Bellugio

( 4.00 )

Opinie (5)

Bardzo lubię torebki tej marki

Bardzo lubię torebki tej marki. Dlatego chętnie weszłam do sklepu, którego nigdy wcześniej nie odwiedzałam. Witryna i podłoga były w porządku. natomiast sam sposób prezentacji kolekcji pozostawia sobie dużo do życzenia. Ceny widoczne na metkach na większości produktów dostępnych w sklepie. Jedynie ceny portfeli na wyprzedaży były zagadką, ale to tylko niektóre modele. Torebki pozawieszane totalnie bez pomysłu bez żadnej aranżacji kolorami czy podziału na styl ubierania się. Po ok. 5 minutach krążenia po sklepie w tym chaosie zaczęłam po prostu się męczyć. Nie było żadnej torebki, która mi się spodobała czy miała super okazyjną cenę. Personel był widoczny przy kasie, ale nie zostałam ani powitana mimo, ze wchodząc powiedziała dość wyraźnie dzień dobry ani pożegnana, nikt z personelu nie zaproponował mi pomocy.

Przy okazji byłam w Galerii Krakowskiej więc podeszłam do

Przy okazji byłam w Galerii Krakowskiej więc podeszłam do sklepu Bellugio zapytać czy jest już decyzja w sprawie mojej reklamacji. W sklepie była jedna sprzedawczyni zajęta obsługą klientki. Gdy sprzedawczyni była wolna a klientka w tym czasie oglądała torebki podeszłam do niej. Poprosiłam ją o sprawdzenie mojej reklamacji. Podałam jej niezbędne dane a ona zaczęła przeglądać dokumenty. Okazało się że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i dostane zwrot gotówki. W międzyczasie klientka która była przede mną potrzebowała pomocy sprzedawczyni więc ta poprosiła mnie o chwile cierpliwości Gdy była już wolna wróciła do mnie i dokończyłyśmy proces reklamacji. Dziewczyna była miła i uprzejma. Sklep jak zwykle prezentował się nienagannie. To co mi się zdecydowanie nie spodobało to fakt, że nikt nie poinformował mnie o rozpatrzeniu mojej reklamacji. Podczas poprzedniej wizyty zapewniano mnie że zostanę od razu poinformowana telefonicznie. Tak się nie stało. Pomimo tego cały proces reklamacji uważam za dość sprawny.

Niestety torebka

Niestety torebka, którą kupiłam w sklepie Bellugio już po tygodniu zaczęła się przecierać i pruć. Nie miałam czasu zając się tym od razu więc wróciłam do sklepu po 3 tygodniach od zakupu, w celu złożenia reklamacji. Poinformowałam sprzedawczynie, że materiał zaczyna się przecierać i tracić kolor a uszy zaczynają się urywać. Poprosiłam o zwrot gotówki. Obsługująca mnie kobieta wypełniła formularz zwrotu. Na moje pytanie kiedy mogę się spodziewać decyzji, poinformowała mnie ze do 2 tygodni ktoś do mnie zadzwoni. Wizyta przebiegła sprawnie i szybko. Sprzedawczyni była miła jednak nie wyróżniła się niczym na plus. Nie poinformowała mnie sama o warunkach zwrotu. Musiałam o to dopytywać. Sklep był czysty, dobrze oświetlony, towary były równo pookładane. Wyglądał bardzo schludnie i estetycznie

Poszukiwałam torebki więc udałam się do sklepu Bellugio w

Poszukiwałam torebki więc udałam się do sklepu Bellugio w Galerii Krakowskiej. Sklep oferuje torebki oraz walizki. W sklepie były 2 sprzedawczynie. Przechadzając się po sklepie znalazłam interesującą mnie torebkę. Kojarzyłam ten model i wiedziałam ze powinna mieć jeszcze dodatkowy pasek na ramie, którego nie widziałam. Zapytałam o to sprzedawczynie jednak nie potrafiła mi powiedzieć co się z nim stało. Torebka była przeceniona więc możliwe, że z tego powodu. Kupiłam ja i zapłaciłam kartą. Sprzedawczynie w sklepie były dość miłe jednak mało zaangażowanie. Gdy przechadzałam się między półkami nie zwracały na mnie uwagi pomimo że byłam jedyną osobą w sklepie. Wnętrze sklepu było czyste i dobrze samoświetlne. Towary były estetycznie wyeksponowane.

Odwiedzałeś ostatnio Bellugio?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ochnik

(3.46 )

Soul

(4.00 )

WITTCHEN

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem