Żabka

( 3.57 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3586)

Bardzo dobra obsługa

Personel sklepu został prawidłowo przeszkolony przez pracodawcę. Już na wstępie Pani przywitała mnie bardzo ciepło. Zostałam obsłużona szybko. Zaproponowano mi kawę oraz zaproszono mnie ponownie. Czystość w lokalu oceniam bardzo dobrze. Na pułkach nie brakowało towaru, a wszystko ułożone było równo i logiem do przodu.

Żabka z Ostrowca Świętokrzyskiego

Dziś rano byłem w tym sklepie , wszedłem do środka i na środku sklepu stał pies wielkości cielęcia , bez kagańca na długiej smyczy , pani obsługująca nic sobie z tego nie robiła, bo chyba właścicielem tego psa była jej koleżanka, pies nie był zadowolony, że wszedłem , pani pracownica nie wyprosiła koleżanki tylko zaprosiła ich we dwoje za ladę ... Dziwne standardy ...

Papierosy!

Przed godziną 16 palone były w koszulce firmowej. Jak weszłam do środka to smród nie pań bardzo się unosił !

Bywa różnie.

W tym sklepie wszystko zależy od humoru obsługi, kiedy mają dobry nastrój są mili pomocy pytają o aplikację niestety gorzej się robi kiedy mają kiepski nastrój.

Miło, szybko, czysto

Sklep czynny całą dobę, co jest jego wielkim plusem. Obsługa bardzo miła, sklep utrzymany w czystości. Za towarowanie jak w każdej Żabce ale należy docenić fakt, iż towar jest zawsze dołożony i ładnie poukładany. Sklep wart polecenia.

Szeroki asortyment, perfekcyjna obsługa

Sklep na szybkie większe i małe zakupy. Korzystam głownie w drodze do pracy. Jak na sklep Żabka bardzo szeroki asortyment. Duży wybór kanapek i dań gotowych, hotdogi dostępne już od 6, pyszna kawa polecana przez kasjerów. Obsługa zawsze uprzejma i pomocna. Sklep jako nieliczny z „żabek” przestrzega obecne restrykcje sanitarne (nie ma możliwości wejścia bez maseczki, limit osób na sklepie, stacje do dezynfekcji). Zawsze otwarta w niedziele za co dodatkowy plus. Ceny umiarkowane choć wyższe niż w sklepach wielkopowierzchniowych.

Niekompetentna obsługa

Standard tej placówki odbiega od rzeczywistości, personel palący papierosy przed sklepem w strojach firmowych, klienci muszą czekać 5 minut zanim ekspedient podejdzie do kasy. Brak maseczek w czasach epidemi. Rozmowy za kasą o sprawach prytwanych. Sklep niezatowarowany, brudny , produkty ustawione na podłodze.

Sklep na 6 z plusem !

Jakość obsługi na najwyższym poziomie personel miły,pomocny spełniający wymogi sanitarne COVID-19 , sklep czysty,przejrzysty przyjemny dla klienta.

Bardzo przyjazny sklep

Obsługa świetna, zawsze uśmiechnięta i często pytają klientów o samopoczucie podczas kasowania. Przyjazny klimat, godziny otwarcia pasujące chyba każdemu oraz dość spory asortyment, idealny aby uzupełnić chwilowe braki czy po prostu zaopatrzyć się w codzienne zakupy. Jest to jeden z lepszych punktów Żabki w mieście!

Najlepsza obsługa w tej sieci!

Jestem stałym klientem tego sklepu co skutkuje stałe zapoznanie się z personelem. Każdy z pracowników jest wyszkolony na ten sam poziom obsługi klienta. Rzadko kiedy widzę w innych sklepach taką obsługę nie zależnie od wieku lub zachowania klienta.

Świetny sklep

Każdy znajdzie coś dla siebie. Sklep pierwszej potrzeby na niewielkie zakupy spożywcze i higieniczne. Dużo ilość asortymentu. Miła obsługa

świetna obsługa, w sklepie czuć przyjazną atmosferę

W sklepie panuje świetna atmosfera. Pracownicy są mili i uprzejmi zawsze witają i żegnają klienta. Sklep jest dobrze wyposażony, można znaleźć zarówno podstawowy asortyment jak również ten trudniej dostępny.

Średnio, obsługa miła, sklep zaniedbany

Na wejściu obsługa przywitała mnie bardzo miło, pani uśmiechnięta, od razu zwróciła na mnie uwagę. Sklep zaniedbany, brudna podłoga, towar leży na ziemi(zimny również-powinien być jak najszybciej przetransportowany do witryn chłodniczych), półki na których stoją towary są zakurzone, same produkty nie są poukładane. Po podejściu do kasy pani ponownie mnie przywitała, poprosiła zakupy, zaproponowała dodatkowe produkty przy ladzie w promocyjnej cenie, po zeskanowaniu produktów zaproponowała hot-doga lub kawę, poprosiła o aplikacje z telefonu. Po sfinalizowaniu transakcji ekspedientka podziękowała, życzyła miłego dnia i zaprosiła ponownie.

Obsługa ok

Obsługa nie zawsze jest w 100% miła. Często zdarzają się sytuację, jakby pracowali na siłę

Niesamowicie profesjonalna obsługa

Sklep ,,Żabka" przy ul . Suszyckich , wyróżnia się kompetentna , życzliwą i empatyczną obsługą, która cierpliwie odpowiada na pytania. Ekspedientki prezentują wysoki poziom kultury osobistej , są żywo zainteresowane klientem . Sprawne i szybkie kasowanie produktów jest dodatkowym atutem sklepu . Pełne półki , towary o odpowiednio długim terminie ważności , porządek , czystość i ład ,zadbane tablice reklamowe na zewnątrz sklepu . Ogólnie sklep sprawia bardzo dobre wrażenie i z przyjemnością się robi zakupy .

Duży świetnie zarządzany sklep

Na półkach zawsze porządek i dużo towaru. Duża ilość pracowników szybko rozładowuje kolejki z uśmiechem od czasu do czasu zagadując. Ceny jak to Żabka - trochę drogo, ale w cenie jest to, że sklep jest blisko, a wybór produktów jest bardzo dużo. Przed sklepem jest parking co dla zmotoryzowanych jest bardzo ważne.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.57 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem