Peek&Cloppenburg

( 0.68 )

Opinie (123)

Obsługa praktycznie niewidoczna ale dla mnie to plus

Podczas zakupów nie lubię jak obsługa mi się narzuca, zagaduje - zakupy w sklepach tej sieci wpisują się w moje preferencje. Rozmieszczenie poszczególnych działów marek czytelne, asortyment pełny (pod warunkiem, że nie ma wyprzedaży), personel w pobliżu - w przypadku pytań udzielał konkretnych odpowiedzi. Zakupy udane - daję 5 gwiazdek!

Brak nadzoru nad dostawami online

W dniu 2.07.2020r. zamówiłam bluzkę przez stronę internetową firmy Peek & Cloppenburg. Dostawa miała nastąpić w ciągu 2-4 dni roboczych. Nie otrzymałam żadnego maila czy SMSa informującego kiedy bluzka zostanie dostarczona. W efekcie tego kurier przybył do mnie do domu i nikogo nie zastał. Po kontakcie telefonicznym z firmą dowiedziałam się, że bluzka została oddana z powrotem do firmy i sprzedana komuś innemu. Jetsem załamana obsługą w tej firmie

Zwrot towaru infolinia

Sklep internetowy to farsa, nie róbcie żadnych zakupów!!! Infolinia 30 minut oczekiwania minimum. Na zwrot środków czekam od ponad 20 dni. Nie polecam!!!

Ostrzeżenie dla innych

Dziwnym trafem zakup w sklepie internetowym opłacony przelewem natychmiastowym -nie wygenerowano! NIEWIDOCZNY w statusie zamówień. Sama musiałam przesyłać kopię wpłaty na konto sklepu w ktore oplacilam w wysokosci 550 zł. Dnis 10.06.2020 .Brak odpowiedzi na maile! Pani na infolinii nie potrafiła mi powiedzieć kiedy otrzymam zwrot. też czekam do końca tygodnia i ruszam ze skarga. Porażka ostatni raz coś kupiłam w tym sklepie!!

zwrot za zamówienia po prostu niemożliwy

zakupiłam dwa płaszcze zimowe te okazały sie za duze więc zwróciłam 29 maja dziś 18 czerwca dzwoniłam ale Pani za każdym razem tłumaczy że dział finansowy nie wyrabia no ile mogę czekać na moje pieniądze , zwrot kasy około 700 zł graniczy z cudem czekam do końca tygodnia i zgłaszam do Urzedu Praw Konsumenta bo ja nie mam siły przebicia tel do działu też nie podadza nie ma z kim tam gadać, absolutnie przestrzegam przed zakupami przez internet , tylko w sklepie i tylko płać gotówką

Porażka

Sklep internetowy, infolinia to po prostu kosmos. Nie można się dodzwonić, setki informacji, w końcu po krótkiej rozmowie -rozlaczenie,no bo po co komu zwrot towaru? Jakość słaba, grube , twarde sneakersy. Na e-maila nie dostałam odpowiedzi. Nie spotkałam się jeszcze z takim zachowaniem!!! Uważajcie!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Omijać szerokim łukiem

Towar zamówiony 27.04.20. Płatność wykonana blikiem. Po 4 dniach roboczych kontaktuje się z infolinią gdzie dowiaduje się, że moje zamówienie nie zostało wygenerowane (kasę oczywiście przyjęli). Po wielu telefonach i byciu zbywanym przez niemiłą obsługę, która w sumie to miała gdzieś zadowolenie klienta, pieniędzy na koncie dalej nie ma i nic nie zwiastuje, żeby pojawiły się w najbliższej przyszłości. Dodatkowo, pani na infolinii wręcz doradzała kontakt z UOKIK bo „powinno sie skopać (treść niezgodna z regulaminem) Działowi finansowemu” - cyrk. Nie polecam, odradzam. Dla porównania, zwrot z Zalando dostałem w kilka dni, bez konieczności wykonania ani jednego telefonu.

Oszuści

Dwa razy zamówiłam online te same rzeczy raz do domu w którym akurat kilka całych dni siedziałam w domu i przy okazji czekałam na paczkę . Dostałam maila ze przysylka nie została odebrana i ja zwracają . Zamówiłam ponownie te rzeczy tym razem do swojego biura w którym byłam od wczesnych godzin porannych do wieczora . I ZNÓW MI JEJ NIE DOSTARCZONO. Na szczęście miałam zaplacic przy odbiorze.

Tragedia

Firma nieuczciwie działa wobec klientów, obsługa nie miła, nie zwracają pieniędzy za zwrócone zamówienia. Nikt nie odpowiada na e-maile. Nie polecam tego nikomu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

kultura osobista personelu

Obsługa,dziewczyna młodsza, pomocna, choć nieco zagubiona, grzeczna. Pani 30+ , niegrzeczna, nawet na standardy bazarowe. Do tego makijaż mocno wieczorowy, nie sprawiały najlepszego wrażenia. Czas zakupu: 15 grudnia 2019 godz. 17,18.

Niewłaściwa obsługa

Witam, miałam dziś okazję być na zakupach w centrum Galeria Mokotów. Korzystając z okazji przyszłam do Peek Cloppenburg, ponieważ płaszcz, który zakupiłam miesiąc temu zaczął się sukcesywnie pruć. Poprosiłam o złożenie reklamacji, obsługa kasjerek ze zdziwniem na twarzy niechętnie przyjęła mnie. Zawolano kierownika który wiedząc o sprawie szedł żółwim tempem - dosłownie :) (chyba dlatego że tym razem klient coś reklamuje a nie zostawia milionów u nich) :) Pan rzekomy kierownik dodam bardzo wyniosły i mało przyjemny stwierdził że zrobi cyt. Łaskę i mi da voucher. Na wymianę na ten płaszcznie mam szans bo nie było a gotówki nie zwracają nawet w przypadku uznania reklamacji. Osobiście nie lubię jak coś mi się na siłę wciska skoro nie moja wina że bulble sprzedają. Miałam zamiar kupić u nic kurtkę za 1299zl ale po tej sytuacji więcej nie wrócę. Oficjalnie chcą się chyba wyzbyć zadowolonych klientów :) Wciskanie na siłę voucher jest bardzo niewlasciwe z ich strony ale ich wybór. Jak dla mnie ŻAŁOSNE :) A kierownik i jego, laska, pozostawie bez komentarza..... :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Zero szacunku dla klienta

BYLAM stala klientka lodzkiego P&C do dzisiaj! Odwiedzilam sklep kilka dni temu, bylam ubrana w spodnice z kolekcji Tommy Jeans ktora kilka tygodni wczesniej kupilam (taz w lodzkim P&C). Przechodzac miedzy stolami z ubraniami (stoly sa zrobione z drewnianych palet) spodnica zaczepila sie o wystajace ze stolow drzazgi co spodowalo wyciagniecie kilku nitek - jest to bardzo widoczne. Zglosilam to do pracownikow - dyrekrora nie bylo w sklepie i mial do mnie zadzwonic. Po kilku dniach tak tez zrobil I zaoferowal mi bon o wartosci 100pln, spodnica kosztowala 450pln i nie nadaje sie do noszenia. 100pln to mialabyc jak to nazwano ‘dobra wola’ bo spodnice moglam uszkodzic wszedzie - tylko ze uszkodzilam przez bezmyslna aranzacje sklepu (miedzy paletami a wieszakami jest po prostu za malo miejsca). Dzisiaj odwiedzialam sklep z prosba o wymiane asortymentu, odmowiono - oddalam karte stalego klienta - uslyszalam : oczywiscie nie ma problemu, dziekujemy i do widzenia. Tak sie tam traktuje klienta ktory wydal tysiace zlotych w P&C! Uwazajcie na drewniane palety!

Żenada, NIE KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM!

W sklepie internetowym kupiłam t-shirt. Po chwili przyszła jedna informacja, że anulowanie zamówienie. Pieniądze zniknęły. Nie otrzymałam zwrotu. Sprawa ciągnie się od miesiąca- dowód wpłaty dostarczyłam, natomiast zero zwrotu do dnia dzisiejszego.

Reklamacja

Tak, jak wcześniej jedna z osób pisała myślałam, że to sklep na poziomie jeśli chodzi o podejście do klienta jak i poziom kultury osobistej pracowników. Zareklmowalam bluzkę ponieważ materiał zwyczajnie zaczął się rozchodzic. Oczywiście reklamacja została odrzucona - przyczyna uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Oczywiście odwołanie od reklamacji jedno, drugie. Sklep chwyta się wszelkich sposobów, aby nie uznać reklamacji, m.in. ponoszą konsekwencje błędów pracowników. Do tego wszystkiego bezczelny pracownik prawdopodobnie kierownik. Z pewnością nie zostawię tak tego, ale nawet mi się nie chce pomyśleć, że mam tam znowu się udać.

Sklep online nie zwraca pieniędzy

Zakupu dokonałam 24 maja br. tego samego dnia zapłaciłam przelewem. Po otrzymaniu paczki i przymiarce artykułów odesłałam tego samego dnia. Zwrócony towar dotarł do magazynu 30 maja br. tego dnia otrzymałam e- mail z korektą zwrotu i klauzulą " Jeżeli zapłacili nam Państwo już całkowitą sumę, wartość zwrotu towaru zostanie w ciągu kilku dni zwrócona na Pańskie wcześniej podane konto". te kilka dni to już prawię 3 tygodnie. Dzwoniłam na infolinię i odpowiedziano mi, że zwroty pieniędzy będą w terminie późniejszym bo nie jestem jedyna w tej sytuacji. Mam pytanie czy to oznacza, że sklep zrobił sobie z klientów nieoprocentowanych pożyczkodawców.?

Obsługa frontem do klienta

Załatwiałem tam reklamację, Pani z obsługi wybrała najszybsze i najbardziej korzystne dla mnie rozwiązanie.

Odwiedzałeś ostatnio Peek&Cloppenburg?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem