Żabka

( 3.61 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2599)

Słabo

sklep zapuszczony, przed wejście ok, witryny czyste, brudna podłoga(mimo ładnej pogody) w lodówkach zdechłe komary które widać ponieważ są duże braki w towarze na produktach nabiał i dania gotowe. kasjer ubrany w strój służbowy, obsługa miła ale nie zapytali mnie o aplikacje którą mam przez co nie nabiłem punktów. Wiem że w żabkach powinni mówić regułki tu ich nie było. Było dzień dobry i do widzenia. Sklepu nie poleciłbym .

Blisko, szybko, wygodnie i do tego bezpiecznie

Bylem ostatnio w Gryficach i zaszedłem do ,,ŻABKI,, na szybką przekąskę i kawę. Pozytywne wrażenie zrobiła na mnie obsługa , wszystko przygotowywane było w rękawiczkach , nawet kubeczki zapakowane hermetycznie. szybka obsługa i najważniejsze czysto przed sklepem jak i w środku.

Super! Sklep i obsługa bez zastrzeżeń.

Sklep zadbany, czyściutki. Towar ułożony idealnie, bez luk na półkach. Obsługa kulturalna, uśmiechnięta. Na każde pytanie wyczerpująca odpowiedź. Z chęcią przychodzi się na zakupy w takie miejsce i do takich ludzi!

ŻENADA

Nie miała obsługa. Klienta traktują jak zło konieczne. Jest brudno syf jeden wielki. Nie polecam

Nie jestem zadowolony

Wchodząc do sklepu odczułem, że coś wisi w powietrzu. Panowała grobowa atmosfera, sprzedawczyni nawet nie powiedziała mi "dzień dobry" ani nie zareagowała na moje przywitanie. Gdy chciałem kupić hot-doga, usłyszałem tylko ponure "Mały czy duży?". Nie kontynuowałem rozmowy. Ekspedientka wyglądała na obrażoną. Wziąłem hot-doga i poszedłem. Powiedziałem "Do widzenia", ale odpowiedzi nie było. Jestem zasmucony, bo sklep wyglądał na przyjazny.

Słabo zatowarowany sklep, niekatulane ceny

Sklep ten w porównianiu z innymi Żabkami jest bardzo słaby, mały wybór asortymentu, ceny nie aktualne, widoczne dziury w lodówkach przez brak towaru oraz obsługa nie pytająca o apliakacje

Świetnie zaopatrzony sklep

Najbliższe otoczenie sklepu było jak najbardziej czyste, tak jak cała sala sklepowa, w tym podłogi, regały, blaty i ekspres. Półki były w pełni wyposażone i nie świeciły pustkami. Szczególnie moją uwagę przykuło to że, było bardzo dużo rodzajów przekąsek, było w czym wybierać. Roller od parówek również był dobrze zaopatrzony, co nie zdarza się we wszystkich żabkach. Pracownik był ubrany zgodnie z dresscodem firmy. Kulturalnie mówił każdemu klientowi "Dzień dobry" i "Dobry wieczór", a także nastawiony do każdego w miły sposób. Każdemu proponował kawę i hotdoga, oraz pytał o aplikację. W sklepie były oczywiście dostępne środki zabezpieczające przed zakażeniem, m.in. płyn i rękawiczki. Całą swoją wizytę oceniam bardzo pozytywnie.

Super

Super obsługa, mega ceny, wszystko jest na swoim miejscu, ceny widoczne.

Polecam

Brak kolejek, szybką obsługa klienta oraz duży asortyment sklepu. Polecam

Świetna obsługa!

Od wejścia kasjerka wita klienta z uśmiechem. Sklep jest dobrze zatowarowany i schludny. Występują pojedyncze dziury w Polkach sklepowych w towarach jednak to towar który najczęściej schodzi wiec jest to zrozumiałe. Kasjerka przy skanowaniu zakupów zadaje ważne pytania takie jak o sposób płatności, o doliczenie reklamówki, o posiadanie aplikacji żappka oraz poleca świeżo mielona kawę. Utrzymuje kontakt wzrokowy z klientem i zaprasza ponownie do sklepu. Kasjerka prawidłowo użytkuje maseczkę zakrywając zarówno nos i usta.

Świetny sklep

Miła obsługa panie w sklepie bardzo pomocne zawsze doradzą, bardzo duży asortyment na 100 % każdy znajdzie coś dla siebie. Czystość sklepu na wielki plus i tak samo świeżość potraw na ciepło takich jak hot-dogi czy panini.

Super

Super obsługa bardzom miły pan przy kasie zawsze uśmiechnięty oraz właścicielka bardzo miła i pomocna

Polecam

Pracownicy zawsze mili i uśmiechnięci , w sklepie jest czysto, idealne miejsce na drobne zakupy

Swietna obsługa, dobrze zatowarowany sklep

Polecam sklep Żabka w Radomiu przy ul. Paderewskiego. Przemiła obsługa. Pracownicy sklepu informują o korzystnych promocjach. Sklep i jego otoczenie czyściutkie i zadbane.

super nowoczesny sklep

Żabka - to chyba jeden z lepszych sklepów franczyzowych w dzisiejszych czasach . Wygląda fantastycznie zwłaszcza te po przebudowie , ładne meble oświetlenie , dobry dobór asortymentu. , duża ciekawych promocji np . kup 3 szt w nizszej cenie. Coraz ciekawsza oferta gastronomiczna hot dog , kawa itp . Niestety zdarza się że są promocje a nie ma towaru np . promocja na hot dogi w super cenie a grzeją się 2 kiełbaski ... Tu wszystko zależy od franczyzobiorcy - jego zaangażowania i kontroli .

nie zachecam

panie obsługujące nie mile ,braki etykiet cenowych na sklepie, braki w towarach nie za czysto w sklepie sprzedają nie do końca świeże hot dogi w trakcie dostawy sklep zamkniety

Świetna obsługa, super lokalizacja

Po wizycie w sklepie Żabka przy al. Solidarności155/U3 stwierdzam, że wizytowany sklep spełnia standardy nowoczesnej placówki handlowej. Obsługa jest uprzejma i pomocna w wyborze produktów. W sklepie panuje ład i porządek, asortyment jest zadowalający.

Dno i 10 metrów syfu.

Z czym byś tam nie poszedł to zawsze jest problem. Albo personel nie potrafi robić wypłat z karty, albo im nie działają promocje, albo zwyczajnie Cię człowieku okłamią. Byłem dziś kupić 4 Monster Energy żeby dostać kod do XGU i powiedziano mi że w domu kod z paragonu wbija się do aplikacji. Jako nieobeznany z aplikacją zostałem oczywiście z niczym, bo w sklepie kasjer musi zeskanować twój kod o czym nie wiedziałem. Mam wrażenie że do tej żabki przyjmując ludzi, po zrobieniu testu na inteligencje wybiera się tych co go nie zdadzą. (opinia została zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.46 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem