Bank Gospodarki Krajowej

( 4.90 )

Opinie (8)

weszłam do banku zapytac o oferte kredytu hipotecznego

weszłam do banku zapytac o oferte kredytu hipotecznego.pani była miła, ubrana w strj firmowy.miła przypiety identyfikator. poinformowała mnie o ofercie i powiedziala o kosztach.musze sie zastanowic. symulacja na 30 lat nie wygldała najlepiej. bardzo mila obsluga ale musze sie jeszcze zastanowic nad oferta.

poszlam zobaczyc jaka maja oferte jesli chodzi o karty

poszlam zobaczyc jaka maja oferte jesli chodzi o karty kredtowe.akurat trafiłam ze nie bylo klientow do obsługi tylko do kasy. pani z obslugi która była ubrana w stroj słuzbowy z przypietym identyfikatorem powiedziała mi wszystko o kartach.musze sie jednak zastanowic.dała mi na koniec rozmowy ulotki. byla bardzo profesjonalna

poszłam do banku bo milam zaległe rachunki za prad i gaz

poszłam do banku bo milam zaległe rachunki za prad i gaz .kolejka byla mala wiec chwile poczekałam.oduzy szyld przed bankiem ze rachunki za 0,99zł niezaleznie od kwoty.wiec oplacało sie wejsc i poczekac. bank duzy i czysty.przy kasie pani bardzo sympatyczna i zostałam szybko obsluzona. polecam ten bank

czystałam ostanio w gazecie o karcie kredytowej i

czystałam ostanio w gazecie o karcie kredytowej i pomyslalam ze wybiore sie do najblizszego banku i zobacze na czym polega platnosc karta kredytowa.po wejsciu akurat było malo klientów i zostalam zaraz poproszona.pani powiedziała mi na czym polega obsługa i obliczyła jak kwote na karcie kredytowej moze mi pani zaproponowac.skorzystałam z oferty i jestem zadowolona.bank czysty.pani bardzo miła.zostalam szybko obsłuzona

weszlam do banku w celu poznania oferty ubezpieczenia

weszlam do banku w celu poznania oferty ubezpieczenia mieszkania.widzialam reklame w tv i dlatego tam poszlam. bank bardzo czysty, ladny kolorystycznie.ulotki ładnie ulozone.po wejsciu zaraz pani mnie zaprosiła do stolika.odpowiedziala na wszystkie moje pytania .dala mi kilka ulotek zebym mogla sie dokładnie zapoznac..powiedziala również o innych produktach.na koniec podziekowała za rozmowe i wreczyła swoją wizytówke.

SKONTAKTOWAŁEM SIE TELEFONICZNIE I UMÓWIŁEM NA KONKRETNY

SKONTAKTOWAŁEM SIE TELEFONICZNIE I UMÓWIŁEM NA KONKRETNY TERMIN I OCZYWIŚCIE PANI JUZ NA MNIE CZEKAŁA , BYŁEM BARDZO MILE ZASKOCZONY OBSŁUGĄ I DOKŁADNOŚCIA INFORMACJI JAKIE MI PRZEKAZANO I ZAPOZNANO Z OFERTA DLA MNIE , PANI BYŁA BARDZO PRZEKONUJĄCA I OCZYWIŚCIE DORADZIŁA MI JAKI PAKIET UBEZPIECZENIA MAM WYBRAĆ. UMOWE PODPISAŁEM TEGO SAMEGO DNIA I BARDZO FACHOWO I RZETELNIE ZOSTAŁEM OBSŁUŻONY . PANI ZOSTAWIŁA MI DOKŁADNE NAMIARY I KONTAKT OSOBISTY, NIE ŻAŁUJE SWOJEJ DECYZJI I MAM NADZIEJE ,ŻE WIĘCEJ SPRAW TAK SAMO ZAŁATWIE W TEJ INSTYTUCJI BANKOWEJ,

Jako klientyka banku przyszłam odnowić lokate

Jako klientyka banku przyszłam odnowić lokate. Był to czas najwiekszego naterzężenia ruchu w banku. Niestety choć bank pękał w szwach przy biurkach siedziały tylko 3 panie które obsługiwały klientów z jednej kolejki. Dwie starsze były bardzo uprzejme zaś trzecia młodsza bardzo zdawkowo odprawiła klientów. Mnie nie poinformowała o najlepszych ofertach tylko próbowała wcisnąć długoterminową lokate na którą juz kilkakrotnie nie wyraziłam zgody. Pani w czasie rozmowy ze mną odbierała również prywatny telefon komórkowy i tłumaczyła jak sie domyśliłam swojej niani co ma założyć dziecku na spacer. Jej obsługa była ponizej przecietnej.

Pojechałem do Banku Gospodarki Krajowej

Pojechałem do Banku Gospodarki Krajowej, który mieści się na ul. Łanowej w Łodzi. Chciałem uzyskać informacje na temat rachunku firmowego. Jadąc z centrum miasta bez problemu trafiłem we wskazane miejsce, ponieważ placówka jest dobrze oznakowana, przy ulicy znajduje się dosyć duża, czytelna reklama ze strzałką, gdzie znajduje się bank. Godziny otwarcia oddziału znajdują się na drzwiach wejściowych do placówki, ulotki są dostępne, w oddziale znajdują się ulotki BFG. Pracownicy noszą stroje służbowe. Przy stanowisku pracy znajduje się informacja dot. rodzaju obsługi nie ma natomiast plakietki identyfikatora z imieniem, nazwiskiem pracownika i zajmowanym stanowiskiem. Przed bankiem znajduje się parking ogólnodostępny, miałem trudności ze znalezieniem wolnego miejsca parkingowego. Po wejściu do placówki zwróciłem uwagę na dobrze oznakowane stanowiska, od razu udałem się do właściwego. Pan przywitał się ze mną. Nie dopytywał się mnie o rodzaj prowadzonej działalności, poinformował że do założenia rachunku potrzebny jest NIP, REGON, nie mówił nic na temat pieczątki. Pan poinformował mnie o możliwości korzystania z rachunku za pomocą internetu, o przelewach za złotówkę. Przy otwieraniu rachunku otrzymuję czytnik oraz kartę chipową, bez pomocy której nie dokonam żadnej transakcji, mogę sam ustalać limit wypłat, przelewów na koncie, do konta otrzymuję kartę Visa. Pan z którym prowadziłem rozmowę, posiadał identyfikator, był on zawieszony na smyczy i wisiał pod biurkiem, Pan w wieku około 40 lat z lekkim wąskiem. Pan nie informuje mnie o lokatach w banku, pod koniec rozmowy wręcza wnioski do wypełnienia oraz ewentualne pełnomocnictwa do konta, wraz z kartą wzorów podpisu. Pracownik był życzliwy, uśmiechał się, miał pogodny wyraz twarzy, mówił w sposób wyraźny i zrozumiały. Pracownik był skoncentrowany na rozmowie ze mną, utrzymywał kontakt wzrokowy. Pracownik na koniec wizyty wręczył mi wniosek o otwarcie i prowadzenie rachunku, kartę wzorów podpisów. Na moje pytanie o lokatę, zainteresowałem się, ponieważ natrafiłem na nieaktualną ulotkę, była ważna do 16.11.2008 r. pracownik odpowiedział, że na razie posiadają z oprocentowaniem 6.5 procent, żebym przyszedł za tydzień, ponieważ idzie Mikołaj, że w tym tygodniu powinna przyjść nowa promocja dotycząca lokat. Na koniec wizyty pracownik pożegnał się ze mną, nie wstał, nie wręczył mi żadnego kontaktu do siebie, oraz nie uzyskał ode mnie.

Odwiedzałeś ostatnio Bank Gospodarki Krajowej?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.75 )

BNP Paribas

(3.89 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem