Żabka

( 3.60 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2643)

Przyjemnie, sprawnie, szybko

Lubię zakupy w tej Żabce, bo sklep jest dość przestronny, jasny, nowoczesny, a obsługa sprawna i przyjemna. Sklep jest dobrze zaopatrzony, co też jest ważne dla każdego klienta.

Miła obsługa

Miła obsługa, mało miejsca w sklepie i dosyć wysokie ceny.

Miła obsługa. Ładny sklep

Na wejściu kasjerka z uśmiechem na twarzy mówi dzień dobry. Sklep ładnie oświetlony, czysty, półki zatowarowane, w sklepie pachnie świeżo wypieczonym pieczywem. Pani za kasą poproszona o radę wykazała się znajomością towaru. Po podejściu do kasy pani zaproponowała hot doga i pomogła w doborze odpowiedniego sosu.

Standardowa obsłga

Jakiś czas temu zagościłam w jednym z sieci sklepów Żabka w Zielonej Górze. Na wejściu niestety nie usłyszałam powitania od pracownika. Poczułam się jakby w ogóle mnie nie było. Na szczęście sklep był czysty i wszystko wydawało się na swoim miejscu. Dodatkowo do swoich zakupów zamówiłam kawę i hot-doga. Pan sprawnie przygotował posiłek. Wszystko było smaczne. Na pożegnanie usłyszałam już "do widzenia"/

Średnia jakość sklepu

Dobrze zaopatrzony sklep niestety można napotkać na produkty po terminie, brak polecenia aplikacji i dodatkowego produktu, pracownice spożywające wyroby tytoniowe w stroju firmowym, skupisko ludzi przed obiektem spożywające napoje alkoholowe lub przebywające pod ich wpływem

Średnia jakość sklepu

Dobrze zaopatrzony sklep niestety można napotkać na produkty po terminie, brak polecenia aplikacji i dodatkowego produktu, pracownice spożywające wyroby tytoniowe w stroju firmowym, skupisko ludzi przed obiektem spożywające napoje alkoholowe lub przebywające pod ich wpływem

Bardzo dobra obsługa

1. Bardzo dobra obsługa - kulturalna, miła, dba o klienta, poleca aplikację, wie co gdzie jest na sklepie, sprawdza dowody przy zakupie alkoholi przez młode osoby. 2. Sklep posprzątany, zatowarowany, wszystkie produkty dostępne, jeśli czegoś brakuje, to pojawia się przy najbliższej dostawie. 3. Małe problemy czasami z odbiorem paczek. Czasami trzeba kilka razu podawać kod odbioru lub paczka jest odrzucana przez system. Zdarzają się z tym problemy techniczne. 4. Ogólnie polecam i jestem zadowolony z obsługi

Poprawnie.

Po wielokrotnym odwiedzeniu sklepu mogę stwierdzić, że obsługa jest poprawna. Przeważnie zawsze używają zwrotów zachęcających do zakupu kawy lub hot doga. Kasjerzy tam pracjący nigdy nie mają problemu z odgrzaniem kanapki czy z ewentualnymi problemami np. ze znalezieniem szukanego artykułu. Jedyne zastrzeżenie mogę skierować na Panią kasjerkę z włosami w kolorze blond z widoczną nadwagą która ma swoje ,,humorki" i czasami bywa złośliwa. Nigdy na jej twarzy nie widać uśmiechu.

Brudny sklep. Bardzo nie miła obsługa

Śmieci i niedopałki przed sklepem.Widoczne braki w asortymencie. Nie liczne produkty przedatowane.Podloga i półki brudne. Brak płynu do dezynfekcji.W trakcie zakupów kasjerki wychodzi zapalić.Dlugi czas oczekiwania. Kasjer nieuprzejmy. Brak maseczki. Nie polecone produkty. Nie wydany paragon. Brak pożegnania z klientem.

Towarowa 41 62-896

Byłam klientką ok. godz 22:40 w dniu 22.09.2020. Z racji ustaleń obowiązujących w Poznaniu po godz. 22 w centrum nie zakupi się alkoholu. Zostałam o tym poinformowana będąc w sklepie. Podziękowałam i chciałam wyjsc. Jednak opuszczając sklep Pani otwierająca drzwi (nie wiem czy o 22:40 zostały już zamknięte skoro sklep jest otwarty do 23) pokusiła się o komentarz w moją stronę. Postanowilam wrócić po kilku minutach i kupić coś do jedzenia. Nikt z pracowników nie posiadał maseczki. Kupiłam wafelka i powiedziałam, że następnym razem nie życzę sobie komentarzy w moją stronę gdy będę wychodzila ze sklepu. Po tym uslyszalam że mam wrócić jak będę trzeźwa, a nie byłam absolutnie pijana. Wcześniej myślałam, że może kupię piwo w tym lokalu, ponieważ nie wiem w jakim rejonie te obostrzenia obowiązują. Moją uwagę o brak maseczek Panie absolutnie zignorowały, a jedna wyszła na zaplecze, druga pracownica kazała mi wyjść. Ja maseczkę posiadalam. Szkoda słów. Koszmar.

Dobry asortyment, ładny i czysty sklep

Sklep żabka znajduje się w nowym, nowoczesnym bloku. Lokal jest urządzony nowocześnie. Sklep jest czysty, przestrzega się w nim reżimu sanitarnego. Produkty są rozłożone pomysłowo, gdyż w wolnych miejscach w sklepie zostały ustawione dodatkowe papierowe stanowiska promocyjne dla konkretnych firm. Dzięki temu w sklepie dostrzegamy różnorodność półek i przestrzeni, dzięki czemu łatwiej dostrzec ciekawiące nas produkty i zdecydować się na zakup. Na zwykłycn półkach towar rozłożony starannie. Obsługa miła, choć za mało zainteresowana klientem przed podejściem do kasy.

Miły sklep, zachowujący "osiedlowy klimat"

Naprawdę bardzo doceniam, że w tym sklepie mimo bycia pod franczyzą dużej sieci, panuje miły klimat osiedlowego sklepiku. Nie ma tam niemiłych mruków, nieodpowiadających na dzień dobry. Można sobie miło pogadać. I ceny są na bieżąco zmieniane, nie napotkałam na żadne przekręty typu inna cena na półce, a inna na kasie. I nie ma bajzlu na półkach. Ogółem super. Tak powinny wyglądać wszyskie Żabki! :3

Dobrze, ale trochę do poprawy

Żabka niby mały sklep z art. Spożywczymi ale i nie tylko. Nadal trzeba zaznaczyć że to sklep bardzo często wchodząc do tego sklepu zdarza mi się zauważyć kilka aspektów 1. Obsługa klienta nie zawsze wygląda dobrze co przez to rozumieć a to że sprzedawca zawsze się jakby spieszyło często są nie mili wyrażają się w sposób niekulturalny przez co odbycha to klientów 2. Bardzo często zdarza się że sklep jest tak zawalony ze nie da się przejść między półkami, gdy skrzynki po dostawie walają się wszędzie. 3. Często jest brudno, podłoga nie umyta półki zakurzone

Super żabka , super obsługa

Byłem tam nie jeden raz i za każdym razem zostałem obsłużony w taki sposób jak chciałem. Szybko , zawsze zostały mi zaproponowane dodatkowe usługi oraz pytanie o aplikację. Również , gdy spytałem o lokalizację danego produktu został mi pokazany w jakiej lokalizacji leży. Polecam

Wygląd sklepu średni

Na rolerze było powyzej 4 parówek. Automat do kawy czysty. Podłoga i półki czyste. Za każdym razem, gdy jestem w tej Zabce to odraża mnie ilość kartonów na tak małej powierzchni sklepu - są to pełne kartony towarów lub puste. Obsługa w porządku. Zazwyczaj byłam proszona o aplikację.

Obsługa miła, nie zapytano mnie o aplikację

W sklepie było czysto i schludnie. Automat i wokół niego wyglądał na czysty. Na rolerze znajdowało się ok. 5 parówek. Cenówek brakowało w 2-3 miejscach. W lodówce brakowało paru produktów. Obsługa miła i przyjaźnie nastawiona. Nie zostałam zapytana o aplikację.

Tu warto kupować!

Super! Obsługa miła i sympatyczna atmosfera. Dobre zaopatrzenie i rzeczowa pomoc oraz doradztwo gdy potrzeba więcej informacji. Sklep zadbany i czysty. Polecam Tomek

Żabka

Wedlug mnie sieć sklepów żabka nie jest zbyt dobrym sklepem,który może zadowalać klientów . Sklep żabla ma bardzo wysokie ceny. Obsluga często jest nie miła. Czasami można się spotkać w sklepie z bakłażanem Hot-dogi przygorowane w żabce często są w polowie źle zrobione.

Polecam, sklep szybkich zakupów

Polecam wszystkim, którzy spieszą się na autobus, a nie chcą stać w kilometrowych kolejkach. Oczywiście jak w każdym sklepie kolejka się zdarza, ale obsługa jest na tyle sprawna, że nigdy nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż 5 minut. Dodatkowo w sklepie jest możliwość odbioru przesyłek

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.46 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem