Calliope

( 2.81 )

Opinie (12)

Nigdy więcej

Ubrania, ceny - wszystko super. Minusem są pracownicy. Miałam okazję pracować w tym sklepie i patrząc na opinie o ponurych i nieprzyjemnych pracownikach - to prawda. Pracownicy przychodzą naburmuszeni, niektórzy wprost mówią, że najchętniej by "zostawili tą robotę", często też narzekają na kierownictwo, które zachowuje się jakby było niewiadomo kim, patrzy na wszystkich z góry. Lubią narzekać na klientów, ale dopiero po wyjściu klienta, tak to miło fajnie, bo trzeba, a gdy klient znika padają obelgi w jego stronę dosyć mocne. Organizacja pracy też jest śmieszna, bo trzeba ubrania od podstaw klipsowac itp, gdzie w większości sklepów tego nie ma, tak samo, jak metkowania ubrań, gdy wokół jest pełno klientów. Również pracownicy lubią siebie odgadywać za plecami, ale z powiedzeniem w twarz mają problem. Zdecydowanie miła atmosfera pracy kuleje, a właściwie nie istnieje.

Sklep uwielbiam, ale obsługa nie miła

Mój ulubiony sklep w centrum Katowic. Nigdy nie wyjadę z niego z pustyni rękami, ceny mega niskie, wybór produktów bardzo duży. W samym sklepie jednak spory bałagan, a obsługa zarówno na kasie jak i w samym sklepie strasznie ponura.

Dobry sklep ale...

Dobry sklep, jeżeli chodzi o jakość w stosunku do ceny. Ale ja się pytam gdzie jest menager, kierownik lub właściciel sklepu? 24.10.2019 r. Godzina ok 12. Obok przymierzalni brak rurki na odwieszenie niepasujacyh ubrań. Dzięki czemu w przymierzalniach zostają niepotrzebne rzeczy. Pan ochroniarz bardzo nieprzyjemny, opryskliwy i skandaliczny. Wychodząc z przymierzalni szukałam miejsca na odwieszenie ubrań - nie było takiego więc odwiesiłam obok numerów które wiszą przy szatni. W tym momencie zjawił się ochroniarz który potraktował mnie jak przestępce i kazał odwiesić ubrania na swoje miejsce. Miałam w ręce dużo rzeczy, każda rzecz z innego miejsca do tego w ręce trzymałam teczkę i reklamówkę z innego sklepu odzieżowego, w dodatku spieszyło mi się. Efekt taki, że odwiesiłam rzeczy, ale nie kupiłam nic bo już nie starczyło mi czasu na stanie w kolejce. Do właściciela sklepu: Jedna rzecz a bardzo się przyda - ochroniarza nauczyć kultury osobistej. A obok szatni dać rurkę na odwieszenie ubrań. A klienci będą zadowoleni.

Obsługa skandaliczna

Obsługa fatalna - policzono mi inną cenę niż ta na metce, a gdy poprosiłam o zwrot różnicy dziewczyna na kasie potraktowała mnie jak śmiecia, przez 10 minut nie odzywała się wypisując jakieś papierki, obrażona twierdziła, ze nie „będzie ze mną dyskutować” a nie rozumiała na czym polegał problem, potem krzyczała ze wprowadzam ja w błąd, chociaż nic nie zdążyłam powiedzieć. Fatalna obsługa, zupełny brak kultury. Ochroniarz tez bardzo niemiły, opryskliwy i nieprzyjemny, nie pozwolił wyrzucić papierka do sklepowego kosza.

Duży sklep

Duży sklep, 2-piętrowy, bardzo duży wybór odzieży. Wybrałam ok.10 sztuk i poszłam do przymierzalni. Wychodząc chciałam odwiesić ubrania w jedno miejsce, jednak takiego nie znalazłam. Na sklepie natknęłam się na pracownicę, która akurat rozwieszała ubrania z dużego wieszaka, najprawdopodobniej właśnie z przymierzalni. Podeszłam do niej i zapytałam, czy mogę odwiesić tam ubrania z których rezygnuję, ponieważ mam ich sporo, każde wisiało w innym miejscu a chcę jeszcze kilka przymierzyć. Pani z dość arogancką miną poinformowała mnie, że prosi o odwieszenie na miejsce. był to dość duży problem, ubrania spadały mi co chwilę z wieszaków na podłogę i ciężko mi było sobie z nimi poradzić. Na piętrze był jeszcze obecny jeden pracownik, niestety żadna z tych 2 osób nie zaoferowała mi swojej pomocy. Z obsługi nie jestem więc zadowolona, sytuację ratowała jedynie miła Pani przy kasie. W sklepie zdecydowanie brakuje chociażby koszyków, bardzo by to ułatwiło zakupy. Wygląd i porządek w sklepie nie budził moich zastrzeżeń, ceny również bardzo przystępne, niestety podejście do klienta mniej..

Nie miałam przyjemności byc w tym sklepie

Nie miałam przyjemności byc w tym sklepie, ale słyszałam że mają ciekawy asortyment i rzeczywiście wybór bardzo duży. Sklep bardzo czysty i pachnący. Obsługa nienaganna, bardzo miła i rzeczowa. Sporo ludzi w sklepie bo akurat były przeceny. Przy kasie pani sprawnie obsługiwąła, także kolejke nie było.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2012
Calliope Inna forma kontaktu

Kolekcja Calliope to propozycja ubrań typu casual

Kolekcja Calliope to propozycja ubrań typu casual, które łatwo da się łączyć z modą sportową. Marka Calliope to marka tej samej firmy co dobrze znana paniom w całej Polsce Terranovy. Głównym kolorem nowej kolekcji jest biel, często łamana jakimś ciemniejszym kolorem w duchu elegancji. W tej kolekcji dominuje linia marynistyczna w postaci kolorowych pasków, spodnie cargo-bojówki, szorty czy żakiety w kolorach zielonego moro. Kolejna propozycja Calliope to linia biurowa, koszula w kratkę, dżinsy czy trencz, to wszystko pozwoli nam zachować dobre proporcje elegancji oraz wygody idealne do pracy. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Chętna do pomocy w odnalezieniu danego produktu czy tez odpowiedniej rozmiarówki.

Zazwyczaj obsluga w tym sklepie jest dość neutralna

Zazwyczaj obsluga w tym sklepie jest dość neutralna, jednakże tym razem robiąc zakupy spotkałam sie z niemiła sytuacją. Ekspedientka, widziała że wybierałam około 10 artykułów do przymierzania i kręciłam sie po sklepie ko 10 minut. Chcialam udać sie do przymierzalni która mieściła sie na dolnym piętrze sklepu i Pani dopiero wted , po ok 15 minutach mojej obecności w sklepie poinformowała mnie że przymierzalnia przez 2 godziny będzie nieczynna. Po moim komentarzy że powinna znaleźć sie jakaś informacja na ten temat przy wejściu, Pani wzruszyła ramionami. Kolejne 5 minut zabrało mi odkładanie wybranego towaru!

Odwiedzałeś ostatnio Calliope?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem