AUDIOFON

( 4.00 )

Opinie (13)

Bardzo ale to bardzo przemiła obsługa :-)

Pierwszy raz spotkałem się z tak przemiła i sympatyczną panią doktor.Badanie przebiegło szybko i sprawnie. NAPRAWDĘ POLECAM.

Super

Jestem zadowolona z miłej obsługi w oddziale w Więcborgu. Pozdrawiam!

Nie polecam

Wycena za 2 aparaty ok.12000, natomiast identyczne tej samej amerykańskiej firmy w jednym z salonów w Mikołowie kompleksowo razem z wkładkami silikonowymi 6000.

wspaniała obsługa

Z całego serca dziękujemy Pani z oddziału Więcbork za udzielenie pomocy w otrzymaniu baterii do aparatów ,za jej zaangażowanie , poświęcenie własnego czasu dla dobra pacjentów.Bardzo miło wspominamy też samo badanie ,kiedy Pani przez dobre dwie godziny wykonywała swoje zadanie z uśmiechem na twarzy(pomimo bolącego ją kręgosłupa).Cieszę się ,że tacy ludzie pracują ze starszymi osobami!.Pozdrawiamy serdecznie (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Profesjonalne badania, bezpłatne badania i wynik

Gabinety czyste, zadbane. Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Profesjonalne podejscie do pacjenta, jednoczesnie z życzliwością, wyrozumiałością. Wytłumaczenie wyniku badania, odpowiedzi na pytania gdy coś jest niezrozumiałe. Profesjonalnie!! Badanie nie jedno czy dwa jak miałam w innych gabinetach i byule jak, szybko, ale dokładnie, z dodatkowymi badaniami na zrozumienie mowy. Super

Wybrałam się do Audiofonu

Wybrałam się do Audiofonu, ponieważ oferują darmowe badania słuchu. Zostałam przebadana bardzo dokładnie, otrzymałam od obsługi wykresy i wyczerpujące wyjaśnienia w jakim stopniu mam problem ze słuchem. Poziom obsługi oceniam bardzo wysoko, pełen profesjonalizm, odczuwalna duża chęć pomocy i duża cierpliwość przy odpowiadaniu na rozliczne pytania. Nie mam porównania z cenami i technologiami aparatów słuchowych oferowanych w innych firmach, ale generalnie jest to duży wydatek.

Zadzwoniłam do punktu Audiofon sp

Zadzwoniłam do punktu Audiofon sp. z o.o w Słupsku i umówiłam się na badanie słuchu, na określony dzień i godzinę. Placówka nie była oznaczona na zewnątrz, dlatego nie mogłam jej odnaleźć, nie było jakichkolwiek oznaczeń ( szyldu, banera itp.) wskazujących miejsce usytuowania placówki. Dlatego też usiłowałam tam się dodzwonić ,ale niestety przez ok.10 minut telefon był zajęty. Wówczas postanowiłam sama odnaleźć placówkę. Weszłam do Szpitala Specjalistycznego aby tam się dowiedzieć, bo osoby napotkane na ulicy nie wiedziały. Po wejściu do budynku, na parterze zobaczyłam napis "Audiofon" ze strzałką w jakim kierunku mam się udać. Na parterze, obok innych gabinetów lekarskich, odszukałam pokój . Zapukałam i otworzyłam drzwi gabinetu, ale zobaczyłam, że kobieta znajdująca się w środku w dalszym ciągu rozmawia przez telefon. Poprosiła abym zaczekała na korytarzu. Oczekiwanie na wizytę trwało około 10 minut, po czym pani wyszła i zaprosiła mnie do środka. Poprosiła abym usiadła i przeprowadził ze mną wywiad odnośnie moich dolegliwości. Następnie zbadała mi uszy i powiedziała, mam w obu uszach korki i dlatego prawdopodobnie źle słyszę. Pracownica powiedziała, że muszę udać się na płukanie uszu do laryngologa, najszybciej zrobię płukanie w gabinecie prywatnym, podała mi nazwisko lekarza i numer telefonu, zapisała to na kartce, którą mi wręczyła. Powiedziała też, że płukanie uszu można również zrobić na NFZ jednak wówczas trzeba mieć skierowanie i trochę to potrwa Diagnoza pracownika punktu Audiofon wydała mi się niezrozumiała ponieważ w maju br. z powodu dolegliwości laryngologicznymi byłam u laryngologa na prywatnej wizycie. Laryngolog badał mi także uszy i nie stwierdził, że mam korki w uszach. Nadmieniam, że mimo mojej prośby o badanie nie przeprowadzono go. Pracownica powiedziała, że może być ono zbędne bo po przepłukaniu uszu będę dobrze słyszała. Odniosłam wrażenie, że pracownica nie miała dla mnie czasu i przeszkodziłam jej w rozmowie telefonicznej. Nie byłam zadowolona z wizyty.

Punkt badający słuch oczywiście darmowo

Punkt badający słuch oczywiście darmowo. Terminy nie zbyt odległe a na prośbę nawet szybkie. Punkt ładny, czysty, ale co do wystawy to mam małe zastrzeżenie, mogła by być czyściejsza. Pani badająca słuch bardzo miła, wszystko dokładnie tłumaczy, ale nie posiadała identyfikatora i nie przedstawiła się więc nie wiem czy to była Pani protetyk? Pani rejestratorka a może sprzątaczka? Ceny aparatów jak z kosmosu bardzo wysokie na oboje uszu ponad 5 tyś. Sprzęt nie do końca sprawny.

Firma oferuje bezpłatne badania słuchu oraz sprzęt medyczny

Firma oferuje bezpłatne badania słuchu oraz sprzęt medyczny do korekcji wad słuchu. Obsługa personelu jest bardzo profesjonalna, życzliwe podejście do klienta. Protetyk słuchu przedstawia bogatą ofertę aparatów słuchowych wraz z ich funkcjami i dostosowaniem do potrzeb klienta. Istnieje możliwość testowania aparatu słuchowego w warunkach poza punktem sprzedaży, po bezpłatnym wypożyczeniu sprzętu. Jest to niezmiernie ważne przed podjęciem decyzji.

Audiofon to sklep z aparatami słuchowymi

Audiofon to sklep z aparatami słuchowymi, oraz zajmujący się sprzedaży baterii do nich. Wstąpiłam tam ponieważ musiałam zakupić takie właśnie baterie. Obsługa w eleganckich strojach i bardzo życzliwa zaproponowała mi kilka z różnych firm omawiających przy tym ich cenę. Dla upewnienia się, że dokonuje zakupu na pewno odpowiedniego rozmiaru baterii dopytano o model aparatu, oraz pokazano mi podobny. Pewna parametrów kupowanych baterii zapłaciłam i pożegnałam się. Obsługa bardzo kompetentna i fachowa. Pomieszczenie schludne, nie za duże, ale odpowiednio zaaranżowane.

Odwiedzałeś ostatnio AUDIOFON?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ortmed

(1.00 )

Beltone

(4.00 )

Fel-Med

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem