Żabka

( 3.56 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3530)

Szybko i milo

Obsługa bardzo miła. Bardzo szybko zostałem obsłużony. Reszta klientów również. Kasjerki radzą sobie bardzo dobrze. Proponują odpowiednie do zakupów dodatki n

Super obsługa

Od kiedy zmienił się właściciel sklep czysty, obsługa miła i pomocna. Z przyjemnością robi się zakupy

Wolna obsługa

08.06.2021 po południu poszedłem do sklepu, kiedy pochodziłem do półki z piwami żeby kupić Warkę z limitowanej serii z bramkarzami polskiej reprezentacji, sklepowa wyszła z zaplecza i zajęła miejsce za ladą, podszedłem do niej z butelką sklepowa, podała mi cenę. Powiedziałem: "W innym sklepie to samo piwo kosztuje 1 grosz mniej", sklepowa odpowiedziała: "Widocznie taką mają marżę". Po zapłaceniu wychodząc ze sklepu zobaczyłem jak jego właściciel pokazuje pracownicy siatkę z owocami i coś do niej mówi.

Świetna obsługa

Kasjerzy zawsze służą pomocą i radą w kwestiach wyboru produktów. Obsługa kulturalna, miła i szybka. Zachęca do ponownego odwiedzenia sklepu.

Niemiła obsługa

Brak maseczki. Pani paląca w ubraniu firmowym, oraz z łaską obsłużyła mnie.

Nawet duży sklep

Fajny, duży sklep. Nie obijasz się drugiego klienta czy nie przeciskasz między regałami. Dużo asortymenty, miła i grzeczna obsługa. Zawsze zaproponują coś ciekawego do jedzenia czy picia. Taki prawdziwy sklep osiedlowy, polecam.

Miła obsługa

Bardzo miła i szybka obsługa. Czysto, oraz duży wybór w asortymencie

Wspaniała obsługa.

W tym sklepie bardzo miło robi się zakupy. Obsługa jest bardzo uprzejma, zawsze uśmiechnięta i chętnie doradzi. Już wielokrotnie pomogli mi w wyborze asortymenty, skorzystałam na fajnych promocjach. Sklep jest malutki ale dobrze wyposażony. Jest w nim czysto i nie spotkałam się, że czegoś brakowało. Chętnie biorę tam bardzo smaczną kawę, zawsze w drodze do pracy. Poza tym bardzo miło tam robić zakupy, zawsze natrafię na coś interesującego do jedzenia i picia. Bardzo polecam.

Super

Sklep na wysokim poziomie,zatowarowany czysty,obsługa zawsze pomocna i z uśmiechem

Dobrze, ale mógłby być lepiej

Sprzedawca przywitał mnie i pożegnał utrzymując przy tym kontakt wzrokowy. Jednak nie zapytał się o aplikacje i gdy chciałem ją podać już było za późno. Sklep wyglądał nienagannie. W lodówce z piwami znajdowało się kilka dziur.

zile zapakowany produkt

produkt(simietana30%). 2.torby papierowe powinny być wykorzystywane w produktach nie płynnych np. simietana.

Super Obsługa

Pracownik uśmiechnięty, od razu zauważył klienta. Sklep czysty zadbany, ceny na swoim miejscu, towar podokładany na max. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie.

Mogło być lepiej...

Personel sklepu zostawia wiele do życzenia. Zastanawia mnie to, jak można pracować w sklepie na kasie, nie rozróżniając buraków od ziemniaków. W ostatnim czasie mnóstwo jest pomyłek w rachunkach. Na półkach ceny różnią się od tych wbijanych na kasę. Sklep pod kątem wyglądu oceniam na bardzo dobry, natomiast czas obsługi mógłby być szybszy. Być może długi czas obsługi spowodowany jest tym, że dziewczyny co niektóre się dopiero uczą.

Brud

Jako recepcjonistka zwracam uwagę na jakość obsługi klienta, czystość ,niestety w sklepach da się zauważyć brak profesjonalnego podejścia do klienta,zwłaszcza "trudnego" klienta.Brak kontaktu wzrokowego.Niechęć do obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.57 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem