Piotr i Paweł

( 3.37 )

Opinie (2316)

mogłoby być lepiej

o ile poprawił się stan zatowarowania sklepu, to obsługa pozostawia wiele do życzenia. Jest może jedna pracownica, która przynajmniej stara się być uprzejma. Reszta personelu powinna przejść jakiś kurs z uprzejmości i kultury osobistej.

Srednio

Panie na kasach do najszybszych nie naleza, w sklepie czysto i schludno

Dobrze

Sklep jest po zmianie nazwy, ale nieco też zmian w sklepie. Ceny podobne jak poprzednio, obsługa miła. W sklepie czytelne oznaczenie produktów i stoisk. Klient nie szuka po całym sklepie bo są widoczne oznaczenia. W sklepie czysto.

Polecam z dostawą!

Wszystko super, dostawa zgodnie z wybranymi godzinami, dotarło praktycznie wszystko, miły kontakt w sprawie brakujących towarów- zamienniki zgodnie z życzeniem. Pierwszy sklep, który w ostatnim czasie, pomimo zwiększonych ilości zamówień, wywiązuje się z zamówień bez zastrzeżeń.

Ani na plus, ani na minus.

Obsługa w tym punkcie nie wyróżnia się niczym szczególnym. Pytając o lokalizację interesującego mnie produktu uzyskałam odpowiedź, lecz odniosłam wrażenie, że od niechcenia. Podobna sytuacja przy kasowaniu - Pani Kasjerka wykonała swoją czynność, lecz nie wyróżniła się ona ani na plus, ani na minus. Nie dostrzegłam również uśmiechu na twarzy żadnej z Pracownic. W mojej opinii, doskonale poradziłabym sobie jaki klient w sklepie samoobsługowym.

Super sklep

Czysty, duży sklep. Zawsze dobrze zatowarowany. Warzywa i owoce świeże. Obsługa bardzo sprawna.

szybkie zakupy, wysokie ceny

W czasach sprzed epidemii w sklepie tym nie było kolejek i możliwe było dokonanie szybkich zakupów. Asortyment sklepu jest bogaty. Największym minusem sklepu są wysokie ceny produktów.

Super !

Bardzo duży wybór produktów ! Można tu znaleźć świetne produkty azjatyckie. Świetna obsługa ! Jedynie co jest dla tego marketu na minus to wysokie ceny.

Garmażerka nie zawsze świeża.

Sieć sklepów Piotr i Paweł broni się tym, że ma w ofercie produkty garmażeryjne, co jest głównym powodem, dla którego odwiedzam to miejsce. Niestety, wielokrotnie spotkałam się z sytuacją, że naleśniki czy gołąbki były pozasychane lub nieświeże. Kiedy zapytałam obsługę, jaki jest termin przydatności, uzyskałam informację, że ''do dziś''. Uważam, że stan oferowanych produktów powinien być kontrolowany.

Wszystko dobrze!

Miejsce z szerokim asortymentem, jednak ceny są wyższe niż w innych marketach. Obsługa jest na wysokim poziomie, można dostać świeże pieczywo. Kasy samoobsługowe ułatwiają zakupy.

Drogo.

Sklep, do którego wchodzę tylko, kiedy muszę... Wielka sala sprzedaży, a produktów do wyboru mało. Wszystko znacznie droższe niż u konkurencji co sprawia, że zdecydowanie omijam ten sklep szerokim łukiem.

DNO

NIE POLECAM !!! W sklepie asortyment bogaty a po 3 dniach od zamowienia dzwonia ze maja braki w towarze i opoznia dostawe o dwa tygodnie.. Nie dziwie sie ze sklep bankrut :/

Słabo

Sklep nie przypomina dawnego sklepu. Pusto i słabe zatowarowanie. Przy kasach pusto, trudno spotkać pracownika na sali. Ostatnie tchnienie chyba. Ceny na stoiskach wedlin i serów wysokie. Kupiłam ser z kozieradka, który nie nadaje sie do jedzenia, cuchnie starością, nie kozieradka.

Asortyment bogaty, obsługa beznadziejna.

Sklep dobrze zaopatrzony i względnie czysty. Obsługa kas pracuje jak za karę, rzuca towarem, ochrona zachowuje się jak agent ochrony rządu. Ogólnie atmosfera mało przyjazna. Tylko jeżeli muszę robię tam zakupy, nie jest to sklep pierwszego wyboru właśnie z uwagi na personel pracujący jak za karę robiący laskę wypełniając swoje obowiązki.

czystość w sklepie

Opisywany supermarket jest naprawdę czystym i schludnym sklepem. Towaru na półkach jest niewiele, ale nie mogę mieć zastrzeżeń co do czystości na regałach sklepowych oraz estetyki ułożonych towarów.

Bez kolejek

Bardzo „klimatyczny” sklep - przyciemnione lampy, bardzo cicho i spokojnie, obsługa sympatyczna i uprzejma. Kasjerka była wręcz znudzona taką atmosferą, ale przynajmniej nie burczała do klientów jak to się zdarza w innych sklepach. Nie ma zbyt dużego wyboru produktów, ale są te podstawowe.

coraz gorzej

braki w towarze, wysokie ceny i błąkająca się bez celu obsługa. Słabo

Pozytywnie

W delikatesach zmieniło się dużo, chociażby na zmniejszoną ilość asortymentu. Niektóre ceny są niższe niż wcześniej. Nawet na stoisku mięsnym jest dużo mniej wyrobów. Klientów też dużo mniej. Duże braki towarowe na półkach, ale ułatwia to zrobienie zakupów, gdyż wchodząc po coś konkretnego nie musimy biegać i szukać w tak ograniczonym zatowarowaniu. Ogólnie czysto i obsługa miła.

Bardzo dobra jakość obsługi, polecam !

Z opisywanego punktu korzystam codziennie. Nie znalazłem się jeszcze nigdy w sytuacji abym musiał czekać w kolejce do kasy powyżej 3 minut. Wszystkie stoiska są zadbane, a produkty na nich ustawione poprawnie. Za każdym razem można usłyszeć od obsługi miłe słowa w postaci: "Dzień Dobry, Dziękuję, Proszę". Bardzo gorąco zachęcam do korzystania z tego sklepu!

Odwiedzałeś ostatnio Piotr i Paweł?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alma Market

(4.00 )

Bomi

(3.46 )

Delikatesy Turysta

(4.90 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem