Peek&Cloppenburg

( 2.87 )

Opinie (105)

porażka

Myślałam ze ten sklep to jest na jakimś wysokim poziomie. Niestety pomyliłam się. Zostałam przez Pracownicę potraktowana jak śmieć. Jeszce nigdy takiej bezczelnej osoby nie spotkałam . Bezczelna , zero wychowania. Przykro ze takie osoby pracują w takim miejscu.Zero szacunku to starszej osoby po prostu kpienie z człowieka i śmianie się prosto w twarz.

Obsługa praktycznie niewidoczna ale dla mnie to plus

Podczas zakupów nie lubię jak obsługa mi się narzuca, zagaduje - zakupy w sklepach tej sieci wpisują się w moje preferencje. Rozmieszczenie poszczególnych działów marek czytelne, asortyment pełny (pod warunkiem, że nie ma wyprzedaży), personel w pobliżu - w przypadku pytań udzielał konkretnych odpowiedzi. Zakupy udane - daję 5 gwiazdek!

Obsługa frontem do klienta

Załatwiałem tam reklamację, Pani z obsługi wybrała najszybsze i najbardziej korzystne dla mnie rozwiązanie.

Bardzo duży wybór

Tam chyba każdy znajdzie coś dla siebie, szeroki wybór począwszy od bielizny aż po kurtki na gruby mróz. A najlepsze jest to, że jest tam masa ubrań których nie ma w żadnym innym sklepie.

Wspaniała obsluga

Za każdym razem wychodzę z salonu bardzo zadowolona i jeszcze nigdy nie miałam jakich kolwiek zastrzeżeń. Bardzo miła obsługa i panującą atmosfera, Panie ekspedientki bardzo miłe i zawsze służą pomocą. Ostatnio bez problemu mogłam wymienić koszulkę która okazalała się za duża dla osoby której kupowałam nikt nie robił z tego powodu żadnych problemów. Z przyjemnością robię zakupy w tym miejscu.

Okropna obsluga

Jesli za dlugo przymierzasz rzeczy albo krecisz sie po sklepie podejrzewają cię o kradzież. Bylam dzis, troche dlugo przymierzalam wyszlam, znowu wrocilam ,niestety na nic nie moglam sie zdecydowac. Po wyjsciu wybiegla za mna ochrona( nie bylo zadnego alarmu czujnika) z informacja ze bylo zgloszenie od personelu ze cos ukradlam. Kierowniczka sklepu tlumaczyla mi ze maja duzo kradziezy i stad takie zachowanie. Dodam ze mam karte stalego klienta i czesto tam kupuje. Obiecuje ze wiecej nie bede ani przymierzac ani kupowac.

Skandaliczna propozycja w Peek&Cloppenburg!

Nie wiem, czy ktoś w Peek&Cloppenburg zdaje sobie sprawę, że swoimi praktykami szkodzą zarówno sobie, jak i marce Boss? Kupiłem w ich sklepie we Wroclavii białą koszulę z mankietami na ważną imprezę. Wybrałem markę premium, której jakość materiału i niemała cena budziły zaufanie. Niestety po jednym założeniu i pierwszym praniu wyszła wada produkcyjna, okazało się, że jeden z rękawów został źle zszyty i wyszły strzępy od łokcia do mankietu. Zdarza się, pomyślałem i zgłosiłem reklamację, żądając zwrotu pieniędzy, a że koszula mi się podobała od razu zamówiłem nową, taką samą, w sklepie internetowym Peek&Cloppenburg. Niestety tutaj zaczęły się schody... Dostałem pokrętną odpowiedź, że nie zamierzają zwrócić mi pieniędzy, tylko proponują "grzecznościową naprawę". Nie rozumiem, o jakiej grzeczności tutaj mowa? Można mówić o grzeczności, gdybym to ja coś popsuł, ale z pewnością grzecznością nie jest unikanie odpowiedzialności za sprzedanie produktu z ukrytą wadą fabryczną. Czy grzeczność w rozumieniu Peek&Cloppenburg ma polegać na tym, że przeszyją mi niefabrycznym ściegiem rękaw nowej koszuli u swojej krawcowej, zapewne zwężając przy tym rękaw i zmieniając parametry użytkowe koszuli? Bo jak inaczej, przecież nie da się dosztukować materiału, nie napisali, że odeślą koszuli do naprawy do firmy Boss. Jestem zdumiony, ponieważ Peek&Cloppenburg uderza w ten sposób nie tylko we mnie, próbując mi wcisnąć bubla, ale działa również na szkodę marki Boss, która w ten sposób miałaby się nie dowiedzieć, że zdarzył się jej błąd na linii produkcyjnej, nie poszuka więc przyczyn, nie poprawi kontroli jakości i w efekcie kolejni klienci trafią na podobny problem! Peek&Cloppenburg psuje w ten sposób zarówno swoją markę, jak i wizerunek marki Boss. Mam nadzieję, że ktoś z Boss-a dowie się o takich praktykach i ustali z Peek&Cloppenburg inne standardy obsługi klientów swoich produktów w tej sieci.

Obsługa sklepu daje wiele do myślenia

Obsługa sklepu daje wiele do myślenia, pracownicy nie są za bardzo pomocni, chowają się za regałami (rozmawiają) i do tego już 2 razy mi się zdarzyło że wyrywają mi ciuchy z ręki i kłucąc się ze sobą naklejają jakieś naklejki - chyba zbierają jakieś punkty. Przykro to pisać ale taka jest rzeczywistość.

Jakość obsługi w sklepie Peek&Cloppenburg oceniam bardzo

Jakość obsługi w sklepie Peek&Cloppenburg oceniam bardzo dobrze. Obsłużono mnie z szacunkiem i zainteresowaniem. Zachowano zasady kultury osobistej. Usłyszałam "dzień dobry", "do widzenia". Zaproszono mnie na kolejne zakupy oraz poinformowano o obecnych promocjach. Oprócz tego, że prawidłowo potraktowano mnie przy kasie, to początkowo otrzymałam pomoc w znalezieniu pożądanego produktu. Nie oceniłam jakości obsługi na wyższy stopień, ponieważ zabrakło mi uśmiechu i odczucia zadowolenia ze strony sprzedawcy z tego co w danej chwili robi. Ja jako klient zdecydowanie lepiej odbieram zakupy, podczas których widzę, że obsługa to nie tylko obowiązek ale również przyjemność.

Dzisiaj miałem podobną sytuację

Dzisiaj miałem podobną sytuację. Kupiłem wczoraj sweter. Wziąłem przez przypadek zły rozmiar zamiast eMke wziąłem S-ke. Sweter Marki Montego więc na każdej metce była duża litera M - łatwo było pomylić. Wróciłem wczoraj do domu zerwałem metkę - nie uszkodziłem przeciąłem tylko plastik na którym się trzymała, metka jest cała. I wtedy zauważyłem że wziąłem zły rozmiar. Dla pewności przymierzyłem - może mniejszy rozmiar będzie jednak OK. Niestety troszkę za mały więc postanowiłem wymienić. Dziś czyli następnego dnia po zakupie udałem się z paragonem, swetrem i metką. Gdy przyszedłem do sklepu i powiedziałem że chcę wymienić na rozmiar większy pierwsze pytanie jakie usłyszałem to jakiej marki jest ten sweter - zdziwiony bo co to za różnica odpowiedziałem że Montego (cóż na droższe mnie nie stać). Pani wzięła sweter zaczęła go wąchać po czym gdy zauważyła że metka nie jest spięta plastikiem z swetrem stwierdziła że mają bardzo restrykcyjne przepisy i nie przyjmują gdy metka jest zerwana. Do tej pory nie miałem takich "dziwnych" sytuacji w sklepach odzieżowych - bardzo nie polecam. Podobną historię opisuje pewna kobieta na swoim blogu niewydrukowany.blox.pl/2008/12/sklep-ktory-nalezy-omijac.html - gdzie równiż opisałem swoją sprawę.

Poszedłem do sklepu szukając kurtki

Poszedłem do sklepu szukając kurtki. Przy wejściu stała pani ochroniarz, która patrząc mi w oczy "zmierzyła" mnie, nie mówiąc "dzien dobry", ani nawet nie usmiechając się do mnie.Po drodze do stanowiska brandu, którym byłęm zainteresowany minąłem dwie sprzedawczynie, które rozmawiały ze sobą, nie zwracając na mnie uwagi - one też mnie nie przywitały. Przechodził też koło mnie sprzedawca który również nawet nie popatrzył na mnie. Dopiero jak dokładał paski i stanął przy mnie powiedział "dzień dobry". To już w tańszych sklepach sprzedawcy są bardziej grzeczni i witają klietów.

Sklep dobrze zaopatrzony

Sklep dobrze zaopatrzony, ceny wysokie no chyba że trafi sie na przeceny. Co prawda ja sobie cos tam upatrzyłem i kupiłem w dobrych cenach, ale obsługa do kasy jest fatalna kolejka 8 osobowa a jedna kasjerka. Reszta personelu tylko kręci sie po sklepie, mimo tego iz przechodzili koło kasy nikt kolejka sie nie zainteresował.

Odwiedzałeś ostatnio Peek&Cloppenburg?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem