Bellugio

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Bardzo lubię torebki...
Bardzo lubię torebki tej marki. Dlatego chętnie weszłam do sklepu, którego nigdy wcześniej nie odwiedzałam. Witryna i podłoga były w porządku. natomiast sam sposób prezentacji kolekcji pozostawia sobie dużo do życzenia. Ceny widoczne na metkach na większości produktów dostępnych w sklepie. Jedynie ceny portfeli na wyprzedaży były zagadką, ale to tylko niektóre modele. Torebki pozawieszane totalnie bez pomysłu bez żadnej aranżacji kolorami czy podziału na styl ubierania się. Po ok. 5 minutach krążenia po sklepie w tym chaosie zaczęłam po prostu się męczyć. Nie było żadnej torebki, która mi się spodobała czy miała super okazyjną cenę. Personel był widoczny przy kasie, ale nie zostałam ani powitana mimo, ze wchodząc powiedziała dość wyraźnie dzień dobry ani pożegnana, nikt z personelu nie zaproponował mi pomocy.

Magika

22.12.2011

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska ul. Pawia 5

Nie zgadzam się (4)
Przy okazji byłam...
Przy okazji byłam w Galerii Krakowskiej więc podeszłam do sklepu Bellugio zapytać czy jest już decyzja w sprawie mojej reklamacji. W sklepie była jedna sprzedawczyni zajęta obsługą klientki. Gdy sprzedawczyni była wolna a klientka w tym czasie oglądała torebki podeszłam do niej. Poprosiłam ją o sprawdzenie mojej reklamacji. Podałam jej niezbędne dane a ona zaczęła przeglądać dokumenty. Okazało się że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i dostane zwrot gotówki. W międzyczasie klientka która była przede mną potrzebowała pomocy sprzedawczyni więc ta poprosiła mnie o chwile cierpliwości Gdy była już wolna wróciła do mnie i dokończyłyśmy proces reklamacji. Dziewczyna była miła i uprzejma. Sklep jak zwykle prezentował się nienagannie. To co mi się zdecydowanie nie spodobało to fakt, że nikt nie poinformował mnie o rozpatrzeniu mojej reklamacji. Podczas poprzedniej wizyty zapewniano mnie że zostanę od razu poinformowana telefonicznie. Tak się nie stało. Pomimo tego cały proces reklamacji uważam za dość sprawny.

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2009

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska ul. Pawia 5

Nie zgadzam się (24)
Niestety torebka, którą...
Niestety torebka, którą kupiłam w sklepie Bellugio już po tygodniu zaczęła się przecierać i pruć. Nie miałam czasu zając się tym od razu więc wróciłam do sklepu po 3 tygodniach od zakupu, w celu złożenia reklamacji. Poinformowałam sprzedawczynie, że materiał zaczyna się przecierać i tracić kolor a uszy zaczynają się urywać. Poprosiłam o zwrot gotówki. Obsługująca mnie kobieta wypełniła formularz zwrotu. Na moje pytanie kiedy mogę się spodziewać decyzji, poinformowała mnie ze do 2 tygodni ktoś do mnie zadzwoni. Wizyta przebiegła sprawnie i szybko. Sprzedawczyni była miła jednak nie wyróżniła się niczym na plus. Nie poinformowała mnie sama o warunkach zwrotu. Musiałam o to dopytywać. Sklep był czysty, dobrze oświetlony, towary były równo pookładane. Wyglądał bardzo schludnie i estetycznie

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2009

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska ul. Pawia 5

Nie zgadzam się (20)
Poszukiwałam torebki więc...
Poszukiwałam torebki więc udałam się do sklepu Bellugio w Galerii Krakowskiej. Sklep oferuje torebki oraz walizki. W sklepie były 2 sprzedawczynie. Przechadzając się po sklepie znalazłam interesującą mnie torebkę. Kojarzyłam ten model i wiedziałam ze powinna mieć jeszcze dodatkowy pasek na ramie, którego nie widziałam. Zapytałam o to sprzedawczynie jednak nie potrafiła mi powiedzieć co się z nim stało. Torebka była przeceniona więc możliwe, że z tego powodu. Kupiłam ja i zapłaciłam kartą. Sprzedawczynie w sklepie były dość miłe jednak mało zaangażowanie. Gdy przechadzałam się między półkami nie zwracały na mnie uwagi pomimo że byłam jedyną osobą w sklepie. Wnętrze sklepu było czyste i dobrze samoświetlne. Towary były estetycznie wyeksponowane.

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2009

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska ul. Pawia 5

Nie zgadzam się (22)

Bellugio

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bellugio?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.