Żabka

( 3.41 )

Opinie (3992)

Bardzo kiepska obsługa

Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana przez Pracownika. Kiedy rozglądałam się po sklepie zwróciłam uwagę, że Pracownik kiedy nie obsługuje klientów stoi i spogląda przed siebie. Towar źle oznakowany. Wzięłam napój, który - jak wskazywała cena miał kosztować 3,99 a w efekcie kosztował 4,99. Pracownik nie nawiązuje relacji z klientami. W sklepie panuje nieład.

Kiepska obsługa - bład w naliczeniu ceny

Obsługująca mnie kasjerka (zakup 3 piw w promocji) z zwrotem butelek naliczyła cenę dwukrotnie wyższą od prawidłowej, zwróciłem uwagę a Ta pani twierdziła nadal ze się zgadza. Gdy ktoś z kolejki potwierdził ze na połce sklepowej jest cena taka jak mówiłem dopiero naliczyła prawidłowo. Słaba obsługa i niski poziom utrzymania jakości obsługi klienta.

Nigdy wiecej

Mlodzi mezczyzni : zazwyczaj b mila obsluga. Natomiast tęgawa mloda kobieta /nie znam imienia, nie potrafie inaczej okreslic/ b arogancka, nie nadaje sie do pracy z ludzmi. Robi laske odpowiadajac na pytanie

Winny 1 grosz

W tym sklepie sprzedawca resztę wydaje bez 1 grosza. Każdemu jest winny 1 grosz.

Bardzo miła i sprawna obsługa

W sklepie spotkałem się z bardzo miłą obsługą ze strony pracownicy, która wyjaśniła mi jak uruchomić możliwość zdobywania punktów tzw. żappsów za zakupione produkty alkoholowe. Pracownica sprawnie zeskanowała produkty, zapytała czy podać coś jeszcze oraz zaproponowała zakup płatnej reklamówki. Zostałem bardzo miło pożegnany i zaproszony do ponownych zakupów. W sklepie był duży wybór produktów po które do niego przyszedłem. Sprawnie działała klimatyzacja, która spowodowała, że zakupy robiło się w przyjemnej atmosferze.

Średnio takie 3-

Pan przy kasie był uprzejmy ale zatowarowanie było średnie a jakość warzyw mierna.

Zdecydowanie nie polecam usług kurierskich

Niestety wysłania paczki przez żabkę długo nie zapomnę. Przesyłka zarejestrowana przez internet, zaniesiona do sklepu, a tam oczekiwała na odbiór kuriera przez prawie pięć dni. Sklep oczywiście umywa ręce, twierdząc, że to wina podwykonawcy. Nawet nie wysilili się, żeby ustalić, czy opóźnienie wyniknęło z winy załogi sklepu czy operatora przesyłek. Dwa dni robocze zajęła im odpowiedź w formie sztampowego zdania, że mogę sobie składać reklamację u podwykonawcy. NIE POLECAM.

Nogi

Sklep odwiedziłam 1 czerwca .Wybrałam wodę mineralną dla dziecka i razem z moją córką udałam się do stanowiska kasowego by za nią zapłacić. Ku mojemu zaskoczniu ,Panie które tam pracowały rozmawiały ze sobą i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to, że jedna z nich miała ściągnięte spodenki poniżej biodra i coś pokazywała koleżance. Ja zaskoczona tą sytuacją popatrzyłam zdziwionym wzrokiem jak również moja córka. Niestety nie spodobało się to obsłudze bo pozwoliła na komentarz w moją stronę "dlaczego się tak dziwnie patrzę"? Sytuacja taka nie powinna mieć miejsca. Pracownik w miejscu pracy przy stanowisku kasowym pokazuje coś tam na swoim ciele innemu pracownikowi przy kliencie i ma pretensje ,że się patrzy. Dla mnie zupełny brak szacunku dla miejsca pacy i Klienta. Bez komentarza

Bardzo dobra i miła obsluga

Żabka w Lidzbarku Warmińskim . Trochę mało towaru z nabiału. Warzyw i owoców. Często jak jestem to już jest pustawo. Obsługa bardzo miła i bardzo pomocna . Szef bardzo zaangazowany w prowadzenie tego biznesu

Super sklep

Sklep jest nowy, przestronny i ma dużą ilość towarów. Warzywa i owoce są świeże. Obsługa jest bardzo miła. Przed sklepem i w sklepie panuje porządek. Dla mnie wielki plus za ustawienie przed sklepem specjalnej miski z wodą dla zwierząt. To mały gest ale jest to szczególnie ważne w upalne letnie dni.

Zmarnowany potencjał :(

Wchodzę tam w największy krakowski upał, w środku przyjemna klimatyzacja, bardzo szeroki asortyment i aż się chce kupić coś zimnego do picia... Ale brak porządku, lekki artystyczny nieład na półkach i zepsute truskawki w skrzyneczce przed wejściem (niemal można w nie wdepnąć) sprawiły, że chyba nieprędko tam wrócę...

Bardzo profesjonalna obsługa

Robiąc zakupy kupiłem dwa produkty w cenie 4.40 / szt. Sprzedawca polecił mi 3 szt za 9.90. Co wpłynęło na oszczędność z mojej strony. Jestem pod wrażeniem świadomości promocji po mimo kilka tysięcy asortymentu

walczymy o świeże pieczywo

Kolejny raz o 7:30 stare pieczywo. W tym tygodniu trzeci raz. Pani sprzedawczyni mówi, że nie jest stare bo jeszcze miękkie i nadaje się do spożycia. Jednak o tej porze kiedy większość z nas biegnie do pracy, wymieszanie pieczywa z wczoraj z dzisiejszym uważam za nieuczciwe postępowanie. Pani sprzedawczyni po zrobieniu przeze mnie uwagi, po dość nieprzyjemnej wymianie zdań na ten temat uznała że mogę robić zakupy w innym miejscu a nie tutaj. Ona nie będzie się denerwować, bo nie po to przychodzi do pracy. Bardzo mnie tym zmotywowała. Co rano będę robić zakupy właśnie w tym miejscu. Uważam, że to ja wybieram miejsce i rano oczekuję świeżego pieczywa. Skoro sklep który reklamuje się że zawsze ma świeże wypiekane na miejscu pieczywo jest otwarty od godziny 6 to o 7:30 ma tylko świeże pieczywo i uśmiechniętą Panią sprzedawczynię. Ponieważ ja też lubię jak dzień zaczyna się miło to pozdrawiam serdecznie Panią z Żabki. I do zobaczenia jutro.

zakupy w tym sklepie to sama przyjemność

Zakupy w sklepie Żabka przy ul. Narutowicza w Łodzi przebiegają bardzo sprawnie i bezproblemowo. Obsługa sklepu uśmiechnięta, pomocna i bardzo komunikatywna. Cały sklep zasługuje na pochwałę, ponieważ ekspozycję towaru oraz zachowaną w sklepie czystość oceniam bardzo wysoko. Kasjerzy podczas skanowania produktów proponują bardzo atrakcyjne produkty promocyjne. Wszystkim polecam zakupy w tym sklepie!

Obsługa była bez zastrzeżeń

Wstąpiłem do sklepu zaraz po otwarciu. Kupiłem to co chciałem i w zasadzie to tyle.

Super

Bardzo sympatyczna Obsługa... Panie uśmiechnięte i bardzo pomocne. Polecam zakupy w Sklepie Żabka

Bardzo niemiła obsługa!

Żabka w Krakowie przy ulicy Kijowskiej, jest od niedawna, bardzo niemiła obsługa i niekompetentna, dziś o 15:10 próbowałem zapłacić blikiem za zakupy, niestety terminal nie chciał się przełączyć w tak zwane F1/F4 i pani miała do mnie pretensje za to, że coś było nie tak. Blondynka, to pewnie dlatego! Bardzo niemiła, dosłownie darła się na cały sklep, wstyd, w takim pięknym mieście jak Kraków i taka wiocha! Normalnie wstyd!

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.80 )

SDH Feniks

(2.75 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem