Alior Bank

( 3.51 )

Opinie (1657)

Infolinia Alior Banku ma swoje minusy

Infolinia Alior Banku odbiega od poziomu obsługi telefonicznej w innych bankach (np. mBank). Pisząc tę opinię mam w pamięci kilka rozmów. Głównym problemem według mnie jest czas. Zbyt długo czeka się na połączenie, a także konsultanci zbyt często proszą o cierpliwość, jakby nie byli zorientowani w temacie. Oczywiście są mili i uprzejmi, ale nie jest to płynna obsługa. Również sposób weryfikacji danych jest trochę zbyt długi, a nawet skomplikowany (mojemu tacie zdarzało się nie przejść go, a ja sama zostałam posądzona o oszukiwanie podczas niego). Na plus przemawia pomoc i kultura konsultantów.

Obsługa na wysokim poziomie

Często bywam w placówce Alior Banku I co do obsługi nie mam zastrzeżeń. Pracownicy zawsze pomocni, kompetentni, potrafiący zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta do tego zawsze pozytywnie nastawieni do petenta.

Klasa światowa

Kultura, przebieg rozmowy, doradztwo - wszystko na najwyższym poziomie

tragedia

brawo że potrafiliscie stracic tak spokojnego klienta jak ja własciwie to przepraszam ze zakłocałem czas chcąc wypłacac moje pieniądze, bo przeszkadzałem paniom w zasilaniu kasy, jedzeniu, rozmowach z klientem przez telefon, obsługowaniu jakis gwiazd poza kolejnościa, czekałem 40 minut na wypłatę która trwała 2 min. kilka lat mialem problem, teraz już nie mam- uwolniłem sie od waszej ignorancji klienta , złej organizacji pracy, ,a czasem bezczelności wręcz z uśmiechem n ustach.

Super

Miałem problem z kontem a mianowicie została mi nie przyznana kwota wolna na rachunku bankowym. Odbyłem więc wizytę w banku celem wyjaśnienia. Ku mojemu zaskoczeniu myślalem że zostanę spławiony. Pani która mnie obsługiwał starała się, widać było że zależy jej na ustaleniu przyczyny takiego stanu. Po około 15 min dała mi pismo do podpisu i powiedziała że bnk się tym zajmie za mnie i że za godzinę do mnie oddzwoni. Od dzwoniła co prawda za 2 h ale z załatwiona sprawa.

Naciąganie na pożyczkę

Pewnego dnia dzwonił kilkukrotnie telefon. Jak wszyscy wiedziałem że jest to zapewne kolejna oferta pożyczkowa. Dzwoniono do mnie wiele razy o różnych porach a w końcu odebrałem telefon. Próbowano mnie namówić na wzięcie kolejnej pożyczki mimo że już miałem u nich. Powiedziałem że nie mam potrzeby brać kolejnej pożyczki mimo to nadal próbowano mi wcisnąć kredyt.

Nieprofesjonalne podejście do klienta

Bardzo niemiła obsługa, pracownik nie wykazał się żadną znajomością branży bankowej, przez co nie zdecydowałem się otworzyć tam konta, mimo wcześniejszych chęci.

nie polecam

Kontaktowałam się z Alior Bankiem w celu zaczerpnięcia wiedzy na temat kredytu gotówkowego - poznałam ich ofertę po czym stwierdziłam że w innym banku mam korzystniejszą ofertę. Kolejnego dnia zostałam zasypana telefonami z tego Banku (kilkanaście połączeń) .

Bardzo profesjonalna pomoc

Kontaktowałem się dziś z infolinią, ponieważ miałem pewne problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Przyznam, że dawno nie spotkałem tak profesjonalnej i pomocnej obsługi. Szybkie zdiagnozowanie problemu, błyskawiczna pomoc, całość kontaktu zamknęła się w kilku minutach, bez zbędnego marnowania czasu.

Dobra obsługa super dodatki do konta

Dobra obsługa pracownika, który się stara sprostać nawet szczególnym wymaganiom klienta . Szuka odpowiedzi na zadane pytania np. o OWU podróży zagranicznych, które jest bezpłatnym dodatkiem do konta.

super!

Pełen profesjonalizm zawsze zostaję obsłużona w należyty profesjonalny sposób, Pani Karolina zawsze podpowie co zrobić by było korzystne. Polecam lokaty, kredyty indywidualne oraz kredyty biznesowe!

Bardzo źle.

Oferta jest ok, niestety kiedy trzeba odwiedzić placówkę to jest jakiś koszmar, stoi się czasami nawet godzinę by wypłacić pieniądze. Często pracownicy nie starają się jej rozladować tylko jeszcze zagadują starsze osoby, które płacą rachunki.Trwa to bardzo długo. Powinna być dodatkowa kolejka dla osób które chcą dokonac wpłaty lub wypłaty z konta.

Ok.

Obsługa na niskim poziomie. Wszystko trwało długo musiałem kilka razy donosić do bankilu dokumenty bo ciągle czegoś niwego ode mnie wymagali. Na koniec z powodu błędu w banku musiałem zapłacić wyższą kwote raty i pisać reklamacje. Nie polecam tego banku.

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.20 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem