5 Five

( 0.50 )

Opinie (1)

Przechodząc deptakiem w Sopocie szukałam miejsca

Przechodząc deptakiem w Sopocie szukałam miejsca, gdzie można zjeść pizzę. Niestety wszystkie stoliki w lokalach wzdłuż deptaka były zajęte, zobaczyłam jednak reklamę nowej pizzerii zachęcającą do odwiedzenia pizzerii w podwórku. Poszłam tam i z zadowoleniem zauważyłam, że lokal jest prawie całkiem opustoszały. Za ladą byli pracownicy, przy jednym ze stolików prawdopodobnie jakaś ich znajoma z nimi rozmawiająca, a przy kolejnym stoliku klienci, którzy właśnie kończyli jeść. Niestety nie usłyszałam odpowiedzi na moje "Dzień dobry", choć z ruchu warg pracownicy za ladą wywnioskowałam, że coś tam mruknęła. Oferta w menu okazała się bogata. Ceny jak na Sopot są niskie, ale za to pizze mniejsze. Ja jednak chciałam zjeść małą pizzę i taką wybrałam (średnica 22 cm za 15,50 zł). Pracownica przyjmująca moje zamówienie mówiła bardzo cicho (ciężko wnioskować dlaczego), zarówno gdy przyjmowała zamówienie jak i wtedy gdy wskazywała mi toaletę. Pizza była gotowa dość szybko. Niestety ciasto nie miało smaku i trochę męczyłam się z jedzeniem (nie znam się na kuchni, ale brak smaku chyba wiąże się z niedosoleniem ciasta z tego co się orientuję), przez co trochę pożałowałam wydanych pieniędzy. Kiedy jadłam, przez lokal przewinęły się dwie rodziny klientów. Klienci wchodząc i wychodząc głośno i wyraźnie mówili "dzień dobry" i "do widzenia", jednak nie słyszałam żadnej odpowiedzi ze strony personelu (klienci ci również mogli poczuć się zignorowani, zwłaszcza, że wychodząc byli odwróceni do personelu tyłem i nie mogli zobaczyć, czy pracownica przypadkiem bezgłośnie nie otwiera ust). Kiedy zaczynałam jeść ostatni kawałek pizzy, ze zdziwieniem zauważyłam, że jedna z pracownic zaczęła powoli zabierać mi przed oczu talerz bez słowa - dopiero gdy zauważyła, że się w nią wpatruję, zapytała, czy można zabrać. Odparłam, że można zabrać, bo i tak nie był mi do niczego potrzebny - jadłam nad gazetą. Jednak nie wiem, skąd ten pośpiech - klientów prawie nie było, niemal wszystkie stoliki były wolne, więc po co tak szybko sprzątać... Nie lubię, gdy obsługa tak mi się wcina kiedy jeszcze nie skończyłam jeść, czuję się wtedy pospieszana (co innego zabieranie talerza kiedy zamówiłabym więcej niż jedną potrawę i talerze miałyby się mnożyć na ciasnym stoliku - wtedy ich zabieranie jest uzasadnione). Wychodząc z lokalu postanowiłam więcej do niego nie wracać, gdyż nie ma nic, co by mnie tam zatrzymało.

Odwiedzałeś ostatnio 5 Five?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.67 )

Gusto Dominium

(3.69 )

Pizza Hut

(3.93 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem