Farmer

( 3.51 )

Opinie (43)

Dwie osoby w sklepie!

Podoba mi się ten przepis o dystansie. Można spokojnie wybrać asortyment, podpytać sprzedawczynię o szczegóły i nikt za plecami nie sapie. Panie też są mniej zestresowane. Może dlatego są miłe i uczynne. Zazwyczaj biorę te same produkty - zawsze są świeże i smaczne. Fajnie, że można zamówić większą ilość, np. do wędzenia.

Najgorsze stoisko

Obsługa nieprzyjemna Panie chyba za długo tam pracują opryskliwe nie uprzejme wciskają stary towar ochyda nie polecam

skarga

dziś spotkałm si z nieuprzejmością pracownicy stoiska mięsnego w Gorzowie wlkp na piłsudzkiego farmr paniw krótkich bląd w okulrch jest pyskata i nie mila włosach była nie mila próbowala okazać kto rządzi nie ona uilnie wraca uwagwe czeto nie ma jej w godzinach prcy na stoskiu łazi po klepie

?

Wszedłem do sklepu, Pani myla akurat podłogę mopem, odstawiła Mop i mówi do mnie słucham,bylem akurat jedynym klientem w sklepie, poprosiłem Pania aby umyła ręce po tej czynności, tym bardziej, że Stala akurat przy zlewie... Usłyszałem odpowiedź tej Pani... Chyba mam jeszcze rękawiczki nie?.... No ja bym proponował dla tej Pani Zmiane zawodu bo z takim podejściem do klientów firma straciła właśnie jednego.. Nie wierzyłem, myślałem że komuna juz dawno za nami

Ciągle zamknięte

Niestety zdenerwowałam się już kilka razy w tym sklepie ... Jeśli chodzi o obsługę to jest ok, ale Panie zamykają sklep godzinę przed czasem. Na sklepie jest informacja, że czynny jest do godz. 21.00, ale w okolicach 20.00 Panie już mają kratę opuszczoną i mówią że już sprzątają, myją maszyny i nie czynne. To może trzeba zmienić godziny otwarcia sklepu? Po co mylić ludziom i pisać cze sklep czynny do 21-ej, jeśli zakupy można zrobić tylko do 20-tej???

Kierowniczka wulgarna.

Co do samego sklepu nic nie mam ,ale Pani niby kierownik ,która powinna błyszczeć przykładem ,jest strasznie wulgarna ,pracuje tam bo musi,opini na temat tej osoby są straszne i nikt nie może zrobić z tym porządku .Moja noga w tym sklepie więcej niepowstanie .

Stara żywność smierdzaca

To już nie pierwszy raz kiedy w sklepie kupiłam stara wędline. Raz pasztetowa z włosem że świni. Zwymiotować można.. Jest to nie do pomyślenia aby wędliny tak smierdzialy i Kleily się. żeby takie produkty żywnościowe sprzedawać. Następnym Razem wezwę sanepid...

Godzina 21

Godzina 21:30 stoisko mięsne wewnątrz sklepu NETTO zamknięte, lady chłodnicze zasłonięte czarnymi workami ze śmietnika. Przed stoiskiem brudna podłoga. Brak informacji co do czasu otwarcia stoiska. Nawet pracownicy Netto nie wiedzą do której stoisko jest czynne.

Niestety już wiem

Niestety już wiem, że w tym sklepie zakupów nie będę robić, Pani, która mnie obsługiwała najpierw grzebała w uchu a potem podała mi ( nie w rękawiczkach) ta samą ręka wędlinę, która po wyjściu ze sklepu znalazła się w koszu. Nie polecam

Sklep Farmer przy ul

Sklep Farmer przy ul. Krzywoustego, zlokalizowany w CH Kupiec, zazwyczaj sprawia pozytywne wrażenie. Towar jest świeży, zaopatrzenie jak na mały punkt całkiem przyzwoite, a i do czystości zastrzeżeń mieć nie można. Niestety zawsze musi pojawić się jakieś ale... Ekspedientka, pani lat 30+, blondynka z kitką, poproszona o zważenie 1 kg schabu bez kości, położyła na wadze 0,8 kg. Została więc poproszona o dokrojenie brakującej wagi z kolejnego kawałka w postaci kotlecików. Ekspedientka ukroiła 3 wielkie kotlety (po 4 cm grubości), każdy prawie po 200g. I tak z kilograma zrobiło się 1,4 kg. Sprzedawczyni poproszona o odłożenie jednego "kotlecika" okazała swoje niezadowolenie. W domu dodatkowo okazało się, że schab kupowany jako bez kości zawierał w sobie ostre kawałki kości. Dzisiaj Farmerowi nie poszło zbyt dobrze.

Zachowanie Pań z obsługi pozostawia wiele do życzenia

Zachowanie Pań z obsługi pozostawia wiele do życzenia (nie wszystkich oczywiście), ale panie które akurat znajdowały się na zmianie były wyraźnie zajęte tylko sobą

przy ladzie z mięsami dość dużo ludzi w kolejce; dwie panie

przy ladzie z mięsami dość dużo ludzi w kolejce; dwie panie obsługujące raczej mało uśmiechnięte, obsługują chyba z musu; wybór mięs i wędlin dość duża ale ceny raczej wysokie; pani oburzona że nie chcieliśmy tego kawałka wędliny który jej został tylko połowę z niego; raczej nie jestem zadowolona z tej obsługi; nawet nie padła żadna z propozycji od sprzedawcy, gdy pani nie zasłania to widać kartki z ofertą promocyjną; dość długi czas w kolejce;

weszlam do sklepu zeby kupic wedliny na kanapki

weszlam do sklepu zeby kupic wedliny na kanapki. stojac i przygladajac sie wedlinom nie moglam sie zdecydowac, bo wybor był ogromny. poprosiłam pania z obsługi zeby polecila mi jakas dobra wedline. pani polecila i pokazala jeszcze inne pyszne wedliny. sklep obszerny i czysty. mila i szybka obsluga.

Sklep ten mieści się na Gdańskiej Morenie w Markecie Netto!

Sklep ten mieści się na Gdańskiej Morenie w Markecie Netto! Przy wejściu odpycha już mnie okropny smród zepsutego mięsa, które wyglądają ohydnie, tak samo wędliny , które są w ladzie chłodniczej nie zachęcają do kupna - nie dosyć że są brzydko i niechlujne wyłożone to jeszcze straszą wyglądem. Ceny wysokie.

weszlam do sklepu zobaczyc co mja ciekawego w sklepie

weszlam do sklepu zobaczyc co mja ciekawego w sklepie. bardzo duzy wybor wedlin i pysznie wygladajacego miesa. w sklepie było wszystko ładnie poukładane. panowł ład i porzadek. pani zaproponowala kilka nowosci. wedliny roznego rodzaju. wybrałam kilka rodzajow. obsluga przebiegla miło. panie bardzo sympatyczne.

Do tego sklepu trafiłam przypadkiem

Do tego sklepu trafiłam przypadkiem .Jest to mały sklepik ,w którym sprzedają wyroby wędliniarskie wiejskie i z mała ilością konserwantów.Ceny są przystępne ,a wędliny bardzo smaczne.Nie psują się szybko i w domu mogą parę dni poleżeć i nadal są smaczne. Obsługiwała mnie pani bardzo miła miała włosy krótko obcięte w kolorze blond.Zaproponowała mi wędlinę ,którą warto jeszcze spróbować . Ja oczywiście spróbowałam i muszę napisać , że była bardzo smaczna Oprócz wędlin i mięsa można jeszcze kupić inne produkty spożywcze.Ale tu muszę napisać ,że te produkty w tym sklepie są za drogie.Taniej można kupić w innym sklepie te same produkty ,dlatego nie zachęcam .Ale zachęcam do wyrobów wędliniarskich .

poszłam do sklepu kupic parówki cielece i kabanosy dla

poszłam do sklepu kupic parówki cielece i kabanosy dla siebie na sniadanie. pani z obsługi zwazyla i podała ile chciałam i zapakowala w woreczki jednorazowe. poleciła tez pieczen wieprzowa. pani byla dobrze zorientowana. polecial rowniez schab pieczony ale juz nie wziełam. ceny umiarkowane, obsługa bardzo mila.

Odwiedzałeś ostatnio Farmer?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Duda

(3.58 )

Gzella

(3.74 )

JAF

(3.71 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem