Alior Bank

( 3.71 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (2112)

Obserwacja dotyczyła infolinii Alior Banku 9502

Obserwacja dotyczyła infolinii Alior Banku 9502. Pod tym nr zgłasza się automat polecający tematy rozmów, które interesują klienta. W prosty sposób można połączyć się z konsultantem, który zajmuje się daną dziedziną. Wszystkie rozmowy są nagrywane dla większego bezpieczeństwa klienta. Po odczekaniu 2 min w słuchawce odzywa się miły głos konsultanta. Bez problemu odpowiada on na zadane pytania i dokładnie tłumaczy jak należy rozwiązać problem. Na koniec z pełną kulturą dziękuje za rozmowę i żegna się życząc miłego dnia. 5+ za całokształt.

Celem mojej obserwacji było sprawdzenie jakości obsługi w

Celem mojej obserwacji było sprawdzenie jakości obsługi w nowo założonym Alior Banku. Postanowiłam założyć reklamowane konto z lokatą nocną. Jak się okazało nic prostszego. Można założyć je na trzy sposoby: internet, telefon lub na miejscu w placówce. Wybrałam internet. Wypełniłam jedynie krótki formularz, a zajęło mi to nie dłużej niż 5 minut. Żadnych trudnych pytań, wszystko czytelne, a umowę dostarcza kurier. Ocenę jaką wystawiłam tłumaczę tym, że jeszcze nigdy tak łatwo i bez zbędnych formalności nie udało mi się założyć konta. Bez zastrzeżeń.

Dzwoniłam na infolinie Alior Banku w celu uzyskania

Dzwoniłam na infolinie Alior Banku w celu uzyskania informacji na temat kont bankowych dla osób indywidualnych oraz karty kredytowej. Dość długo czekałam na rozmowę, jednak tego można się spodziewać bo jest to nowość i każdy chce teraz zaciągnąć informacji.

Hasło

Hasło, którym promuje się nowy na polskim rynku bank - "Wyższa Kultura Bankowości" oraz wcześniej prowadzona promocja skłoniły mnie do sprawdzenia na sobie na czym polega owa wyższa kultura. Plusem na początku jest fakt, iż po wyrażeniu chęci (przez internet)założenia konta, po kilku dniach zadzwoniła konsultantka z oddziału informując o otwarciu oddziału tego a tego dnia. Pierwsza wizyta Pomieszczenia odwiedzanego oddziału zostały - moim zdaniem - niezbyt funkcjonalnie rozplanowane (biorąc pod uwagę powierzchnię lokalu). Klienta wchodzącego z ulicy dzieli od pierwszego kontaktu z pracownikiem dwie pary drzwi, pomiędzy którymi jest niewielki przedsionek uzbrojony w bankomat i coś jeszcze (jakiś terminal, ale brak informacji co to w ogóle jest). Sama sala - naprzeciwko drzwi prostopadle do lewej ściany kilka stanowisk z miejscami siedzącymi dla klienta, natomiast po prawej jakieś inne pomieszczenia (menedżerów?). Pierwsze spojrzenie ogarnia akurat te dwie ściany i z braku opisu stanowisku jest się zagubionym. Dopiero przy samych drzwiach wejściowych na prawo jest przejście do dwóch Pań konsultantek. Oddział jest otwarty od niedawna, więc i mało klientów (na razie), ale stan niepewności klienta, podyktowany pewnym brakiem orientacji w lokalu oddziału, rozwiewa siedząca przy drzwiach Pani konsultantka. Prosi usiąść i pyta w czym może służyć. Wyjawiam cel swojej wizyty - założenie konta i kolejne pytanie: czy pamiętam nazwisko konsultanta dzwoniącego do mnie. Powiedziałem nie pamiętam. Pani powiedziała, że zapyta inne konsultantki. Po ustaleniach prosi mnie, żebym ze stanowiska z krzesłami przeszedł do stanowiska, gdzie klient stoi. Zakładanie konta Żeby cokolwiek załatwić w banku, najpierw trzeba sie przygotować, czytając regulaminy oraz tabele opłat i prowizji - taką wyznaję zasadę. Toteż, po ustaleniu właściwej konsultantki i przejściu do jej stanowiska, zadałem kilka pytań dotyczących tego, czego nie było w reklamie banku, a można było dopiero wyczytać z dokumentów banku zamieszczonych na stronie banku. Konsultantka odpowiadała rzeczowo. Gdy zgodziłem się na założenie konta, przyszła pora na formalności. Spisanie danych z dowodu osobistego i wydrukowanie umowy przebiegły szybko, ale trzeba było dopytywać się, co wiąże się z przygotowywaną dla mnie umową ubezpieczenia karty debetowej - czyli tutaj klient znowu musiał dopytywać się co się w danej chwili dzieje. Po podpisaniu paru stron dokumentów, Pani stwierdza, że jej bank jest bankiem ekologicznym i nie używa papieru (co przeczyło niedawnemu podpisywaniu kilku "papierków") i prosi o podpisanie elektronicznie wygenerowanych na tablecie tych samych umów. Specjalny długopis do podpisywania na tym urządzeniu znajduje się w moim ręku niepewnie (pierwszy raz z czegoś takiego korzystam) i mój podpis za jego pomocą wychodzi niepewny. Umowa zostaje zawarta i na koniec Pani wyjaśnia mi jak otworzyć dostęp do konta przez internet. Wychodzę. O ile w Oddziale można było uzyskać pomoc, o tyle już przez Infolinię 95 02 już nie było tak różowo (trzeba było kombinować, żeby się dodzwonić).

Po wejście do Banku przywitała mnie uśmiechnięta

Po wejście do Banku przywitała mnie uśmiechnięta Pani.Podchodząc do biurka zapytała w jakiej sprawie przyszłam i bardzo miło odpowiedziała na każde zadawane przeze mnie pytanie.Następnie doszło do transakcji, po której otrzymałam upominek(smycz banku).

Poszedłem do placówki nowo powstałego banku AliorBank na

Poszedłem do placówki nowo powstałego banku AliorBank na ulicy Piotrkowskiej 43 w Łodzi. Teren chodnika przed lokalem był czysty. W witrynach były duże plakaty z nazwą banku.Kiedy wszedłem do pomieszczenia zauważyłem dwa stanowiska obsługi klienta, z których działało jedno. Przy nim stał jeden mężczyzna i właśnie otwierał sobie konto. Rozejrzałem się po pomieszczeniu. Na środku stał słup, w którym było przeznaczone miejsce na ulotki. Na podłodze nie było żadnych śmieci a witryny były czyste - nie było widać żadnych zacieków. Stanąłem w kolejce. Czekałem około 5 minut. Kiedy podszedłem do punktu pani przywitała mnie grzecznym "dzień dobry" oraz miłym uśmiechem. Nie zauważyłem u niej identyfikatora, ale na koniec otrzymałem wizytówkę. Obsługiwała mnie pani Aleksandra K. Była ubrana elegancko, bardzo podobnie do wizerunku przedstawianego w reklamach i na plakatach banku. Powiedziałem jej, że chciałbym otworzyć sobie konto. Poprosiła mnie o dowód osobisty. Cała procedura trwała ok. 10 minut. Musiałem podpisać 8 formularzy. Rozmowa z nią była przyjemna. Pracownica była bardzo kompetentna. Udzieliła mi wyjaśnień dotyczących prawie wszystkich moich pytań. O jedno z nich powiedziała, żebym napisał jej o tym w e-mailu. Po zakończeniu rozmowy dostałem od pani długopis. Na koniec zostałem poproszony o ocenienie jakości obsługi pracownika na ekranie dotykowym znajdującym się przy stanowisku obsługi.

Próbowałam skontaktować sie z telefonicznym centrum

Próbowałam skontaktować sie z telefonicznym centrum obsługii klienta, niestety nie udało się to ze względu na "przeciążenie lini", proszono mnie o probowanie wykonania kolejnego telefonu, jednak gdy probowałam dodzownić się jeszcze kilka razy w późniejszych godzinach,nie udało mi sie to. Muszę pilnie się skontaktować z biurem obsługi, i niestety nie mam możliwości zrobienia tego.

informacje szczegółowe dotyczące rachunku osobistego z

informacje szczegółowe dotyczące rachunku osobistego z lokatą nocną 11%

ZBUDUJ Z NAMI NOWY BANK Pod takim hasłem ponad pół roku

ZBUDUJ Z NAMI NOWY BANK Pod takim hasłem ponad pół roku temu ruszyła kampania reklamowa poprzedzająca wejście na polski rynek nowego banku. 17 listopada nastąpiło oficjalne jego otwarcie. Ponieważ brałam udział w tej akcji polegającej na rejestracji, a potem na odpowiadaniu na kolejne( w sumie 10) pytań postanowiłam sprawdzić w praktyce jak to wygląda. Udałam się do placówki na ulicy Wałbrzyskiej. Nie było kolejki podeszłam więc do najbliższego stanowiska mówiąc że chciałabym założyć konto ROR. Ponieważ już zapoznałam się z ofertą, tak więc nie byłam zbyt ,,pytającym się o wszystko,, klientem. Sukcesywnie podpisałam stosowne dokumenty, otrzymałam od razu nie spersonalizowaną kartę Maestro do rachunku. Konsultant wyczerpująco odpowiadał na moje pytania (bankowość elektroniczna szczególnie była akcentowana).Pewne problemy były z podaniem numeru infolinii banku dla dzwoniących z telefonu komórkowego, nie wiem także, a co jest niezmiernie dla mnie ważne jakie są pory księgowań przychodzących i wychodzących. Pomimo konsultacji z innymi pracownikami ta kwestia jest dla mnie nie wyjaśniona. Cała wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze. Pracownik był bardzo sympatyczny, komunikatywny i otwarty. Pewne niedociągnięcia można tłumaczyć tym iż bank funkcjonuje od niedawna. Wygląd placówki mile mnie zaskoczył. Bordowe dywany, na ścianach czarno białe zięcia. Na wprost drzwi w gablocie czarny melonik -motyw przewodni w reklamach telewizyjnych opisywanego banku. Pracownik ubrany w białą koszulę na którą włożona była czarna marynarka (rozpięta).Na szyji miał bordową apaszkę z logo i napisem ALIOR. Minusem były ślady po zmytym lakierze na paznokciach, czerwonym więc widocznym, także widoczne pudełko papierosów na bocznym biurku jest moim zdaniem do nieakceptowania przy profesjonalnym stanowisku obsługi. Opuszczając bank byłam zadowolona. Zostałam szybko i sprawnie obsłużona, dostałam nawet na powitanie w gronie klientów prezenty -długopis oraz tak popularną smycz na szyję ( z logo banku ALIOR)

27 11 2008 otworzyłam konto osobiste w AliorBanku;

27/11/2008 otworzyłam konto osobiste w AliorBanku; uzyskałam również dostęp do bankowości internetowej. Mam wpisać swój numer CIF i czekać na SMS z kodem dostępu, który zmienię na swoje hasło. Od czwartku (dzisiaj jest sobota) czekam na próżno. Nie mogę się też doczekać na połączenie z infolinią.

Zadzwoniłem o godzinie 11

Zadzwoniłem o godzinie 11:00 na numer infolinii Banku Alior ( 9502 ) Zapytałem jakie dokumenty muszę przygotować aby założyć konto firmowe w oddziale banku. Pracownica infolinii udzieliła mi odpowiedzi oraz zapytała czy połączyć mnie z pracownikiem banku, zajmującym się produktami biznesowymi. Wyraziłem aprobatę i po chwili ( telefon został odebrany po pierwszym sygnale )rozmawiałem z Panem Wojciechem F., który zaproponował spotkanie w oddziale i zapytał czy godzina 12:00 mi odpowiada. Udałem się na spotkanie, podczas którego w sposób profesjonalny pracownik ( Wojciech F. )przedstawił ofertę Banku. Zdecydowałem się na założenie konta osobistego oraz firmowego. Umowę do konta osobistego podpisałem z Panią Katarzyną Olechnowską, która w sposób wysoce profesjonalny oraz w bardzo miłej atmosferze zapoznała mnie z ofertą banku. Umowę do konta biznesowego podpisałem na pierwszym piętrze z Panem Wojciechem Franczakiem. Otrzymałem przy tym dwa upominki. Wizytownik i długopis z logo banku. Wizyta trwała 30 minut. Podczas wizyty dopełniłem wszystkich formalności związanych z otwarciem rachunku.

Nowy bank

Nowy bank - chciałam uzyskać informację na temat założenia konta osobistego i uzyskania kredytu. Spotkałam się z bardzo rzetelną obsługą, Pani mnie obsługująca z uśmiechem i cierpliwie wszytko mi wyjaśniła. Wyszłam z banku usatysfakcjonowana.

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.44 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem