Fabien

( 5.00 )

Opinie (5)

weszłam do sklepu zobaczyc czy mozna juz kupic czapki i

weszłam do sklepu zobaczyc czy mozna juz kupic czapki i rekawiczki na zime. wybor okazal sie duzy. wszystko ładnie poukładane. duzo rzeczy przecenionych. zamiast czapek i rekawiczek kupiłam na wyprzedazy płaszczyk jesienny dla mojej corki. ceny niskie, obsluga miła. sklep bardzo czysty.polecam ten sklep.

Wchodząc do sklepu nie zauważyłem żadnych zabrudzeń ani

Wchodząc do sklepu nie zauważyłem żadnych zabrudzeń ani śmieci. Wszystko było ładnie posprzątane. Towar natomiast został poukładany wzorcowo, każdy przedmiot znajdował się nad ceną i odpowiedniej alei. Pan ochroniarz pomimo ze nie było to jego zadanie pomógł mi znaleźć produkt, którego szukałem co bardzo mi pomogło. Ceny produktów nie były wygórowane, a asortyment był bogaty. Panie kasjerki doskonale sprawowały swą pracę. bardzo sprawnie kasując przez co nie powstawały kolejki. ponadto ubiór i wyglad pracowników nie pozaostawiał nic do zyczenia. ogólnie zaliczam to do udanych zakupów.

Skuszona promocyjna oferta zabiegów kosmetycznych

Skuszona promocyjna oferta zabiegów kosmetycznych, wybrałam się do gabinetu kosmetycznego Fabien. Wcześniej telefonicznie zarezerwowałam termin wizyty oraz dowiedziałam się podstawowych informacji na temat proponowanych zabiegów. Jako ze firma Fabien posiada 2 gabinety w Krakowie, umówiłam się w tym bliżej mojego domu. Informuje o tym ponieważ byłam zainteresowana zabiegami przy użyciu lasera IPL, który w rożne dni jest w rożnych gabinetach (maja jedno urządzenie na 2 gabinety). Kosmetyczka z która byłam umówiona wiedząc, że nie pasuje mi inny dzień, specjalnie dla mnie przyjechała na os. 2 Pułku. Po przywitaniu, został mi wskazany pokój w którym mogłam się przebrać w jednorazowa odzież. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Po przejściu do pokoju zabiegowego, zostałam dokładnie poinformowana na czym polega zabieg oraz o przeciwwskazaniach. Kosmetyczka upewniła się że mam wszystkie potrzebne informacje. Następnie wypełniła kartę klientki, odpowiedziałam również na pytania w ankiecie. Przystąpiłyśmy do zabiegu. Kosmetyczka dopasowała sile lasera tak abym nie czuła dyskomfortu. Zabieg nie jest bolesny, co najwyżej momentami nieprzyjemny ale dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, było to nieuciążliwe. Dostałam okulary zabezpieczające przed wiązka światła. Podczas trwania całego zabiegu w sposób właściwy przestrzegano zasad higieny (dezynfekcja skory, urządzeń itp.) Po skończonym zabiegu, miałam możliwość swobodnie się przebrać (zostałam sama w pokoju). Podczas płacenia dostałam wyczerpujące informacje na temat sposobu pielęgnacji skory po zabiegu. Poinformowano mnie również ze gdybym zobaczyła jakieś niepokojące objawy, mam zadzwonić lub podejść do gabinetu na konsultacje. Zapłaciłam mniej niż to było ustalone, ponieważ kosmetyczka stwierdziła że miała mniej pracy niż zakładała. Umówiłyśmy się na kolejna wizytę. Wrażenia z pobytu w salonie kosmetycznym są wyjątkowo pozytywne. Widać ze zależy im na kliencie, udzielają wszelkich potrzebnych informacji, dopasowują terminy do możliwości klientów, uczciwie narzucają ceny. Zdecydowanie zostanę ich stała klientka.

Odwiedzałeś ostatnio Fabien?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

5.10.15

(4.06 )

BARTEK

(4.18 )

Coccodrillo

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem