Żabka

( 3.84 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3051)

Zawsze zadowolona!

W tym sklepie zawsze znajdę pełen asortyment, wszystko to czego potrzebuje, a co najważniejsze są to produkty świeże! Nigdy nie muszę czekać długo w kolejce, a obsługa jest zawsze bardzo uprzejma. Na plus również oceniam to, że w sklepie panuje porządek i przestrzega się obowiązujących obostrzeń.

Super sklep. Super obsługa

Bardzo miła obsługa aż chce się robić zakupy! :-) czysty sklep i wszystko jest na swoim miejscu. Oby w innych Żabkach brali przykład! Pozdrawiam Monika J.

Obsługa na wysokim poziomie

Jakość obsługi klienta na wysokim poziomie, obsługa pomogą, znająca asortyment.

Świetna obsluga

Bardzo miła atmosfera. Ekspedientka pomocna.... Nawet na mówiła mnie na promocję, która wyszła korzystniej....

Obsługa fatalna

Od kiedy ta żabka istnieje robiłam w nij zakupy, zwykle było miło- jedna pani z mega długimi rzęsami -bardzo pracowita babka, starszy pan z panią (raczej frenczyzobiorcy) , a tu nagle dziś pani której kompletnie nie rozumiałam (pani ze wschodu-tak mi się wydaje) ,ale pani nie rozumiała mnie,albo nie chciała,bo łaska była w obsłużeniu,podaniu kwoty do zapłacenia.... Pani paracuje tam za karę. Wczesniej przy zapytaniu o produkt którego nie ma na półce sprzedawca sprawdzał czy jest zapas na zapleczu i przynosił, w tej chwili niestety była odpowiedz "nie wiem.chyba nie ma" :( Przykre,bo mijając trzy żabki jechałm tylko do tej :(

Nie polecam tej ŻABKI

Nie polecam tej ŻABKI w Szubinie. Pani kasjerka bardzo nie miła obsługie klientów.

Najgorsza sprzedawczyni jaką kiedykolwiek widziałam

Pani sprzedawczyni pani D jest tak bezczelna, że aby mieć więcej kasy dla siebie, odmawia płacenia kartą płatniczą w święta, ponieważ jej zdaniem terminal płatniczy nie działa w święta i w NIEKTÓRE niedziele.Zamiast dbać o klienta tą owa pani robi wszystko aby pozbyć się klientów. Poszłam do innej żabki i tam dopiero kupiłam co miałam kupić i zapłaciłam kartą. Dziwne, w jednej żabce kartą płatniczą w święta mogę zapłacić a w innej nie można. Pani D to chyba zapomniała że klient jest najważniejszy

Obsługa rewelacja

Panie kasjerki uśmiechnięte rozmowne sklep czysty bez luk na półkach sama atmosfera zachęca do zakupów w tym sklepie

Przeciętna obsługa

Kasjerka nie zadowolona odpowiadała bo musiała brak polecenia aplikacji . Sklep czysty ułożony równo towar rewelacja

Jeden z lepszych sklepów w okolicy

W żabce zazwyczaj spotykam się z dosyć kiepską obsługą, niezainteresowaną klientem - rozmowy przez telefon podczas obsługi klienta, spożywanie posiłków przy kasie. Jednak ten sklep Żabka jest na prawdę w porządku. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z milszą obsługą, zawsze uśmiechnięci ludzie po drugiej stronie kasy. Chodzę tam z przyjemnością.

Obsluga

Na półkach luki towarowe, brak niektórych etykiet cenowych, brak kontaktu wzrokowego z klientem

Słaba obsługa

Sklep niedawno otworzony ludzie pracujący tam wyglądają jak by chodzili tam za karę. Ostatnim czasie przy zakupie hot doga był on zimny. Generalnie nie zawitam już tam

Mało sympatyczna obsługa

Na pierwszy rzut oka sklep wygląda na zadbany , stacja z dezynfekcja jest , rękawiczki również , koszyki zakupowe czyste , brak dziur na półkach . Co do obsługi , strój firmowy był czysty , maseczka założona , lecz postara kasjera nie była zbyt sympatyczna .

Super, pełna kultura

bardzo uprzejma obsługa, sklep utrzymany w czystości, hot dogi świeże i pyszne

Sklep Żabka, Łódź

Nowo otwarta Żabka.... Pracownicy wiedzą co mają robić. Szefostwo lekko zagubione. Sklep nadaje się do czestej kontroli. Czasami można trafić na przeterminowane produkty spożywcze.

Nie miła obsługa

Byłam w tym sklepie 3 razy. Sprzedawczynie w tym sklepie są nie miłe, robią wrażenie jakby pracowały za karę, sklep nie jest zbytnio czysty, często towar leży na ziemi. Pracownice wolą palić papierosy przed sklepem, niż obsłużyć klientów czekających przy kasie. Sposób ich wypowiedzi jest niechlujny.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(2.66 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem