Alior Bank

(4.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1747 z 2727)

Na początku bank...
Na początku bank Alior budził u mnie bardzo dobre odczucia. Proces zakupu ratalnego przebiegł sprawnie, a następnie zdecydowałem się na założenie konta osobistego w tym banku. Niestety w trakcie trwania tych formalności doszło do anulowania zakupu ratalnego, co pociągnęło za sobą poważne konsekwencje. Z dnia na dzień utraciłem dostęp do bankowości internetowej, a tym samym moje środki zostały zablokowane, nie miałem możliwości ich wypłaty ani zarządzania nimi przez kilka dni. Sytuacja była stresująca i zdecydowanie wpłynęła negatywnie na moje zaufanie do banku, szczególnie że dostęp do własnych pieniędzy powinien być absolutną podstawą. Dopiero po osobistej wizycie w placówce problem został rozwiązany i dostęp do bankowości został przywrócony. Niestety, mimo załatwienia sprawy, pewien niesmak pozostał. Na plus należy jednak zaliczyć samą obsługę klienta, pracownicy w placówce byli uprzejmi, pomocni i rzetelnie wyjaśnili zaistniałą sytuację. Również aplikacja mobilna jest przejrzysta, intuicyjna i wygodna w codziennym użytkowaniu. Ogólny poziom obsługi oceniam jako wysoki. Podsumowując, mimo nieprzyjemnej sytuacji związanej z blokadą środków, bank Alior ma wiele mocnych stron. Ogólna ocena wypada na plus, choć warto, aby bank popracował nad procedurami, by podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.

Placówka

Kielce, Warszawska 146

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza i najwspanialsza...
Najlepsza i najwspanialsza pracownica tego banku jest Pani Izabela Wróblewska zawszę pomocna miła i stworzona do tej pracy

IrenaPawlik_ktIj

20.11.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniego kontaktu...
Podczas ostatniego kontaktu z infolinią Alior bank proces konsultacji przebiegł bardzo szybko i pomyślnie. Telefon został szybko odebrany przez konsultanta, który się przedstawił i zapytał w czym może pomóc. Krótko opisałam swój problem, konsultant zadawał pytania. Potem, w celu weryfikacji, zadał kilka pytań o moje dane i produkty bankowe. Po potwierdzeniu tych danych rozwiązał mój problem i zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Konsultacja była bardzo przyjemna i w razie kolejnych problemów wiem, że na infolinii szybko uzyskam pomoc

Klient_sdgkt

08.11.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa.
Bardzo miła obsługa.

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na obsługę.

Aga_65

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w Alior...
Obsługa w Alior Banku była uprzejma i profesjonalna. Oddział czysty, atmosfera przyjazna. Doradca kompetentny, choć mógłby być nieco bardziej proaktywny.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przydałoby się większe...
Przydałoby się większe oprocentowanie konta oszczędnościowego a nie tylko dla nowych klientów.

BarbaraGutek_9Qm8

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam, zadowolona
Korzystam, zadowolona

Julita

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_0cLS2

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry bank.
Dobry bank.

Urszula_523

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
używam, fajne promocje,...
używam, fajne promocje, ciekawe propozycje,szybka i sprawna aplikacja mobilna

Wojciech_512

05.11.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mam rachunek, kontakt...
mam rachunek, kontakt szybki personel uprzejmy i zaangażowany.

Wojciech_512

30.10.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w placówce zostałem miło i rzeczowo obsłużony. Po wejściu do palcówki zostałem przywitany przez uśmiechniętą osobę z obsługi i zostało mi wskazane miejsce, w którym mam oczekiwać na załatwienie sprawy z którą przyszedłem. Pani, która mnie obsługiwała, była uprzejma i dokładna. Wyjaśniła mi wszystko szczegółowo i dodatkowo upewniała się czy jest to dla mnie zrozumiałe. Na koniec spotkania padło pytanie, czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Został mi wręczona wizytówka w razie gdybym jeszcze miał jakieś zapytania. W placówce było czysto i schludnie, a panująca tam atmosfera sprawiła, że na pewno tam wrócę.

Placówka

Jaworzno, Olszewskiego 2A

Nie zgadzam się (0)
Ostatnia wizyta w...
Ostatnia wizyta w placówce banku była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Już od wejścia można było odczuć miłą atmosferę – wnętrze było nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane. Estetyka placówki robi wrażenie, a rozmieszczenie stanowisk oraz oznaczenia ułatwiają szybkie odnalezienie się w przestrzeni. Obsługa klienta zasługuje na najwyższe uznanie. Personel był bardzo uprzejmy, kompetentny i pomocny. Pracownik, z którym miałem okazję rozmawiać, dokładnie wyjaśnił wszystkie szczegóły dotyczące interesującej mnie oferty, rozwiał moje wątpliwości i zaproponował kilka korzystnych rozwiązań dopasowanych do moich potrzeb. Czas obsługi również pozytywnie mnie zaskoczył – mimo że w placówce było kilku klientów, wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Oferta banku okazała się naprawdę konkurencyjna, zarówno jeśli chodzi o produkty dla klientów indywidualnych, jak i o możliwości bankowości elektronicznej. Z pewnością wrócę tam ponownie, gdy tylko będę potrzebować wsparcia w sprawach finansowych. Polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią profesjonalizm, dobrą atmosferę i wysoką jakość obsługi!

Klient_Ij6g1

23.04.2025

Placówka

Radom, Żeromskiego 23

Nie zgadzam się (0)
Moja ostatnia wizyta...
Moja ostatnia wizyta w placówce banku była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Mimo kolejki do kasy, od samego wejścia czułam się zaopiekowana przez pracownika, który zapytał w jakiej sprawie przyszłam, wskazał gdzie powinnam czekać i przeprosił za czas oczekiwania. Wnętrze banku było nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane. Estetyka placówki robi wrażenie, a rozmieszczenie stanowisk oraz oznaczenia ułatwiają szybkie odnalezienie się w przestrzeni. Obsługa klienta zasługuje na najwyższe uznanie. Personel był bardzo uprzejmy, kompetentny i pomocny. Pracownik, z którym miałem okazję rozmawiać, dokładnie wyjaśnił wszystkie szczegóły dotyczące interesującej mnie oferty, rozwiał moje wątpliwości i zaproponował kilka korzystnych rozwiązań dopasowanych do moich potrzeb. Czas obsługi również pozytywnie mnie zaskoczył – mimo że w placówce było kilku klientów, wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Oferta banku okazała się naprawdę konkurencyjna, zarówno jeśli chodzi o produkty dla klientów indywidualnych, jak i o możliwości bankowości elektronicznej. Z pewnością wrócę tam ponownie, gdy tylko będę potrzebować wsparcia w sprawach finansowych. Polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią profesjonalizm, dobrą atmosferę i wysoką jakość obsługi!

Klient_Ij6g1

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani na infolinii...
Pani na infolinii bardzo pomocna, uważnie wysłuchała mojego problemu i bardzo zależało jej na tym by mi pomóc. Faktycznie mi pomogła, bardzo dużym profesjonalizmem się wykazała. Obym zawsze trafiała na tak profesjonalnych pracowników w instytucjach!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniono do mnie...
Zadzwoniono do mnie z propozycją spotkania w placówce, aby zaproponować mi konsolidację kilku moich zobowiązań kredytowych w jedno. Byłem dość sceptycznie nastawiony, ale miła Pani, twierdziła, że naprawdę warto się spotkać ponieważ, istnieje możliwość na realne obniżenie wysokości rat i samego oprocentowania. Zaproszono mnie do biura na ostatnim piętrze, gdzie widać, było, że to nie jest jakaś tam placówka w mieście powiatowym, ale Bank przez duże B :). Rzeczywiście, Miła Pani Katarzyna wytłumaczyła mi jakie istnieją możliwości, aby moje zobowiązania były miej dokuczliwe, za co jestem jej wdzięczny, że nawet mi, komuś kto ma wręcz zerowe pojęcie o bankowości, była w stanie pomóc podjąć dobrą decyzję... Niestety, ale muszę odjąć jedną ocenę... Ponieważ do biura co chwile ktoś wchodził "na drukowanie", w trakcie kiedy np Pani Kasia mówiła o wysokości mojego zadłużenia :/.

KorrDeeK

09.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo profesjonalna,...
Obsługa bardzo profesjonalna, przyjazna dla klienta oraz przyjazna. Miejsce bardzo uporządkowane i czyste. Kultura osobista na wysokim poziomie. Długo terminowy brak jedynego w mieście bankomatu banku Alior.

Klient_FXEu9

07.04.2025

Placówka

Grudziądz, Henryka Sienkiewicza 17

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Gliwicach...
Placówka w Gliwicach jest marką sama w sobie. Pomagają stałym kkientom jak i zachęcają nowych do otwierania kont w banku. Pracownicy Są przy tym mili i profesjonalni

MaGg_ukmi

03.04.2025

Placówka

Gliwice, Jagiellońska 4

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Gdyni...
Placówka w Gdyni na ul. Abrahama 46a przyjazna dla klientów. Po wejściu do placówki zostałam zapytana o cel wizyty i wskazano mi odpowiednie miejsce do którego powinnam oczekiwać. Osoba obsługująca poprosiła mnie do stanowiska od razu po obsłużeniu poprzedniego klienta. W rzeczowy sposób wyjaśniła moje wątpliwości związane z prowadzeniem konta i proponowała inne produkty banku. Z przyjemnością polecam tą placówkę.

Klient_Xde9i

12.03.2025

Placówka

Gdynia, Abrahama 46 A-B

Nie zgadzam się (0)

Alior Bank

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alior Bank?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Na początku bank...
Na początku bank Alior budził u mnie bardzo dobre odczucia. Proces zakupu ratalnego przebiegł sprawnie, a następnie zdecydowałem się na założenie konta osobistego w tym banku. Niestety w trakcie trwania tych formalności doszło do anulowania zakupu ratalnego, co pociągnęło za sobą poważne konsekwencje. Z dnia na dzień utraciłem dostęp do bankowości internetowej, a tym samym moje środki zostały zablokowane, nie miałem możliwości ich wypłaty ani zarządzania nimi przez kilka dni. Sytuacja była stresująca i zdecydowanie wpłynęła negatywnie na moje zaufanie do banku, szczególnie że dostęp do własnych pieniędzy powinien być absolutną podstawą. Dopiero po osobistej wizycie w placówce problem został rozwiązany i dostęp do bankowości został przywrócony. Niestety, mimo załatwienia sprawy, pewien niesmak pozostał. Na plus należy jednak zaliczyć samą obsługę klienta, pracownicy w placówce byli uprzejmi, pomocni i rzetelnie wyjaśnili zaistniałą sytuację. Również aplikacja mobilna jest przejrzysta, intuicyjna i wygodna w codziennym użytkowaniu. Ogólny poziom obsługi oceniam jako wysoki. Podsumowując, mimo nieprzyjemnej sytuacji związanej z blokadą środków, bank Alior ma wiele mocnych stron. Ogólna ocena wypada na plus, choć warto, aby bank popracował nad procedurami, by podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
Zgadzasz się?