło i nie moge z niego korzystac. Pojawiła sie natomiast informacja zeby móc skorzystać z konta nalezy podac numer karty i inne dane,po podaniu ich powinnam otrzymac link aktywacyjny.ktorego niestety nie otrzymałam,nie mogłam rownież zalogowac sie aby usunac konto a po 5 dniach bezpłatnego niby korzystania została mi pobrana kwota 75 euro . Także jedno wielkie nieuczciwe postępowanie a strona załozona jest na Cyprze i wszelkie próby kontaktu z firmą spełzają na niczym. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Usunęli konto

Przed epidemia wykupienie zalukaj na 3 miesiące to był to chyba koszt 30~40 zł. W momencie pojawienia się koronawirusa, cena nie uległa zmianie ale dostęp za tą samą sumę był na 2 miesiące, a później lecieli już coraz lepiej. Pamiętam że w kwietniu skończył się nam VIP i postanowiłam za 50 zł wykupic dostęp, jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się że za wspomniana wyżej kwotę dostęp uzyskałam tylko na 2,5 tygodnia. Tak za 50 zł na 2.5 tygodnia. Wtf.? A dziś tj sierpień próbuje zalogować się na swoje konto bo do tej pory pojawiał się jakiś błąd i co się okazuje.?! Że zalogować się nie mogę, rozejzalam się po kilku stronach i najwyraźniej zalukaj, osobą które konto miały tak jak ja kilka lat, zostały usunięte..

dramat

wiele lat używałam zalukaj, opłaciłam również vip konto , które nie działa. Nie mogę nawet się zalogować, jestem strasznie rozczarowana

Radom

Wykupiłam dostęp i to nie kosztuje niestety 5 zl ale 38.98 i mimo dobrego hasła zapisanego, nie mogę się nawet po resecie zalogować, wcześniej korzystałam kilka lat z zalukaj i nie miałam problemów, zmiana jest na minus i chciała bym odzyskać moje pieniądze

Najgorsze co mnie ostatnio spotkało

Jedno wielkie nieuczciwe postępowanie. 30 złotych za możliwość zobaczenia, gdzie mogę kupić konto, aby coś obejrzeć? Znam zalukaj z czasów, kiedy można było tam obejrzeć fajne filmy, zawsze za to płaciłam, a dzisiaj się zawiodłam okropnie. Gdyby była możliwość zwrotu kosztów to byłaby to najlepsza opcja, ale oczywiście mają na siebie haka, który jest w regulaminie co jest dla mnie po prostu zdzieraniem kasy z ludzi. Opinię o państwa stronie roześlę gdzie sie da i porusze niebo i ziemie, aby nikt więcej nie dał się nabrać na wasze głupie sztuczki, które opróżniają portfele nieświadomych klientów. Taka informacja powinna być zawarta na początku, a nie ukryta czy dwuznacznie przedstawiona. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sprawdźcie ten link.

Byłem sceptycznie nastawiony do tej pory. Kupiłem, nie żałuje, będe korzystał. Każdemu polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Zalukaj.tv?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem