Peek&Cloppenburg

( 2.00 )

Opinie (114)

Obsługa praktycznie niewidoczna ale dla mnie to plus

Podczas zakupów nie lubię jak obsługa mi się narzuca, zagaduje - zakupy w sklepach tej sieci wpisują się w moje preferencje. Rozmieszczenie poszczególnych działów marek czytelne, asortyment pełny (pod warunkiem, że nie ma wyprzedaży), personel w pobliżu - w przypadku pytań udzielał konkretnych odpowiedzi. Zakupy udane - daję 5 gwiazdek!

Niewłaściwa obsługa

Witam, miałam dziś okazję być na zakupach w centrum Galeria Mokotów. Korzystając z okazji przyszłam do Peek Cloppenburg, ponieważ płaszcz, który zakupiłam miesiąc temu zaczął się sukcesywnie pruć. Poprosiłam o złożenie reklamacji, obsługa kasjerek ze zdziwniem na twarzy niechętnie przyjęła mnie. Zawolano kierownika który wiedząc o sprawie szedł żółwim tempem - dosłownie :) (chyba dlatego że tym razem klient coś reklamuje a nie zostawia milionów u nich) :) Pan rzekomy kierownik dodam bardzo wyniosły i mało przyjemny stwierdził że zrobi cyt. Łaskę i mi da voucher. Na wymianę na ten płaszcznie mam szans bo nie było a gotówki nie zwracają nawet w przypadku uznania reklamacji. Osobiście nie lubię jak coś mi się na siłę wciska skoro nie moja wina że bulble sprzedają. Miałam zamiar kupić u nic kurtkę za 1299zl ale po tej sytuacji więcej nie wrócę. Oficjalnie chcą się chyba wyzbyć zadowolonych klientów :) Wciskanie na siłę voucher jest bardzo niewlasciwe z ich strony ale ich wybór. Jak dla mnie ŻAŁOSNE :) A kierownik i jego, laska, pozostawie bez komentarza..... :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Zero szacunku dla klienta

BYLAM stala klientka lodzkiego P&C do dzisiaj! Odwiedzilam sklep kilka dni temu, bylam ubrana w spodnice z kolekcji Tommy Jeans ktora kilka tygodni wczesniej kupilam (taz w lodzkim P&C). Przechodzac miedzy stolami z ubraniami (stoly sa zrobione z drewnianych palet) spodnica zaczepila sie o wystajace ze stolow drzazgi co spodowalo wyciagniecie kilku nitek - jest to bardzo widoczne. Zglosilam to do pracownikow - dyrekrora nie bylo w sklepie i mial do mnie zadzwonic. Po kilku dniach tak tez zrobil I zaoferowal mi bon o wartosci 100pln, spodnica kosztowala 450pln i nie nadaje sie do noszenia. 100pln to mialabyc jak to nazwano ‘dobra wola’ bo spodnice moglam uszkodzic wszedzie - tylko ze uszkodzilam przez bezmyslna aranzacje sklepu (miedzy paletami a wieszakami jest po prostu za malo miejsca). Dzisiaj odwiedzialam sklep z prosba o wymiane asortymentu, odmowiono - oddalam karte stalego klienta - uslyszalam : oczywiscie nie ma problemu, dziekujemy i do widzenia. Tak sie tam traktuje klienta ktory wydal tysiace zlotych w P&C! Uwazajcie na drewniane palety!

Żenada, NIE KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM!

W sklepie internetowym kupiłam t-shirt. Po chwili przyszła jedna informacja, że anulowanie zamówienie. Pieniądze zniknęły. Nie otrzymałam zwrotu. Sprawa ciągnie się od miesiąca- dowód wpłaty dostarczyłam, natomiast zero zwrotu do dnia dzisiejszego.

Reklamacja

Tak, jak wcześniej jedna z osób pisała myślałam, że to sklep na poziomie jeśli chodzi o podejście do klienta jak i poziom kultury osobistej pracowników. Zareklmowalam bluzkę ponieważ materiał zwyczajnie zaczął się rozchodzic. Oczywiście reklamacja została odrzucona - przyczyna uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Oczywiście odwołanie od reklamacji jedno, drugie. Sklep chwyta się wszelkich sposobów, aby nie uznać reklamacji, m.in. ponoszą konsekwencje błędów pracowników. Do tego wszystkiego bezczelny pracownik prawdopodobnie kierownik. Z pewnością nie zostawię tak tego, ale nawet mi się nie chce pomyśleć, że mam tam znowu się udać.

Sklep online nie zwraca pieniędzy

Zakupu dokonałam 24 maja br. tego samego dnia zapłaciłam przelewem. Po otrzymaniu paczki i przymiarce artykułów odesłałam tego samego dnia. Zwrócony towar dotarł do magazynu 30 maja br. tego dnia otrzymałam e- mail z korektą zwrotu i klauzulą " Jeżeli zapłacili nam Państwo już całkowitą sumę, wartość zwrotu towaru zostanie w ciągu kilku dni zwrócona na Pańskie wcześniej podane konto". te kilka dni to już prawię 3 tygodnie. Dzwoniłam na infolinię i odpowiedziano mi, że zwroty pieniędzy będą w terminie późniejszym bo nie jestem jedyna w tej sytuacji. Mam pytanie czy to oznacza, że sklep zrobił sobie z klientów nieoprocentowanych pożyczkodawców.?

Obsługa frontem do klienta

Załatwiałem tam reklamację, Pani z obsługi wybrała najszybsze i najbardziej korzystne dla mnie rozwiązanie.

Bardzo duży wybór

Tam chyba każdy znajdzie coś dla siebie, szeroki wybór począwszy od bielizny aż po kurtki na gruby mróz. A najlepsze jest to, że jest tam masa ubrań których nie ma w żadnym innym sklepie.

porażka

Myślałam ze ten sklep to jest na jakimś wysokim poziomie. Niestety pomyliłam się. Zostałam przez Pracownicę potraktowana jak śmieć. Jeszce nigdy takiej bezczelnej osoby nie spotkałam . Bezczelna , zero wychowania. Przykro ze takie osoby pracują w takim miejscu.Zero szacunku to starszej osoby po prostu kpienie z człowieka i śmianie się prosto w twarz.

Wspaniała obsluga

Za każdym razem wychodzę z salonu bardzo zadowolona i jeszcze nigdy nie miałam jakich kolwiek zastrzeżeń. Bardzo miła obsługa i panującą atmosfera, Panie ekspedientki bardzo miłe i zawsze służą pomocą. Ostatnio bez problemu mogłam wymienić koszulkę która okazalała się za duża dla osoby której kupowałam nikt nie robił z tego powodu żadnych problemów. Z przyjemnością robię zakupy w tym miejscu.

Okropna obsluga

Jesli za dlugo przymierzasz rzeczy albo krecisz sie po sklepie podejrzewają cię o kradzież. Bylam dzis, troche dlugo przymierzalam wyszlam, znowu wrocilam ,niestety na nic nie moglam sie zdecydowac. Po wyjsciu wybiegla za mna ochrona( nie bylo zadnego alarmu czujnika) z informacja ze bylo zgloszenie od personelu ze cos ukradlam. Kierowniczka sklepu tlumaczyla mi ze maja duzo kradziezy i stad takie zachowanie. Dodam ze mam karte stalego klienta i czesto tam kupuje. Obiecuje ze wiecej nie bede ani przymierzac ani kupowac.

Skandaliczna propozycja w Peek&Cloppenburg!

Nie wiem, czy ktoś w Peek&Cloppenburg zdaje sobie sprawę, że swoimi praktykami szkodzą zarówno sobie, jak i marce Boss? Kupiłem w ich sklepie we Wroclavii białą koszulę z mankietami na ważną imprezę. Wybrałem markę premium, której jakość materiału i niemała cena budziły zaufanie. Niestety po jednym założeniu i pierwszym praniu wyszła wada produkcyjna, okazało się, że jeden z rękawów został źle zszyty i wyszły strzępy od łokcia do mankietu. Zdarza się, pomyślałem i zgłosiłem reklamację, żądając zwrotu pieniędzy, a że koszula mi się podobała od razu zamówiłem nową, taką samą, w sklepie internetowym Peek&Cloppenburg. Niestety tutaj zaczęły się schody... Dostałem pokrętną odpowiedź, że nie zamierzają zwrócić mi pieniędzy, tylko proponują "grzecznościową naprawę". Nie rozumiem, o jakiej grzeczności tutaj mowa? Można mówić o grzeczności, gdybym to ja coś popsuł, ale z pewnością grzecznością nie jest unikanie odpowiedzialności za sprzedanie produktu z ukrytą wadą fabryczną. Czy grzeczność w rozumieniu Peek&Cloppenburg ma polegać na tym, że przeszyją mi niefabrycznym ściegiem rękaw nowej koszuli u swojej krawcowej, zapewne zwężając przy tym rękaw i zmieniając parametry użytkowe koszuli? Bo jak inaczej, przecież nie da się dosztukować materiału, nie napisali, że odeślą koszuli do naprawy do firmy Boss. Jestem zdumiony, ponieważ Peek&Cloppenburg uderza w ten sposób nie tylko we mnie, próbując mi wcisnąć bubla, ale działa również na szkodę marki Boss, która w ten sposób miałaby się nie dowiedzieć, że zdarzył się jej błąd na linii produkcyjnej, nie poszuka więc przyczyn, nie poprawi kontroli jakości i w efekcie kolejni klienci trafią na podobny problem! Peek&Cloppenburg psuje w ten sposób zarówno swoją markę, jak i wizerunek marki Boss. Mam nadzieję, że ktoś z Boss-a dowie się o takich praktykach i ustali z Peek&Cloppenburg inne standardy obsługi klientów swoich produktów w tej sieci.

Obsługa sklepu daje wiele do myślenia

Obsługa sklepu daje wiele do myślenia, pracownicy nie są za bardzo pomocni, chowają się za regałami (rozmawiają) i do tego już 2 razy mi się zdarzyło że wyrywają mi ciuchy z ręki i kłucąc się ze sobą naklejają jakieś naklejki - chyba zbierają jakieś punkty. Przykro to pisać ale taka jest rzeczywistość.

Odwiedzałeś ostatnio Peek&Cloppenburg?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem