Zalukaj.tv

( 0.96 )

Opinie (2370)

Sayonara Zalukaj

Serwis zdechł, teraz tylko ciągnie jak wydmuszka żeby zarobić parę BTC goląc leszczy, którzy wydają 50 zyla za dwa tygodnie podczas gdy legalne źródła są za połowę tej ceny i na miesiąc.

Najgorsze co mnie ostatnio spotkało

Jedno wielkie nieuczciwe postępowanie. 30 złotych za możliwość zobaczenia, gdzie mogę kupić konto, aby coś obejrzeć? Znam zalukaj z czasów, kiedy można było tam obejrzeć fajne filmy, zawsze za to płaciłam, a dzisiaj się zawiodłam okropnie. Gdyby była możliwość zwrotu kosztów to byłaby to najlepsza opcja, ale oczywiście mają na siebie haka, który jest w regulaminie co jest dla mnie po prostu zdzieraniem kasy z ludzi. Opinię o państwa stronie roześlę gdzie sie da i porusze niebo i ziemie, aby nikt więcej nie dał się nabrać na wasze głupie sztuczki, które opróżniają portfele nieświadomych klientów. Taka informacja powinna być zawarta na początku, a nie ukryta czy dwuznacznie przedstawiona. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Sprawdźcie ten link.

Byłem sceptycznie nastawiony do tej pory. Kupiłem, nie żałuje, będe korzystał. Każdemu polecam.

Sprawdzony link

Sprawdziłem link, kupując pakiet za 3 dyszki i okazuje się, że całkiem niezły ten serwis, sprawdźcie sami, ja tam polecam.

Sprawdźcie na dole

Ja też polecam ten link, kupiłem wczoraj, wszystko szybko i sprawnie, 30 zł na miesiąc wszystkie filmy jakie chciałem znalazłem, poleciłem już znajomym nawet. Miłego oglądania.

Zwrot piniędzy

Witam chciałbym zwrot pięniędzy ponieważ kupiłem premium chce oglądać film to są linki do innych stron i też trzeba kupić to jest bez sensu prosił bym o zwrot 25zł

Klient_lEet

15.06.2020
Zalukaj.tv Infolinia
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i NIE JEST OFICJALNYM FORUM użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Problem z logowaniem

Dzien dobry mam problem z zalogowaniem się na stronę moj email to trucizna22@tlen.pl prosze o pomoc wiadomości prosze wysyłać na email dziekuje

Klient_z6Wv

13.06.2020
Zalukaj.tv Kontakt online
Odpowiedź firmy Zalukaj.tv

WIADOMOŚĆ OD PORTALU JAKOSCOBSLUGI.PL Szanowni Państwo! Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i NIE JEST OFICJALNYM FORUM użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Słabe

Zarejestrowałem się, w momencie gdy chciałem wykupić konto Vip, jakaś strona momediaz zabrala mi pieniadze z konta a kodu nie mam?

Nie polecam

84 euro mi wzięli z konta, okradli mnie, 374 zł.. A nie mam dostępu

ZALUKAJ NIE DZIAŁA!!!!!!!!

Dlaczego od paru dni zalukaj nie działa!!!!!! mam wykupione premium do sierpnia.

nieuczciwe działanie

Zostałam nieuczciwie potraktowana zapłaciłam za dostęp do zalukaj, a zostałam przekierowana na inne strony, za które również chcą opłaty (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Zalukaj.tv?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem