SKK

( 4.73 )

Opinie (37)

Szwagier

Kończyłem farmację w SKK toruń, egzamin zawodowy zdany i to dobrze, byłem super przygotowany :D Pozdrawiam całą ekipę farmaceutów z torunia!

Iwon masaż

Od tamtego czasu dużo się zmieniło szkoła jest, naprawdę dobrze przygotowana do zajęć. Sale są wyposażone jak trzeba i nie ma problemu z planem lekcji, zawsze jest na czas. Nauczyciele dobrze przekazują swoją wiedzę. Jestem z niej zadowolona.

Iwon masaż

Od tamtego czasu dużo się zmieniło szkoła jest, naprawdę dobrze przygotowana do zajęć. Sale są wyposażone jak trzeba i nie ma problemu z planem lekcji, zawsze jest na czas. Nauczyciele dobrze przekazują swoją wiedzę. Jestem z niej zadowolona.

JEST POZIOM

Jest ok. Nie mam się do czego przyczepić. Sale wyposażone, doświadczeni wykładowcy. Jestem na tyle zadowolona, że bardzo poważnie rozważam zapisanie córki do ich Liceum Akademickiego, bo w tym roku kończy podstawówkę.

Tragedia

Zmiana planu dwa dni przed zajęciami, odwolywane zajęcia, brak porozumienia się z sekretariatem,nie biorą pod uwagę że większość słuchaczy pracuje i nie może zmienić grafiku z dnia na dzień. Szkoła tragedia,warto zastanowić się przed jej wyborem

polecam

Uczę się w tej szkole i jestem bardzo zadowolona z zajęć

Młody

Pisałam już na google, ale tu też mogę w sumie, dobra szkoła warta chwalenia :) <3

Michu

Przeniesienie się do was z mechanika było pomysłem 10/10 ;>>>

Diusz

A i jeszcze jedno, nie wiem jak reszta usług, ale kursy są mega tanie, szczególnie dla większych grup (no ja akurat z firmy zostałem wysłany z ziomkami).

Shortest Straw

Bardzo polubiłem się z uczelnią i wykładowcami więc git ^^

Ark

Ciężko ich nie szanować po świetnej robocie, którą wykonują

Zabr

Gdybym miał;a drugi raz podjąc decyzję o dolaczeniu do SKK to bym ja podjela. Świetna szkoła ;D

Lipka

Napisze krótko. To nie jest szkoła którą chciałby skończyć mądry człowiek by kształcić się dalej. Wychodze do toalety wracam zeszyt porysowany (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść), stwierdzilem żeby się ta osoba przyznała jesli się nie boi i taka cwana, cisza, zadaję pytanie nauczycielce czy widziała kto to zrobił , stwierdza że nie w czasie mojej nieobecnosci żadnych notatek tylko coś mówiła dodam iż siedziałem w 1 ławce . Egzamin z matmy nauczony jestem na blache z egzaminu dostaje 4 ocena została wpisana do dziennika mówie nauczycielce zeby pokazała mi moj sprawdzian w celu sprawdzenia błędów stwierdza że na następnej lekcji, jak się okazało sprawdzian zaginął czwórka skreślona w dzienniku, nauczyciel stwierdza iz ta czwórka to co innego musialo byc. Obecność na lekcji mialem w czasie sprawdzianu. Klasa pamięta o podawaniu ocen że sprawdzianu i mojej obecności nauczycielka nic z tym nie robi. J. ang. ocena 5 w podstawówce 5 lat w anglii znajomość ang. b2- c1 mielismy napisac kilka słów w j. ang. zero wymagań, poziom zerowy, jedyne co zapisac 2 kartki a5 czyli 4 strony a5. Opisalem +wstęp, rozwinięcie, zakończenie. 1 błąd stylistyczny dostałem 3- z 1 błędem piwinno być 5- mówię to, stwierdziła że ona ocenia i się jej nie podoba, ale opowieść jej się nie musi podobac chodziło o ort. Interpunkcję, oraz stylistyke . Mimo to iż na egzaminach można mieć otwarte zeszyty i wystarczy miec notatki. Ale wiadomo na kierowce autobusu lub motorniczego nie trzeba mieć wiedzy matematyka fizyka lub chemika ani z matmy ani z polskiego tylko skończone średnie a po co to średnie skoro nie wyniosą ani zachowania ani wiedzy.

Szkoła z klasą

Nie mam pojęcia co wam nie leży, uczęszczam na kurs w Bydgoszczy i jedyne co mogę tej szkole zarzucić to.....nic. Polecam się uczyć i chodzić na zajęcia, po prostu ;))

Nie wiem, skąd takie złe opinie...

Naprawdę nie wiem, jak to możliwe, że pojawiają się słabe opinie, ja uczę się właśnie w Łodzi na Techniku Weterynarii i jestem bardzo zadowolona! Wszystko przebiega w bardzo miłej atmosferze, sale są dobrze wyposażone, wykładowcy profesjonalnie przekazują wiedzę, z paniami w sekretariacie też bez problemu można się dogadać w każdej sprawie. Także polecam każdemu. Wiem od koleżanki, która skończyła tutaj kurs pierwszej pomocy, że też była bardzo zadowolona. Także opinie typu 1 gwiazdka z opisem "fatalnie" pozostawię bez komentarza, bo chyba wiadomo, że chodzi o nieuczciwą konkurencję...

Odwiedzałeś ostatnio SKK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zakład Doskonalenia Zawodowego

(5.00 )

Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(2.75 )

Inkubator Przedsiębiorczości

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem