Zalukaj.tv

( 0.96 )

Opinie (2370)

Najgorsze co mnie ostatnio spotkało

Jedno wielkie nieuczciwe postępowanie. 30 złotych za możliwość zobaczenia, gdzie mogę kupić konto, aby coś obejrzeć? Znam zalukaj z czasów, kiedy można było tam obejrzeć fajne filmy, zawsze za to płaciłam, a dzisiaj się zawiodłam okropnie. Gdyby była możliwość zwrotu kosztów to byłaby to najlepsza opcja, ale oczywiście mają na siebie haka, który jest w regulaminie co jest dla mnie po prostu zdzieraniem kasy z ludzi. Opinię o państwa stronie roześlę gdzie sie da i porusze niebo i ziemie, aby nikt więcej nie dał się nabrać na wasze głupie sztuczki, które opróżniają portfele nieświadomych klientów. Taka informacja powinna być zawarta na początku, a nie ukryta czy dwuznacznie przedstawiona. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sprawdźcie ten link.

Byłem sceptycznie nastawiony do tej pory. Kupiłem, nie żałuje, będe korzystał. Każdemu polecam.

Sprawdzony link

Sprawdziłem link, kupując pakiet za 3 dyszki i okazuje się, że całkiem niezły ten serwis, sprawdźcie sami, ja tam polecam.

Sprawdźcie na dole

Ja też polecam ten link, kupiłem wczoraj, wszystko szybko i sprawnie, 30 zł na miesiąc wszystkie filmy jakie chciałem znalazłem, poleciłem już znajomym nawet. Miłego oglądania.

Zwrot piniędzy

Witam chciałbym zwrot pięniędzy ponieważ kupiłem premium chce oglądać film to są linki do innych stron i też trzeba kupić to jest bez sensu prosił bym o zwrot 25zł

Klient_lEet

15.06.2020
Zalukaj.tv Infolinia
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i NIE JEST OFICJALNYM FORUM użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Problem z logowaniem

Dzien dobry mam problem z zalogowaniem się na stronę moj email to trucizna22@tlen.pl prosze o pomoc wiadomości prosze wysyłać na email dziekuje

Klient_z6Wv

13.06.2020
Zalukaj.tv Kontakt online
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i NIE JEST OFICJALNYM FORUM użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Słabe

Zarejestrowałem się, w momencie gdy chciałem wykupić konto Vip, jakaś strona momediaz zabrala mi pieniadze z konta a kodu nie mam?

Nie polecam

84 euro mi wzięli z konta, okradli mnie, 374 zł.. A nie mam dostępu

ZALUKAJ NIE DZIAŁA!!!!!!!!

Dlaczego od paru dni zalukaj nie działa!!!!!! mam wykupione premium do sierpnia.

nieuczciwe działanie

Zostałam nieuczciwie potraktowana zapłaciłam za dostęp do zalukaj, a zostałam przekierowana na inne strony, za które również chcą opłaty (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Zalukaj.tv?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem