Bank Pocztowy

( 3.20 )

Opinie (109)

Korzystałem z tej placówki w celu uzyskania nie wielkiego

Korzystałem z tej placówki w celu uzyskania nie wielkiego kredytu. Mając kilka innych zobowiązań finansowych zależało mi odciążeniu mojego budżetu. Pracownik placówki najpierw wysłuchał moich potrzeb, nie przerywał mi rozmowy po czym zaczął proponować różne rozwiązania, które były idealną odpowiedzią na moje potrzeby. Zostały mi przedstawione różne propozycje abym wybrał tą która najbardziej mi odpowiada. Obsługa była sprawna, kulturalna. Dostałem na zakończenie wizyty drobny upominek.

Telefonując do Banku Pocztowego z reklamacją dotyczącą

Telefonując do Banku Pocztowego z reklamacją dotyczącą naliczania prowizji, konsultant początkowo nie potrafił udzielić mi informacji z jakiego tytułu naliczona była opłata. Po kilkuminutowej rozmowie stwierdził, że to naliczenie NAJPRAWDOPODOBNIEJ jest za wypłatę z placówce pocztowej. Zatem bardzo słabo wypada obsługa na Poczcie Polskiej, gdyż pracownik nie informuje petenta, że wypłata środków przy użyciu karty jest obciążona kosztami, natomiast wypłata w tym samym miejscu "na dowód" jest bez prowizji. Niestety wiele osób tego nie jest świadomych.

Zaraz po wejściu do lokalu pracownik pyta w czym może

Zaraz po wejściu do lokalu pracownik pyta w czym może pomóc? Robi to jednak mało dyskretnie, ponieważ oczekuje opowiedzenia "całej historii" co może spowodować dyskomfort u Klienta. Przecież nie każdy chce opowiadać po kilka razy z jaką sprawą przyszedł. Po przedstawieniu sprawy kieruje do odpowiedniego stanowiska. Niestety trzeba czekać na pracownika obsługi. Lokal wyposażony na poziomie średnim jak na Bank. Aby dojść do stanowiska z kredytem hipotecznym, trzeba przejść wzdłuż wszystkich stanowisk. Ciasno co powoduje, iż wszyscy klienci słyszą rozmowę pracownika z Klientem.

Bardzo miła i sympatyczna obsługa

Bardzo miła i sympatyczna obsługa,profesjonalne podejście do wielu zagadnień z zakresu założenia i prowadzenia konta bankowego oraz wyczerpujące informacje ze znajomości zagadnienia.POLECAM

Konto próbowałam założyć telefonicznie w marcu 2015r

Konto próbowałam założyć telefonicznie w marcu 2015r. Dzwoniłam następnie, aby się dowiedzieć, dlaczego nie ma reakcji. Brak odzewu, brak akcji, brak wiedzy na temat tego, dlaczego jestem całkowicie ignorowana. Następnie w maju poszłam do placówki w Warszawie, spróbować założyć to konto jeszcze raz, ale po godzinie wyszłam, bo nie miałam już więcej czasu, a także cierpliwości, tym bardziej, że mam konto w innym banku i o prostu naiwnie uwierzyłam ulotkom, że konto w Pocztowym będzie lepsze. Po tej wizycie odezwali się do mnie Państwo z BP, tłumacząc się, że przecież przez ten cały czas próbowali się ze mną skontaktować. Zapytałam więc rozsądnie, czy na te dane, które podałam dwa miesiące wcześniej, czy może na dane sprzed ponad ośmiu lat, gdy to miałam u nich lokatę. Oczywiście, dzwonili na stary numer, twierdzili też, że pisali na stary adres. Jestem osobą układną, miłą, wyrozumiałą i dlatego w następnym tygodniu po powyższej rozmowie, pięć razy pojawiałam się w miejscowości oddalonej o 15km od mojego miejsca zamieszkania, żeby dopełnić formalności potrzebnych do założenia wreszcie tego konta. Mam Pocztę 4 minuty spaceru od domu, ale BP się pomyliło i wysłali na inną Pocztę w dość luźno pojętej okolicy. Jeździłam i jeździłam i ciągle jeszcze było coś do poprawienia. To nie wina obsługującej Pani, bo ona akurat jest skrupulatna i starała się bardzo, tylko wina systemu BP. W końcu nadszedł dzień, gdy miałam się zalogować przez telefon, żeby ustalić hasła. I się nie dało. Więc znowu pojechałam na tę oddaloną 15km Pocztę. Miła Pani rozmawiała z serwisem bardzo długo i w końcu już naprawdę miało to zadziałać. ALE NIE ZADZIAŁAŁO, SYSTEM NIE PRZYJĄŁ DANYCH, KTÓRE SAM MI WYGENEROWAŁ.Właśnie dostałam przedsądowe wezwanie do zapłaty za obsługę tego konta.

Bank pocztowy ma swoją stronę prostą w obsłudze

Bank pocztowy ma swoją stronę prostą w obsłudze, intuicyjną co jest dużym plusem. Moim zdaniem jednak saldo konta powinno być widoczne od razu na stronie startowej po zalogowaniu.

Na infolinię Banku Pocztowego zadzwoniłem w celu upewnienia

Na infolinię Banku Pocztowego zadzwoniłem w celu upewnienia się co do zmian w regulaminie świadczenia usług jakie miały wejść w życie z początkiem sierpnia br. Zapytałem m.in. o to czy płatności rachunków na poczcie nadal będą bezpłatne po zmianach. Ten fakt był ważny dla mnie ze względu na częste opłaty na poczcie i korzyści związane z oszczędnościami na płatnościach. Otrzymałem twierdzącą odpowiedź "tak" więc nie zrezygnowałem z usług banku, pomimo, że miałem prawo odstąpić od umowy bez zobowiązań w przypadku, gdy nie zaakceptuje zmian. W sierpniu udałem się do placówki poczty w celu dokonania płatności. Tam otrzymałem informację, że płatności nie są przeprowadzane już darmowo jak było wcześniej dla klientów banku pocztowego. Stawki za przelewy są standardowe jak dla wszystkich klientów banku.

Pani ubrana w czysty

Pani ubrana w czysty,odpowiedni uniform,miała identyfikator,posiadała skromny makijaż , przywitała klienta i poprosiła żebym usiadł.Przez całą rozmowę była miła i uprzejma,nie przerywała gdy mówiłem.Skrupulatnie wypytywała o moje potrzeby dostosowując do nich ofertę i zaproponowała dodatkowe usługi,dążyła do finalizacji transakcji.Punkt mieści się w budynku Poczty Polskiej w okolicy okienek pocztowych przez co ciężko było skoncentrować się na rozmowie z racji awanturujących się klientów przy okienku.Stanowisko nie było odpowiednio zabezpieczone przed ochroną danych osobowych,odczuwalny brak swobodnej rozmowy

Źle

Źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

Nie dość że potrzebowałem pilnie zmienić PIN do karty

Nie dość że potrzebowałem pilnie zmienić PIN do karty, Pani wyśmienicie mi wszystko wyjaśniła, to jeszcze kontakt z konsultantem via mail- wspaniale, pracują w sobotę od samego rana, odpowiedź na mail'a otrzymałem po niecałej godzinie! Gratuluję- takiej opieki o klienta potrzeba w dzisiejszych czasach, konsultant dostępny i uczynny, reagujący na reklamacje i prośby, bardzo polecam BANK POCZTOWY!

Kilka dni temu założyłem konto bankowe poprzez stronę

Kilka dni temu założyłem konto bankowe poprzez stronę internetową Banku Pocztowego. Po dwóch dniach przyszedł mail z informacją o założeniu konta i zaproszenie do placówki w celu podpisania dokumentów i sfinalizowaniu dostępu do konta. Przy stanowisku siedziały dwie panie, powiedziałem w jakim celu jestem w ich placówce, jedna z pań zaprosiła mnie do stolika. Odnalazła w komputerze mój wniosek i wtedy się zaczęło. Okazało się że błędnie wypełniłem wniosek poprzez stronę internetową Banku, zaznaczając, iż konto zakłada nie-rezydent. Pani ze zrozumieniem wysłuchała mnie po czym przez kolejne półtorej godziny dzwoniła gdzie mogła by umożliwić mi założenie konta. Co prawda procedury Banku Pocztowego są nieubłagane, trzeba było mój pierwotny wniosek anulować z systemu, nanieść zmiany i zaakceptować. Nie do wszystkich tych czynności pani miała uprawnienia, ale stanęła niemalże na głowie by zminimalizować czas tych czynności. Dzwoniła do dyspozycyjnych osób, które pracowały tak szybko jak się dało. W związku z tym, że na zewnątrz padało i było chłodno panie zaproponowały mi kawę, z czego chętnie skorzystałem. Reasumując- nie spędziłem w żadnym banku tyle czasu, cóż, w tym przypadku jestem sam sobie winien. Mogę tylko pogratulować paniom, które miały do mnie tyle cierpliwości i bardzo miło mnie przyjęły. Tak powinno być w każdym banku, bardzo polecam ten oddział Banku Pocztowego.

Odwiedzałeś ostatnio Bank Pocztowy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem