Twój Market

( 3.01 )

Opinie (109)

Dobrze

Obsługa w sklepie bardzo pomocna i miła. Sklep ładnie zatowarowany, ceny przy produktach sa aktualne. Czasami zdążą się brudna podłoga ale bardzo zadko.

Bardzo miła obsługa

Byłem klientem wyżej wymienionego sklepu, po zapytaniu Pani na sali sprzedaży (która była zajęta wykładaniem towaru) gdzie znajdę produkty bez glutenu , Pani w szybki i sprawny sposób pokierowała mnie na dany dział i z chęcią pomogła mi w dobrze produktów. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i chęci pomocy przez Tą panią.

Super Market

Twój Market z całą pewnością mogę go nazwać " Mój Market". Szybka i sprawna obsługa. Może dlatego, że jest młoda załoga? Może , że jest wystarczająca ilość zatrudnionych pracowników? Może szacunek dla klientów? Najważniejsze, że każdy klient czuję się ważny i chętnie robi zakupy. Nic tak nie denerwuje jak długie kolejki przy kasach. Czego nie zawsze można powiedzieć o innych marketach.

Brak słów

Ten market to jakaś paranoja. Jako, że mieszkam niedaleko to bardzo często chodziłam tam na zakupy, ale ostatnimi czasy wole chodzić dalej byle nie tu!!! Personel? Co tydzień nowe twarze, Panie nie wiedzą gdzie są i po co tu są. Nie znają odpowiedzi na proste pytania.. mam wrażenie, że Panie na kasie nie wiedzą po co jest na produktach umieszczony kod kreskowy, dramat!!! Roi się od Ukraińców, którzy nie potrafią mówić po polsku, paranoja. Również co do personelu.. Panie bardzo lubią stać między regałami w 3 osobowych grupkach i obgadywać ludzi.. moim zdaniem jest to bardzo niekulturalne, gdzie stoją kasjerski i wyzywają i przeklinają.. w sklepie smród, mam wrażenie, że mięso leży gdzieś pod regałami i po prostu gnije, bo tego wytrzymać się nie da.. odradzam robić tam zakupy. Personel na wielki minus, nieuprzejmy i opryskliwy. Otoczenie, smród okropny. Oby jak najdalej od tego marketu!!!

Wyroby własne Twój Market

Uważajcie na wyroby własne z Twojego Marketu. W kiełbasach jest wszystko co nie ucieka. Katastrofa ! Sanepid powinien się tym zainteresować!

Dobry sklep do codziennych zakupów

W tym sklepie można znaleźć wiele potrzebnych rzeczy. Od produktów papierniczych (zeszyty, długopisy itp.) po produkty spożywcze jak i wszelkie wędliny. Można znaleźć wiele napoi, soków na półkach jak i w lodówkach, co pozwala mieć również napoje schłodzone. Jest tam też wiele do wyboru alkoholi. Produkty, które tam sprzedają są zawsze zadbane, nie lezą porozrzucane po całym sklepie. Osoby pracujące tam są życzliwi i dbają o kilenta. Zawsze pomogą w przypadku jakiegoś problemu. Czas obsługi klienta jest również zadowalający, co sprawia, że ten sklep jest warty uwagi. Warto robić tam zakupy

Twój market Strzelno ul.Powstania Wielkopolskiego

Przeterminowane o 4 miesiące słodycze przy kasie .....gdy poszlam z reklamacją ...Pani stwierdziła ,że odda pieniądze ...mówiąc "to nie nasza wina ".nawet nie padło słowo "przepraszam"....slodycze kupiło dziecko ...i zwymiotowalo przy próbie zjedzenia ...

Super sklep

Dobrze zaopatrzony sklep. Bardzo wyróżnia sie stoisko mięso - wędliny. Cieszy się dużą popularnością i zainteresowaniem klientów. Zawsze jest dużo kupujących. Ale obsługa jest bardzo sprawna. Duży asortyment towarów i różnorodność smakowa np. Tarczyński, Duda , Moja Spiżarnia... nie sposób wymienić wszystkich. Codziennie jakieś promocje. Ogólnie przystępne ceny. Mięso i wędliny świeże i apetyczne. Uzupełniane na bieżąco. W dalszej części lad znajduje się bogaty asortyment serów / też zawsze promocje /. Garmażerka też dobrze zaopatrzona min. w świeże surówki i dużo innych wyrobów. Można zawsze coś znależć dla siebie. Podoba mi się uzupełnianie towaru na bieżąco. W innych sklepach towar leży/ nie wiadomo jak długo i wysycha/. Gdy powstają klejki przy kasach to od razu dzwonkami wzywa się pomoc. Klient nie czuje się lekceważony. Polecam stoisko z mięsem i wędlinami

Dobra obsługa

Obsługa sklepu jest kompetentna i rzeczowa, bardzo chętnie doradzają klientowi i wskazują szukany produkt. Niestety pozytywną opinię niszczy stoisko mięsne na którym obsługa jest dość wolna, są sytuacje gdy dwie panie obsługują, kolejka jest na kilkanaście osób a dodatkowe dwie osoby chodzące na stoisku zajmują się sprzątaniem zamiast przyspieszeniem obsługi klienta. Ponadto ostatnio zatrudnione osoby zza granicy niedokładnie rozumieją to o co klient prosi. Bardzo lubię ten sklep i często tam robię zakupy jednak jakość obsługi mogłaby być wyższa

Robią co mogą, ale nadal jest źle i śmierdzi

Niestety, pomimo że pracownice uwijają się jak mrówki w sklepie śmierdzi zepsutym mięsem i śmieciami. Brak informacji, że produkty cukiernicze kupuje się przy kasie a pracownice krzyczą po sobie wygrażając, że ostatni raz podają sobie nawzajem ciastka. Odechciewa się zakupów

Tragedia

Kierowniczka dosłownie drze się na wszystko i wszystkich przy klientach. Obsługa na mięsnym straszna. Nie polecam.

Długi czas oczekiwania przy stoisku

Długi czas oczekiwania przy stoisku, w którym można kupić ciasta, drożdżówki itp. I następnie długi czas oczekiwania przy kasie. W kasach pracują ludzie pochodzący z Ukrainy, mają problem z umiejętnością komunikacji z ludźmi. Wiele rzeczy próbują na migi, a nie wszystko się da.

Duża dostępność towarów w dobrej jakości

Duża dostępność towarów w dobrej jakości. Szczególnie godne polecenia są wyroby mięsne. Kolejki do kas małe - szybka reakcja sprzedawcy. Kolejki do mięsa bardzo długie.Odkąd wykonano remont czyściej i przestronniej.

Odwiedzałeś ostatnio Twój Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(2.86 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem