Oferteo.pl

( 2.33 )

Opinie (84)

Ściema roku

Korzystam z Oferteo od 7 lat. Na początku serwis działał normalnie. Klienci byli realni. Wygrywało się i przegrywało. Standard w biznesie. Obecnie zdecydowana większość zleceń to ŚCIEMA. Zaczęło się mniej więcej pół roku przed tym jak dodali opcję Zwrotu Punktów. Przeanalizowałem ponad setkę ostatnich zakupów kontaktów do klientów. Na ponad 100 zakupionych udało mi się nawiązać kontakt (telefoniczny lub mailowy) z 8-10 osobami. Spośród nich 3 osoby zostały moimi klientami, reszta od razu stwierdziła NIEAKTUALNE. Pozostałe dziewięćdziesiąt kontaktów to głuche telefony i maile bez odpowiedzi. Fikcyjni klienci. Serwis kiedyś profesjonalny dzisiaj zszedł na psy. Moje spostrzeżenia co do lipnych kontaktów potwierdzają się po opiniach o Oferteo jakie można znaleźć w sieci. Nie tylko Ja mam takie odczucia. Biorąc pod uwagę koszt i zasady odkrywania zleceń jest to najbardziej nietrafiony sposób na pozyskiwanie nowych klientów.

Nie ufaj gwiazdkom Oferteo

Zgłosiłem Oferteo, że potrzebuję ekipę do wykończenia i remontu kilku pomieszczeń. Oferteo zaproponowało Mariusza Kormana. Zaangażowałem go. Pracował 3 tygodnie. Zniknął zostawiając 3 pomieszczenia w trakcie remontu i w stanie gorszym niż przed rozpoczęciem prac. Nie odezwał się i nie reagował na telefony. Chciałem wystawić mu negatywną recenzję. Gdy kliknąłem jedną gwiazdkę, system Oferteo, nie czekając na mój tekst, poinformował mnie, że może przyjąć tylko pozytywną opinię. Reklamacja telefoniczna nie pomogła. Pani potwierdziła, że Oferteo przyjmuje tylko pozytywne opinie i odmówiła przyjęcia negatywnej. Wyjaśniła, że w ten sposób Oferteo chroni swoich wykonawców przed nieuczciwymi konkurentami, którzy udają klientów. Nie odpowiedziała dlaczego Oferteo nie chroni klientów przed nieucziwymi wykonawcami, którzy udając klientów wystawiają pozytywne opinie i dlaczego wprowadza klientów w błąd pokazując wyłącznie pozytywne opinie.

Pan Jacek Dudziak

Pan Jacek remontował u mnie łazienkę na początku sierpnia 2020roku. Jest bardzo dobrym fachowcem, oceniam go na piątkę. Jest bardzo pracowity, solidny. Polecam pana Jacka bo naprawdę warto.

Nieuczciwa firma

Uwaga na ofertę o i ich pafick finaz kłamczuchy.Pafick finanz to nieuczciwa firma UWaGA (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super firma - warto skorzystać!

Korzystałam z usługi montazu pieca gazowego Die Dietrich oraz zasobnika na wodę przez własciciela firmy HYDROTECH z Rybarzowic k/Bielska-Białej. Pan odpowiedział na moje zapytanie w przeciągu 2 godzin, po 3 godzinach już był u mnie.Wieczorem przesłał nam swoją ofertę.Oferta okazała sie być dla nas odpowiednia ,i cenowo i terminowo - plus bardzo dobry kontakt. dwa dni później wszystko zostało zamontowane. Na moją prośbę został sprawdzony mieszalnik do podlogówki oraz założony dodatkowo ,przeciekajacy kaloryfer. Pan wykonał wszystko solidnie i porządnie . Jestem bardzo zadowolona . Firma jest godna polecenia każdemu , kto takiej usługi potrzebuje. Małgorzata Cicha (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

amatorzy zostawiaja nie wyremontowane do konca

Skandal .Sami nieuczciwi wykonawcy,nie polecam.sa to uslugi amatorow nie sprawdzone przez nikogo,a ceny wygorowane jak doskonalych fachowcow. Firmy nie daja faktur. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

super obsługa

Korzystałam z usługi koszenia trawy Firmy Tom firma usługowa p. Tomasza Bogdanowskiego. Usługa wykonana była w odpowiednim terminie . Pan Tomek wykonał ją solidnie i porządnie . Jestem bardzo zadowolona . Firma p. Tomka jest godna polecenia każdemu , kto takiej usługi potrzebuje.

Polecam oferteo

Ja nie narzekam jestem już z oferteo 3 lata a z 20 pkt zawsze jest kilka kontaktów gdzie z jednego mam kilkanaście tyś.dziwie się ludziom którzy narzekają ale widocznie sa to pseudo fachowcy bo do wszystkiego na siłę i niepowodzenia mozna sie przyczepić i do zony ze zupa za słona.

Super oferteo

Jestem bardzo zadowolony z oferteo a ludzie ktorzy nie są zadowoleni to maja chyba dość życia.Nie da się sprawdzać wszystkich kontaktów jak co nie ktorzy tu piszą i w jaki sposób firma ma sprawdzić czlowieka czy ten jest uczciwy czy nie.Ludzie opamiętajcie sie ! Wszedzie trzeba uwazac ,albo piszecie że klient nie odpowiada albo że już nie aktualny kontakt,jak wybrał kogoś innego to i nie aktualny na miłość boską.

Bardzo solidnie

Firma Braders ze Świebodzic pracuje szybko, sprawnie i rzetelnie. Godna polecenia

Wielka porażka

Nie polecam żadnemu przedsiębiorcy korzystania z ich usług.Zrezygnowalam z umowy zawartej na odległość gdyż nie otrzymałam zleceń z mojej miejscowości mimo zapewnień.Zero odzewu,zero kontaktu i negatywna opinia łamiąca jakiekolwiek zasady.Dodam że opinia drastycznie zaniża poziom usług gdzie mam 5gwiazdek.I tak już trzeci miesiąc cisza ze strony oferteo.Masakra

Super

Serdecznie polecam Usługi Budowlane AS-BUD Grzegorz Śliwiński Grudziądz .Jestem bardzo zadowolona z jakości usług i profesjonalizm

LIPA

Z Oferteo.pl miałem styczność tylko raz i chyba wystarczy. Chodziło o budowlankę ,mały remont w mieszkaniu. To ze wybrałem firmę tak a nie inna to mój problem i ryzyko. Na tym to polega, nie znasz ludzi firmy, ryzyk fizyk, życie, ( Firma Remontowo-Budowlana Marcin Miśko absolutnie NIE polecam!!!- porażka) Tak , ale w teorii ktoś czyli portal Oferteo.pl powinien brać jakąś odpowiedzialność za ogłoszenia na ich stronie można by powiedzieć. Niestety umieszczenie jakichkolwiek negatywnych komentarzy jest praktycznie niemożliwe. Wszelkie telefony, maile do Oferteo nic nie dały. Znalazłem na necie ze nie jestem wyjątkiem, a wiec to stalą praktyka; tylko jedna opcja - wszystkie Opinie musza być pozytywne. Zalecał bym duza rezerwę do tego portalu. Ja się zawiodłem, dlatego mogę dać max 1 gwiazdkę za jakość obsługi.

Wybielanie nierzetelnych firm na OFERTEO

Nie polecam tego portalu!!! Całkiem możliwe, że dla właściciela firmy jest to rozsądny portal, jednak zdecydowanie nie dla klienta poszukującego rzetelnej firmy i pragnącego nie nadziać się na pseudofachowców. Korzystałem kilkakrotnie z danych zawartych na portalu, dzięki temu znalazłem paru świetnych fachowców. Jednak, gdy boleśnie nadziałem się na jednego z wykonawców ("Usługi Remontowo-Budowlane Lidia Mańska"), wystawiłem negatywny komentarz, a po czasie okazało się, że nie tylko ja jedyny... to firma założyła od nowa swój profil pod taką samą nazwą, jednocześnie wybielając się i będąc nieskazitelną, więc mogącą naciągać kolejnych potencjalnych klientów. Nie wspominając już o tym, że wcześniej zwrotne komentarze przedstawicieli firmy były ordynarne i obraźliwe. Zatem, jeśli można ot tak sobie usunąć negatywne komentarze i to nie warto ufać takiemu portalowi, bo nie wiadomo, która firma na prawdę jest solidna i komentarze klientów są rzetelne, a która nie, bo po prostu kilka dni temu od nowa utworzyła konto pod taką samą nazwą. Proponuję podchodzić co najmniej z rezerwą do portalu OFERTEO!!!

Odwiedzałeś ostatnio Oferteo.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allegro.pl

(4.37 )

ceneo.pl

(4.27 )

Interia.pl

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem