Żabka

( 3.61 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2468)

Szybka i miła obsługa z małym zastrzeżeniem

Wizyta przebiegła bezproblemowo. Pan obsługujący był bardzo miły i sprawnie obsługiwał klientów. Czas oczekiwania w kolejce około 1 minuta. Pan zapytał również o to, czy posiadam aplikację do zbierania punktów oraz zachęcił do jej założenia. Jedyny minus tej wizyty był taki, że Pan owszem miał maseczkę, ale ściągniętą z nosa, zakrywała ona usta tylko w niewielkim stopniu.

Bardzo przytulny sklep

Bardzo miła Pani, Zapytała o aplikacje, nawiązała kontakt wzrokowy, Towar dołożony, sklep zadbany. Polecony hot dog lub kawa. Sklep mały ale wszystko ładnie i przejrzyście ułożone.

Tak dobrych Hot-dogów nigdy nie jadłem!

Hot-dog pozornie robiony jak wszędzie, jednak przepyszny, nie wiem jak to robią że smaczniejszy niż w innych Żabkach. Kasjer uśmiechnięty, otwarty dla klienta, obsługa bardzo miła. Kasjer zaproponował mrożone mięso słowami "już niedługo przestanie padać, zapraszam po mrożone szaszłyki na grilla lub inne mięso, na pewno znajdzie Pan coś dla siebie". Sklep czyściutki, brak luk towarowych. Bardzo duży wybór dań gotowych i przekąsek.

Super takiej obsługi nie ma nigdzie !

Bardzo sympatyczna Pani za kasą . Pomocna i uśmiechnięta . Zapytała się o aplikacje i poleciła coś słodkiego w dobrej cenie. Jedyny mały minus to mało zatowarowana lodowka z kanapkami ale Pani wyjaśniła że czeka na dostawę dlatego jest tak pusto. Polecam sklep !

Super żabka w mieście

Obsługa sklepu bardzo miła zawsze zostej zapytana o aplikacje i i zostaje mi polecona kawa i hot - dog od jakiegoś czasu kasjerzy również polecają mi mięso. Sklep jest dobrze zatowarowany towar równomiernie rozłożony. Przed sklepem i na sklepie jest zawsze porządek. Zawsze przy kasie zostaje miło przywitana. Wracam tam codziennie po zakupy. Polecam ten sklep

Super

Jakość obsługi klienta na dobrym poziomie , kasjerka upomina o maseczki jak ktoś niema oraz zachęca do aplikacji żapka klienta . Sklep dołożony w miarę.

przemila obsluga

Mimo iz powierzchnia sklepu jest mala jest czysto i schludnie. Pracownicy sa zawsze usmiechnieci i pomocni w szukaniu produktow ktorych jest duzo i czesto przez mala powierzchnie sklepu nie widoczne

niesymaptyczna wlascicielka

Sklep zostal przejety przez nowego ajenta. Podczas moich zakupow wlascicielka nie zwazajac na mnie krzyczala uzywajac niecenzuralnych slow na swoja pracownice. Jednoczesnie przez te sytuacje nie bylam obslugiwana. Malo sympatyczna atmosfera. Nie polecam

Obsługa przeciętną

Wyglad sklepu nie nalezy do nagannych, podłoga jest czysta, bułki przewaznie wypieczone i świeze, zachowanie personelu jest w porzadku, pytają sie o aplikacje żabka, szybka obsługa,

Sporo dobrej energii

Jakość obsługi w tej konkretnej Żabce była dla mnie młyn zaskoczeniem. Pracownik powitał mnie z uśmiechem, podczas obsługi nawiązał kontakt wzrokowy i również się uśmiechał. Mimo kolejki nie wykazywał oznak zniecierpliwienia. Wygląd sklepu pozostawiał nieco do życzenia - na podłodze były brudne plamy, kawomat posiadał ślady napojów, a na półkach widoczne były okrągłe pozostałości po butelkach. Jednak jakość obsługi i atmosfera rekompensowały niedociągnięcia w innych sferach.

Nastawienie do klienta wymaga poprawy

W dniu 22.05 robiłam tzw. szybkie zakupy w Żabce w Chojnowie. Niestety atmosfera tych zakupów pozostawia wiele do życzenia. Czułam się jak intruz, który przeszkodził pracownikowi w jego pracy. Zostałam obsłużona w sposób kulturalny, ale oschły. Podczas skanowania moich zakupów, kasjerka zajadała w najlepsze batonik. Z pewnością przydałby się też warsztaty z uśmiechu.

Sklep w którym można załatwić praktycznie wszystko

Sklepy żabka oferują klientom szeroki zakres usług. Nie znam innego tak wielozadaniowego sklepu który radzi sobie z tym tak świetnie. Niejednokrotnie ratowała mnie w takich sytuacjach jak oczko w rajstopach chwilę przed imprezą gdzie wszystkie sklepy już pozamykane. Daniami gotowymi kiedy dopadł mnie len bądź nie było czasu robić obiadu. Szybka przekąska na ciepło gdy chciałam zjeść coś w biegu. A w drodze do pracy pyszna świeża mieloną kawką. Nie wspomnę już o odbieraniu paczek po popołudniowych zmianach gdzie nie ma takich możliwości w żadnym innym punkcie.

Obsługa uprzejma

Wizyta w sklepie Żabka przy ul.Cynamonowej, należała do udanych. Wszelkie panujące zasady higieny narzucone z powodu pandemii są surowo przestrzegane, obsługa miła, pilnująca porządku. Mała przestrzeń sklepu i jest to niekomfortowe przy większej ilości klientów.

Bardzo fajnie

Miła i sprawna obsluga. Czystość sklepu na 100%. Dostępność i zatowarowanie też 100%

Duży wybór produktów

Duży wybór produktów i bardzo miły pan w obsłudze. Napoje zawsze dobrze schłodzone, bardzo często robię tam zakupy. Dobra lokalizacja oraz schludność pomieszczenia.

Sklep Żabka

Najgorsza Żabka ze wszystkich.Brud,na półkach nie ułożone,mało miejsca.Ekspedientka bez maseczki.Sklep noe zachęca do jakichkolwiek zakupów

brudno, kiepski personel

Bardzo brudno na półkach, butelki z dolnych półek aż się kleiły. Na wielu produktach brak etykiet cenowych, brak oznaczników promocji. Personel zajęty pisaniem w telefonie, nie zauważał mnie do chwili podejscia do kasy. ekspres do kawy brudny, mleko stare (kawa z mlekiem kwaśna)

Szybko i konkretnie

Polecam ten sklep, dzięki temu że Pani sprzedawczyni poinstruowała mnie jak działa aplikacja oraz jakie korzyści z tego płyną, zaoszczędziłem kilka złotych. Czysty sklep, świetna obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.46 )

SDH Feniks

(2.75 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem