Oferteo.pl

( 1.40 )

Opinie (62)

Wymuszenie opłaty!

Firma Oferteo wymusza zapłacenie faktury mimo nie podjecia zadnego zlecenia! Mało tego blokuja konto i sami wystawiają negatyny komentarz na temat klienta, od którego chca wymusić opłatę. Gratuluję, w ten sposób zapewne namówicie mnie do dalszej współpracy!

Omijać z daleka

Firma Oferteo to jeden wielki naciągacz. Jak się zarejestrujesz to od razu dzwonią i żądają kasy, choć usługa niby jest bezpłatna. Podsyłają kilka ofert wcześniej i jak zapłacisz za tzw. punkty to możesz już o wszystkim zapomnieć. Wtedy całkowicie kończy się jakakolwiek współpraca a firmą Oferteo. Zero ofert. Zapłać i spadaj - to powinno być ich motto. Spróbuj reklamować to postraszą cię komornikiem. Więc, inaczej mówiąc, jak jesteś naiwny to zapłać, ja więcej tego błędu nie zrobię.

Dla mnie ok

Jak dla mnie ok . nie wiem czy mam szczęście ale opinie wcale nie pokrywaja sie z moimi doświadczeniami na tym portalu.

obsługa ze średniowiecza

Dzwoni do mnie pani z BOK oferteo z pytaniem ,co się dzieje ,że nie korzystam z przesyłanych ofert, po czym kategorycznie żąda , abym usunął swój profil z oferteo , bo oni żadnego zysku z tego nie mają ,a kobieta musi pracować i dzwonić do mnie . Język , kultura i takt na poziomie kamienia łupanego. Oczywiście skorzystałem z tej propozycji i wysłałem wniosek o wykreślenie ze strony wizytówki , ale musiałem dwa razy udowadniać ,że to ja piszę wniosek , bo BOK nie chciał wierzyć , że chcę usunąć dane poprzez portal z indywidualnym logowaniem.

Ściema roku

Korzystam z Oferteo od 7 lat. Na początku serwis działał normalnie. Klienci byli realni. Wygrywało się i przegrywało. Standard w biznesie. Obecnie zdecydowana większość zleceń to ŚCIEMA. Zaczęło się mniej więcej pół roku przed tym jak dodali opcję Zwrotu Punktów. Przeanalizowałem ponad setkę ostatnich zakupów kontaktów do klientów. Na ponad 100 zakupionych udało mi się nawiązać kontakt (telefoniczny lub mailowy) z 8-10 osobami. Spośród nich 3 osoby zostały moimi klientami, reszta od razu stwierdziła NIEAKTUALNE. Pozostałe dziewięćdziesiąt kontaktów to głuche telefony i maile bez odpowiedzi. Fikcyjni klienci. Serwis kiedyś profesjonalny dzisiaj zszedł na psy. Moje spostrzeżenia co do lipnych kontaktów potwierdzają się po opiniach o Oferteo jakie można znaleźć w sieci. Nie tylko Ja mam takie odczucia. Biorąc pod uwagę koszt i zasady odkrywania zleceń jest to najbardziej nietrafiony sposób na pozyskiwanie nowych klientów.

kłopot

Szkoda pieniędzy, bardzo dużo ogłoszeń fikcyjnych. Obsługa fatalna, bezmyślne maile oferujące ogłoszenia o Usługodawcach. Nieprawdziwe zapisy o kontroli kontaktów i zapotrzebowań zawartych w ogłoszeniach.

Ireneusz Starzyński

Firma godna polecenia prace realizują bardzo szybko sprawnie i konkretnie z czystym sumieniem polecam tą firmę. Zadowolony klient Darek.

Tragiczna obsługa, tolerowanie złodziei

Przestrzegam przed korzystaniem z Oferteo. Pomimo informowania i dopominania się przez kilku klientów o zablokowanie profilu złodzieja i oszusta z MSP Sp. z o.o., Oferteo nie reaguje, kłamie co do ilości negatywnych komentarzy. O jakiejkolwiek pomocy w razie natrafienia na oszusta nie ma co liczyć (odpowiedź: "my tylko pośredniczymy") (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

masakra

zamieszczone oferty to lipa. albo nikt nie odpowiada. albo odpowiada ktoś, czyj numer telefonu został podany przez nie wiadomo kogo. dodatkowo zlecenia są kwalifikowane tak, aby pochłonąć największą liczbę punktów, a nie zgodnie z ich rzeczywistą treścią.

Kiedyś wspaniale, obecnie tragicznie

Rzadko mam ochotę wystawić komuś negatywną opinię, ale niestety obecna jakość i polityka serwisu oferteo.pl jest tragiczna. Kiedyś był to bardzo dobry serwis. W przeciwieństwie do konkurencyjnych portali w tym serwisie klienci zwykle wiedzieli, czego chcą i na prawdę potrzebowali usług - i zwykle byli gotowi za nie uczciwie zapłacić. Kilka przetargów wygrałem, a kilka nie, ale była to kwestia uczciwej konkurencji branżowej. Od jakiegoś czasu ruch na portalu niemalże ucichł. Ja sam nie widziałem branżowego zlecenia od ponad kwartału. Prawdopodobnie dotyczy to większej liczby działów serwisu i mogło spowodować kłopoty ekonomiczne serwisu. Dlaczego tak przypuszczam? Odkąd ruch zmalał, nie ma zamówień, a w konsekwencji użytkownicy nie wykupują punktów. Jakiś czas temu dostałem telefon z serwisu z zapytaniem o zakup punktów (miałem jeszcze kilka, nie potrzebowałem nowych). Powiedziałem, że nie kupię nowych punktów dopóki nie wykorzystam obecnych. No i się zaczęło. 1. W ciągu godziny otrzymałem 2 lewe oferty, byleby wykorzystać punkty. Dlaczego uważam, że lewe. Przy pierwszej rozmówca nie wiedział o co chodzi - prawdopodobnie losowy numer i ktoś odebrał przez przypadek. W drugie ofercie klient miał nazwę i email "qwe" (chyba nie muszę tłumaczyć przypadku kolejności znaków, oraz numer telefonu z cyfr 1-9. I tak dałem się zmanipulować na dwa punkty w ciągu godziny po rozmowie z konsultantem. 2. W ciągu następnych dni odebrałem jeszcze kilka połączeń od konsultantów z prośbą o wykup punktów. Odmówiłem z racji posiadania jeszcze niewykorzystanych. 3. W ciągu następnych kilku dni pojawiły się kolejne 2 lewe ogłoszenia. Tym razem wykonawcy podali się za klientów. Mam tu konto chyba ze 2 lata i nagle gdy potrzebują mi sprzedać punkty w ciągu tygodnia pojawiają się niesprawdzone oferty. Niestety nie wierzę w takie przypadki. 4. Znowu dzwonią z serwisu - "kończą się Panu punkty". Opowiedziałem o moich spostrzeżeniach na temat polityki firmy i powiedziałem, że jakość ogłoszeń, na które wydam ostatnie punkty zadecyduje o moim dalszym korzystaniu z serwisu. I co? 5. Otrzymuję powiadomienie, wykupuję dostęp, dzwonię do klienta (w ciągu 2 minut od dodania ogłoszenia). W słuchawce słyszę "Zaskoczył mnie Pan". Serio? W czasach, gdzie wszystko chcemy mieć pod ręką i jednym kliknięciem, klient jest zaskoczony? Usłyszałem od klienta, że jeszcze nie wie czego chce i w ogóle tak tylko na razie napisał. Take sytuacje nie są przypadkowe. Jak pomniałem nigdy wcześniej nie miałem problemów z tym serwisem, ale obecnie pali im się pod nogami i próbują wymusić wykup punktów lewymi zgłoszeniami (a kiedyś starannie filtrowali klientów). Niestety to jest bardzo niewłaściwa polityka. Gdyby skupili się na marketingu mogliby znaleźć nowych klientów/odbiorców, wzrósł by ruch na portalu i wykonawcy sami kupowaliby punkty i dostęp do zleceń (co sam niegdyś robiłem). Niestety nawet jeśli ktoś się nabierze, zaufa będzie to jednorazowy zastrzyk, bo za drugim razem na pewno się nauczy i zrezygnuje i klienci będą systematycznie odchodzić, a telefony konsultantów co najwyżej wydłużą ten proces w czasie.

Specjalne podziękowania dla firmy Oferteo !

Napisałem pracowicie specjalne podziekowanie dla Pana i kolegi za pracę w podcieciu tui ..ale znikło. Wklejam więc moj komentarz ktory umiescilem na portalu "Oferteo" Po 4 godzinach jakie upłyneły od czasu umieszczenia mojego zapotrzebowania na fachowca na portalu "Oferteo" - zadzwonił Pan, którego firma " Ogród" specjalizuje sie w pielegnacji ogrodow,, wycinką drzew i innych prac zwiazanych ogólnie z Ogrodem .Musialem podciąc 18 mocno rozrosnietych tui wzdłuz płotu sąsiada..Dzwoniłem do róznych firm - ale terminy jak w NFZ, nie wpominajac o cenach za usługe. Kontakt z właścicielem firmy zaowocował szybkim i profesjonalnym wykonaniem zlecenia , w przyjaznej atmosferze. Cena za wykonaną pracę absolutnie do przyjecia ! Jestem mu bardzo wdzieczny i wszystkim , którzy szukaja w tej kategorii fachowca - absolutnie polecam ! Nie zdarzyłlo mi sie od lat trafic na tak - profesjonalnego i co wazne sympatycznego fachowca ! Dziekuje "Oferteo" a fachowcowi ponownie serdecznie dziękuje za pomoc -mając nadzieje na kolejne spotkania "ogrodowe" ! (dane osobowe usunięte , opinia zmoderowana przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio Oferteo.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allegro.pl

(4.37 )

ceneo.pl

(3.74 )

Interia.pl

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem