Peek&Cloppenburg

( 2.66 )

Opinie (145)

Brak zwrotu pieniędzy

Nie realizują zwrotu pieniędzy za towary na kwotę 1300 zł, czekam już 4 tygodnie. Ciekawe, czy bankrutują? Czy ktoś już odzyskał pieniądze?

Brak zwrotu 1000 zł za ubrania !!!

Czekam już 4 tygodnie na zwrot pieniędzy za oddane ciuchy, firma porażka, brak kontaktu, firma nie zwraca pieniędzy, poczekam tydzień dwa i wchodze na drogę sądowa i zgłoszenie do uokik

Masakra

Najgorszy sklep. Brak słów. Nie d rady odzyskać pieniędzy. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Zła obsługa

Krótko pisząc w obsłudze mówią, że zwrot został wykonany, a jednak nie. Są to po prostu nierzetelni ludzie. Już nigdy nic tam nie kupię i odradzam innym.

problem ze zwrotem

Jest ogromny problem ze zwrotem pieniędzy odradzam stanowczo zakupy czekam już 4 tygodnie i nie ma z kim rozmawiać. zwodzenie klienta. Pieniądze ciężkie do odzyskania

Szybka obsługa mimo kolejek

Już wchodząc do sklepu widoczna była duża kolejka do kasy lecz mimo to obsługa klientów szła bardzo sprawnie :)Sklep bardzo czysty

Świetna na obsługa

W sklepie można liczyć na fachowe doradztwo, szeroki wybór asortymentu jak i wygodne przymierzalnie. Natomiast w sklepie internetowym można skorzystać z porad dotyczących rozmiarów, informacje na każdym etapie realizacji zamówienia. Dodatkowo nawet zwroty są w pełni profesjonalne - również pełnia informacji dla klienta, ale też szybki zwrot środków, idealny bonus - nie tylko dostawa, ale też zwroty są darmowe.

nie polecam, omijać szerokim łukiem

zwrot - czekam od 3 tygodni, brak odzewu na maile, zwodzenie, na infolinii podają za każdym razem inny termin, robię zakupy głownie w necie, z takim podejściem w sprawie zwrotów nie spotkałam się, jest walka o zwrot swojej kasy, STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPY!

Sklep internetowy dramat

Nie kupujcie z sklepie internetowym nigdy! Nie chcą oddac kasy! obsługa infolini co tydzień mówi ze już na dniach będzie zwrot a jak się domagałam natychmiastowego zwrotu pieniędzy pani się rozłączyła !!!! Czekam do końca tygodnia i zgłaszam do sądu konsumenckiego!

Sklep z interesującym asortymentem

Ten sklep ubraniowy to miejsce gdzie ubrania to tanich nie należą, ale uważam że są warte swojej ceny. Ostatnia wizytę tam dobrze wspominam. Na plus zasługuje szeroki wybòr ubrań. W sklepie panuje przyjazna atmosfera. Schludnie ubrany personel rzetelnie obsługuje klientów. Utrzymywane są porządek i czystość. Polecam się przejść jeśli ktoś chce kupić eleganckie ubrania. Choć osobiście odwiedzam ten sklep dwa razy w roku.

Obsługa nie szanuje klientów.

Będąc klientem sklepu w Peek&Cloppenburg Krakowie, doznałem niesamowitego szczęścia, że nie zostałem dodatkowo opluty przez obsługę sklepu. Ekspedientki już przy samym wejściu krzyczą na klientów, wystarczy nie zauważyć schowanego na boku stoiska z płynem do dezynfekcji lub mieć lekko obniżoną maseczkę. Jeżeli z powodów zdrowotnych nie chcecie używać środka dezynfekcyjnego, lub nie możecie nosić maseczki, to według obsługi możecie równie dobrze wyjść ze sklepu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak kontaktu i pieniędzy

Towar zwrócony 43 dni temu, po pieniądzach ani śladu. Brak kontaktu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak zwrotu pieniędzy nie kupujcie

Nie oddają pieniędzy za zwrócone produkty na infolinii gadają że mają jeden oddział finansowy na trzy kraje mają kogo za kretyna Czego można się spodziewać po potomkach (treść usunięta przez administratora)

Brak gotówki za zwrócony towar

Trzy tygodnie temu zwróciłam płaszcz zakupiony w sklepie internetowym i do tej pory nie dostałam pieniędzy. Na maile nie odpowiadają

Nie przyjemny personel

Super takiej obsługi gratuluję , jedna Pani zaprasza do dezynfekcji rąk,druga Pani obrażana na cały świat prosi o nałożenie maseczki na nos,trzecia Pani biega od kabiny do kabiny dezynfekuje kabiny, a pytając czwarta Panią przy kasie ,czy zwracany przeze mnie towar,zakupiony w sklepie internetowym jest dostępny w sklepie stacjonarnym , z łaski odpowiada ,że mam iść na dział zapytać. I wszystko rozumiem takie mamy czasy ,że żyjemy w dobie koronawirusa ,ale gdzie podział sie ten miły personel w poznańskim sklepie ,odnoszę wrażenie ,że personel jest obrażony na klienta, porażka,nie lubię już tam chodzić na zakupy.

Profesjonalne podejście

Jest nawet Pani która pilnuje by klienci dezynfekowali dłonie. Łatwo uzyskać wszystkie informacje na temat spodni.

Odwiedzałeś ostatnio Peek&Cloppenburg?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem