Zalukaj.tv

( 0.97 )

Opinie (2218)

Brak możliwości logowania

Dobry wieczor, mam wykupione konto vip , niestety od 2 dni nie moge sie zalogowac. Gdy wciskam opcje, przypomnij haslo, wyskakuje komunikat serwer obciazony. Prosze o przesłanie llinku do resetu hasła i mozliwosci wpisania nowego.

Klient_w1o6

21.01.2020
Zalukaj.tv Infolinia
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

koniec

Skończyło się konto vip dziękuje nie płacę 120 zł za miesiąc

O co chodzi z ta cena?

O co chodzi z ta cena? Jestem wiernym klientem strony Zalukaj.pl od okolo 8 lat.. ale nie zamierzam placic ponad 4 zlote za dzien uzytkowania!! Nie ma nawet jak sie skontaktowac z jakimkolwiek biurem obslugi.. szkoda..

Klient_bji6

31.03.2020
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Nie kupować

Czy ktos zauważył, ze cena codziennie wzrasta? Pare dni temu było 3.89 za dzień, potem 4.04, a dzisiaj 4.27. Zalukaj dogorywa, wiec próbują wydusić z naiwnych ostatnie grosze. Filmy nie sa aktualizowane od ponad miesiąca, po usterce wiele z nich nie działa, konto VIP jest dodawane po tygodniu od wplaty lub wcale. To koniec tej strony. Szkoda, bo była świetna. Ale tak długo jak beda mieli ceny z kosmosu (Netflix jest dwa razy tańszy), nie wspominając o CDA, to ludzie beda odchodzić. Odkąd serwis padł, nie ma szans na naprawe zalukaj - wiec przywrócili te pare filmów i doja klientów. Cena wzrasta codziennie, wiec czekam az dojdą do 30zl na dzień .

Klient_aeBm

30.03.2020
Zalukaj.tv Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Cena

Za 30 dni 0.00404730 BTC Cena za dzień 4 zł. Nikt Was nie oszukuje trzeba czyta uważnie i tyle. Szkoda tej strtony bo była fajna.....

Klient_YGXi

29.03.2020
Zalukaj.tv Kontakt online
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Dramat

Napisałem do zalukaj ostatnio takiego maila: "Chiałem Państwa poinformować, że związku z drastycznym podniesieniem opłat za konto VIP oraz brakiem dodawania materiałów od 32 dni zmuszony jestem do rezygnacji z Waszej usługi. Czytając wpisy na forach myślę, że wiele osób lawinowo będzie postępować tak samo jak ja. Po za tym w ostatnich tygodniach była duża przerwa w dostępie do zalukaj , która nie została w żaden sposób zrekompensowana - przynajmniej mi osobiście. To był dobry portal - niestety zawiedliście Państwo na całej linii. Nie wróżę Państwu długiej egzystencji. pozdrawiam A.K."

Klient_89xo

28.03.2020
Zalukaj.tv Oddział
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

doładowanie

załadowałam konto za 30 zł i zostało przedłużone na tydzień, maskra jakaś, żeby tak naciagać na kasę

Zalukaj się zepsuło

Uzywam zalukaj od początku istnienia a teraz, kiedy pracy nie ma to zwiększają cenę na 125zl za miesiąc ???? Ludzie nie kupujcie niech zbankrutują ja inni .... szok , hańba i brak mózgu .... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_FIUU

28.03.2020
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Masakra

Ostatnio BIP wykupilam w lutym. Wykorzystałam wszystkie zebrane punkty i nie był zalukaj. Teraz tylko śledzę cenę końca VIP i czekam aż dojdzie do 500 zł za tydzień.

125zł / miesiąc

na dzień 28.03. 125zł/miesiąc. Ja bym poczekał aż będzie 200zł, bo teraz za tanio.

nie przelewać

Doładowałem konto za 30 zl i po 4 dniach nie mam opcji vip. nie ma żadnego telefonu do nich. hańba

nie przedluzajcie konta VIP

zaplacilam 50 zl i dostalam konto VIP na 14 dni. Kiedys to byla porzadna strona, teraz wychodzi na to, ze nieuczciwa firma. Nie dajcie sie nabrac (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_S8H9

27.03.2020
Zalukaj.tv Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Odwiedzałeś ostatnio Zalukaj.tv?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem