Pasta i Basta

( 1.75 )

Opinie (5)

Do restauracji przyszłam o godzinie 13

Do restauracji przyszłam o godzinie 13.00 wraz z dwójka dzieci i przyjaciółką. Przez 40 minut nikt z obsługi nie podszedł do nas by przyjąć zamówienie po trzykrotnym ponagleniu obsługi zjawiła się pani menadżer przyjęła zamówienie nie zapisując go po czym wszystkie dania zostały nam źle wydane. Dodatkowo na rachunku pojawiły się dodatkowe opłaty min. za opakowanie na wynos, napój którego nie zamawialiśmy. Nikt z obsługi nie poczuł się do winy, nie przeprosił za zaistniałe zamieszanie. Obsługa fatalna

Byłem dziś ze znajomą w restauracji Pasta i Basta

Byłem dziś ze znajomą w restauracji Pasta i Basta. Jak co poniedziałek obowiązuje promocja na makarony. Ruch był umiarkowany. Po wskazaniu stolika i otrzymaniu kart czekaliśmy jakieś 10 minut na przyjście kelnerki. Po złożeniu zamówienia na jego realizację czekaliśmy kolejne 45 minut. W sumie prawie godzinę! Dobrze, że dostaliśmy chociaż makaron z zamówionym przez nas sosem, bo zdarzały się pomyłki. Ze względu na bardzo wolną obsługę - nie polecam!

Restauracja z ogródkiem na Starówce

Restauracja z ogródkiem na Starówce. Wnętrze lokalu jest stylowe i komfortowe, kelnerki profesjonalne, uśmiechnięte i potrafiące odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące danego dania. Cena odpowiednia do jakości i wielkości dania.

W dniu 6 września otrzymałam maila z restauracji Pasta i

W dniu 6 września otrzymałam maila z restauracji "Pasta i Basta" z zaproszeniem na Spagetti za 5 groszy z okazji 5-lecia istnienia restauracji. Zaproszenie było aktualne w okresie od 17 do 30 września. A właściwie miało być... W pierwszym dniu obowiązywania promocji zrobiłam rezerwację stolika poprzez stronę internetową restauracji. Zamiast potwierdzenia rezerwacji otrzymałam... informację, że wszystkie miejsca są już wyczerpane. Poczułam się trochę niekomfortowo, gdyż uważam, że jeżeli wydaje się konkretne nr kodów, to chyba wiadomo ile jest osób chętnych i ile restauracja jest w stanie obsłużyć. Natomiast, jeżeli kody wydawane są bez ograniczeń, to aby spełnić warunki promocji, należy albo przedłużyć jej trwanie, albo w inny sposób przyjąć zaproszonych klientów. Nie chodzi w tym momencie o przysłowiowe 5 gr, ale o zasadę, a postępowanie w ten sposób z klientami skutecznie zniechęca do odwiedzania restauracji i subskrypcji wszelkich nowości i promocji. Co najdziwniejsze, kiedy wyraziłam swoje zdanie w korespondencji z przedstawicielem restauracji, nie uznał tego za specjalnie rażące i stwierdził po prostu, że ilość chętnych przerosła oczekiwania restauracji. W drodze wyjątku zgodził się, abym skorzystała z promocji w terminie późniejszym, czego oczywiście nie uczyniłam, gdyż takie podejście do klienta całkowicie odebrało mi apetyt.

Odwiedzałeś ostatnio Pasta i Basta?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem