Żabka

( 3.74 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2653)

Średnio, sklep do poprawy !

Po dzisiejszej przypadkowej wizycie w sklepie , oceniam jakość obsługi jako dobrą lecz porządek na sklepie i ułożenie towaru jako marne , jak na taki mały sklep mogłoby być lepiej.

Obsługa bardzo miła

Kasjer nie miał stroju firmowego, sprawnie obsłużył, zapytał o aplikacje, polecił produkty, wydał dynamicznie paragon. Ceny pod każdym produktem. Brud lodówka z nabiałem.

Miła, szybka i pełna kultury obsługa

Po wejściu do sklepu zostałem powitany przez panią kasjerkę. Nie ma żadnych zastrzeżeń co do czystości sklepu, pracownik zna asortyment, który sprzedaje. Po podejściu do kasy zostałem spytany o aplikację żabki, polecona została kawa i hot-dog. Szybka obsługa klienta. Po zakończeniu zakupów zostałem pożegnany przez pracownika.

Sklep zadbany , lecz obsługa na poziomie średnim.

Po wejściu do sklepu można zauważyć , że jest zadbany , podłogi są czyste , na półkach nie zalega kurz. Towary poukładane w rzędach bez braków co świadczy o bieżącym ich uzupełnianiu. Nie są pomieszane , a każdy jest wystawiony do samego przodu. Cenówki promocyjne z aktualną datą. Po sprawdzeniu kilku produktów z nabiału , nie znalazłem żadnego przeterminowanego. Pani kasjerka miła , lecz nie była na bieżąco z obowiązującymi promocjami z aplikacji mobilnej "zappka". Nie poinformowała mnie , że do porannej kawy można dobrać gumy do żucia. Brak też było polecenia innych produktów jak to w zwyczaju bywa w innych sklepach.

Kiepska obsługa sklepu ze strony kierownika

Niekompetentna osoba na stanowisku kierowniczym. W momencie gdy spytałam o promocje z gazetki kierownik sklepu nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytanie. Jaka osoba otwiera sklep i dodatkowo musi być szkolona przez pracownika z wszystkiego, co jest podstawą do prowadzenia sklepu? Mowa tu o kierowniku sklepu Żabka przy ul. Jagiellońska 8a Gdańsk.

Brak aktywnej możliwości odbioru zamówienia.

Chciałem zrobic zakupy przez aplikację na zamów i odbierz, ale nie mogłem tego wykonać ponieważ żabka w której chciałem zrobić takie zakupy jest nie aktywna i jestem bardzo rozczarowany taka sytuacja. Mowa tu o żabce na Jagiellońskiej 8a Gdańsk Przymorze.

Sklep godny polecenia

sklep czysty dobrze zarowarowany z małymi ubytkami w nabiale. Kasjer ubrany firmowo sprawnie obsłużył i polecił ofertę swojej firmy. Brak pożegnania

Jedni z bardziej kulturalnych sprzedawców

Pani za ladą bardzo rozgadana, otwarta na klientów, towary z półek nie są po terminie, jedzenie (typu: hot-dog, panini) przygotowane i odgrzane tak jak trzeba

Absurd

Ta żabka to jakiś żart. Kilkakrotnie informowałam Panie że mają tam przeterminowane kanapki. Pani bezczelnie odpowiadała że muszą tam być. Poprostu trują tam ludzi. Dzisiaj byłam i zrobiłam zdjęcia. Jak tego nie zmienią to pójdę z tym do sanepidu. Sytuacja w tym sklepie cały czas się powtarza. Codziennie jest tam przeterminowane jedzenie. Nie wspomnę już o pracownikach, za karę tam siedzą.

Niemiła obsługa

Ceny na półkach są nie zgodne z cenami na kasie, gdy zwróciłem uwagę kasjerce, to pani miała wielką pretensje do mnie, że zwracam uwagę na takie rzeczy, i cena która wyskakuje na kasie jest prawidłowa, a nie ta z półki. Pani kasjerka odzywała jakby to była moja wina była, że chce kupić towary w promocyjnej cenie, do tego nie znająca asortymentu jaki sprzedaje. Była opryskliwa, bezczelna i wielce oburzona jak ktoś może upomnieć się o swoje pieniądze. Zero kultury pani sprzedającej, nie odpowiedziała na "dzień dobry", wchodząc do sklepu musiałem poczekać, bo Pani akurat paliła papierosa i stwierdziła, że jak nie spali, to mnie nie obsłuży. Jedyny plus tego sklepu, to czystość. (opinia moderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragiczna obsługa

Dwie kobiety za ladą. Dyskutują o kasie i jej rozliczeniu. Zaczynają od banknotów. Liczą kilka razy 12 po 100 i 2 po 50. No myślę obsłużą teraz. Lody w kubkach stoją na ladzie a kasa na talerzyku. Ale nic z tego bo teraz zaczynają liczyć bilon. Facet obok się wkurza i kładzie 7 PLN za 2 piwa i wychodzi. Ja czekam. Liczą złotówki grosze i tak w koło. Mija 8 minut. Nadal mają klienta gdzieś. W końcu mam dość zostawiam lody na ladzie i wychodzę. Cholera zapomniałem zabrać 6 PLN. Trudno, oby zbankrutowali, oby tam nigdy nikt nie zaszedł. Czegoś takiego jeszcze nie było. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super obsługa

Ogromny plus za to, że są otwarci w niedziele niehandlowe, przy czym ratują tym samym nie jedną osobę. Obsłużono mnie sprawnie i z uśmiechem na twarzy. W sklepie czystko, produkty schludnie poukładane na półkach.

Rewelacyjny sklep

Rzadko się spotyka taki sklep, gdzie jest tak bardzo czysto, wszystko jest przejrzyste, ceny aktualne na wszystkich towarach, bardzo dobrze zatowarowany. Obsługa sympatyczna i pomocna. Pyta o aplikacje, czy zakup dodatkowego produktu. W obecnej sytuacji, ekspedienci przestrzegają zasad dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Sklep wyposażony w stacje do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe. Gdybym mieszkał na tym osiedlu, z pewnością byłbym stałym klientem

6/10

Sklep dobrze zatowarowany, czysty. Niestety duży minus za niepilnowanie ilości osób przebywających w sklepie. Ekspedientka brak maseczki oraz ubrania firmowego.

10/10

Sklep czysty, dobrze zatowarowany. Pracownicy przestrzegają zasad obowiązujących (maseczki, rękawiczki). Obowiązuje limit osób przebywających w sklepie. Generalnie duży plus

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(2.66 )

SDH Feniks

(1.00 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem