Alior Bank

( 3.71 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (2257)

Nie za bardzo ...

Nie za bardzo spójna promocja oprocentowania lokat. Trudno się załapać . Zbyt dużo zależności

Postanowiłam otworzyć konto ...

Postanowiłam otworzyć konto w banku on-line. Miało być szybko i bezproblemowo. Niestety tak nie było. Procesu logowania już bardziej utrudnić się nie dało, mało intuicyjny, z dziwnymi instrukcjami. Rozumiem, że jest ważne bezpieczeństwo klientów, ale bez przesady... Po samym zalogowaniu na konto było już trochę lepiej, bardziej jasne i klarowne instrukcje, większość rzeczy wyjaśniona w przystępny sposób.

Konkretnie i rzeczowo ...

Konkretnie i rzeczowo zalatwiona sprawa.Jedyne co można by poprawić to lagodniejsze podejście do klienta

Rewelacja!

Jestem bardzo zadowolona z wysokiej i profesjonalnej obsługi.

Słabo.

Słaba obsługa w placówkach banku, długie oczekiwanie, niekompetencja pracowników obsługi.

Rewelacja!

Bardzo konkretni i zaangażowani pracownicy, którzy z chęcią udzielają informacji o swoich produktach, dobrze dobierając je pod względem oczekiwań klienta.

Tak sobie.

Przejrzysta strona www, łatwość dokonywania przelewów, czytelna historia transakcji. Zabezpieczenia transakcjami kartami kredytowymi PINem i hasłem sms.

Rewelacja!

Dobra obsługa klienta dobrana do jego potrzeb.

Rewelacja!

Korzystam z kantoru walutowego Alior Bank, myślę że w tym momencie jest to najlepsza usługa na rynku dająca znacznie więcej niż oczekuję.

OK

Sumienną, miła, uczynna. Zawsze uśmiechnięta. Niestety nie zawsze wie co sprzedaje.

OK

Bardzo profesjonalna obsługa, nie próbowała jednak utrzymać klienta w żaden sposób.

Rewelacja!

kontak z konsultantem bardzo dobry , szybko załatwiona sprawa.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Słabo.

Dramatyczna obsługa. Pomyłki i błędy, które spadają na klienta. Nigdy więcej nie będę klientem tego banku.

Rewelacja!

Świetne promocje produktów, duży plus

Bardzo słabo.

Po przejęciu T-Mobile przez Alior nie mogłem się zalogować. Odblokowanie w systemie ani na infolini nie było możliwe. W szalejącej pandemii musiałem udać się do oddziału.

Rewelacja!

Kontakt telefoniczny . Osoba która do mnie dzwoniła była bardzo uprzejmą i kompetentna. Nie wciskała na siłę niepotrzebnych mi produktow

Super!

W banku Alior, pracownicy zawsze są zainteresowani klientem. Nigdy nie zdażyło mi się być nie miło i nie profesjonalnie obsłużoną.

Rewelacja!

Za wszelką cenę chcą zatrzymać klienta, gdy ten chce zrezygnować z ich usług. Polecam!

Rewelacja!

Bardzo szybka i bezproblemowa obsługa on-line.

OK

Obsługa na dobrym poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.44 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem