Sąd Rejonowy w Warszawie

( 1.83 )

Opinie (3)

Byłam zmuszona skorzystać z usługi kancelarii notarialnej

Byłam zmuszona skorzystać z usługi kancelarii notarialnej. We własnym zakresie dowiedziałam się, że istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem do sądu rejonowego o zwolnienie z opłat notarialnych. Zwolnienie to może przysługiwać w określonych okolicznościach. Wykonałam telefon do biura obsługi klientów w sądzie, aby uzyskać informację, czy wniosek składam w formie pisma, czy są do tego celu specjalne formularze. Niestety, mało że nie poznałam odpowiedzi na moje pytanie, to jeszcze spotkałam się z ogromnym zdziwieniem pracownicy sądu, która stwierdziła, że nie spotkała się z takim wnioskiem. W rezultacie rozmowa przebiegła w odwrotnym kierunku - to ja poinformowałam pracownika sądu na czym polega taki wniosek i jakie kryteria trzeba spełnić, aby się o takie zwolnienie z kosztów ubiegać. No cóż... człowiek się całe życie uczy. Szkoda tylko, że takie osoby zajmują posady i pobierają wynagrodzenie, a często bezrobotni podatnicy muszą dokształcać niekompetentnych pracowników urzędów państwowych.

Sąd Rejonowy w Warszawie jest Sądem w którym bardzo

Sąd Rejonowy w Warszawie jest Sądem w którym bardzo dłuuuuugo się czeka na sprawę np.sprawa o alimenty przybliżony czas oczekiwania to 10miesięcy, nie wiem jak inne spawy ale podejrzewam, że również długi jest czas oczekiwania. Bardzo dużo ludzi, zamieszanie na korytarzach. Fatalna organizacja z windami. Bardzo długo się czeka aby dostać się do windy. Windy są malutkie i ciężko się zmieścić z wózkiem z dzieckiem. Sekretariaty się mieszczą w zawiłych korytarzach i ciężko do nich trafić tak jak i na sale rozpraw. Kiepskie oznaczenie i kiepska informacja. Plusem jest czystość na korytarzach a minusem sprzątaczki palące papierosy w pokojach gospodarczych i smród nikotyny na korytarzach:/ Sędziowie jak to sędziowie powinni być obiektywni a prawników najlepiej brać płatnych a nie z urzędu.

Olbrzymi gmach

Olbrzymi gmach. Już sam wygląd przyprawia o dreszcze. Wysokie schody, wejście dla inwalidów z drugiej strony budynku. Przy samych drzwiach tuż przy wejściu trzech ochroniarzy, bramki i taśma z monitorem. Ogólnie dosyć czysto choć przed wejściem popielniczki mocno przepełnione. Gdy przekroczyłam bramki zaczęły się kłopoty mało widoczne i przejrzyste informacje. Udało mi się jednak dotrzeć do okienek w których składa się pozwy. Tam przy maszynie do numerków ku mojemu zdziwieniu bardzo miła Pani udzielająca informacji i wyciągająca numerki do odpowiednich okienek. Po kilkunastu minutach oczekiwania moja kolej. W okienku dosyć schludnie i elegancko ubrana naburmuszona starsza Pani, która z góry zakłada, iż każda osoba która przyszła powinna wszystko wiedzieć, a jeśli tak nie jest to ma problem, ponieważ Pani na pewno jej nie pomoże. Są dwa powody, albo jej się nie chce sprawdzić, albo po prostu sama nie wie!!! Więc niestety niczego konkretnego się nie dowiedziałam, poza tym, że złożyłam pozew do czego nie potrzebowałam pomocy osób trzecich to nie uzyskałam żadnych informacji. A straciłam mnóstwo czasu, gdyż Pani miała chyba problem z obsługą komputera.

Odwiedzałeś ostatnio Sąd Rejonowy w Warszawie?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Sąd Rejonowy w Bełchatowie

(3.97 )

Sąd Rejonowy w Gliwicach

(4.50 )

Sąd Rejonowy w Legnicy

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem