Kwiaciarnia Centrum

( 4.00 )

Opinie (4)

Udałam się do kwiaciarni po zapalniczkę do zniczy

Udałam się do kwiaciarni po zapalniczkę do zniczy, ponieważ pogoda byłą fatalna i zapałki mogły sobie w tych warunkach nie poradzić i nie spełnić swojej funkcji. W sklepie panował spory ruch, zakupy odbywały się gwarno i sprawnie, klientów obsługiwały dwie panie ok. 30-stki, robiły to bardzo sprawnie. Zapalniczki znajdowały się na ladzie przy kasie, więc zanim nadeszła moja kolej mogłam wybrać odpowiedni rodzaj dla siebie, ponieważ dostępne były dwa w cenie 6 zł za sztukę i 5 zł. Sprzedawczynie używały zwrotów grzecznościowych i były uprzejme.

Kwiaciarnia Centrum znajduje się na przeciw cmentarza

Kwiaciarnia Centrum znajduje się na przeciw cmentarza, a obok jest duży przestronny parking więc zakupy są tam wygodne dla zmotoryzowanych klientów, ale sama jakość obsługi ma wiele do życzenia, bo pani oprócz obsługi najwidoczniej pisze książkę o swoich klientach. Przede mną w kolejce stała para, która kupowała wiązankę pogrzebową. Pani, ok. 50-tki o blond włosach szczegółowo wypytała ludzi w żałobie o szczegóły dotyczące pogrzebu, a dlaczego zmarły jest chowany tam a nie tu, a dlaczego to i tamto... Ludzie, najprawdopodobniej rodzina zmarłego odpowiadali zdawkowo zażenowani sytuacją, a pani nadal niczym nie zrażona dopytywała. Podejście do klienta mało fachowe, ważniejsze zaspokojenie ciekawości.

Będąc w miasteczku miałam zamiar odwiedzenia grobów

Będąc w miasteczku miałam zamiar odwiedzenia grobów bliskich, które znajdują się na miejscowym cmentarzu, w tym celu odwiedziłam kwiaciarnię centrum, znajdującą się na przeciw cmentarza. Obok kwiaciarni znajduje się sporej powierzchni plac parkingowy. Drzwi i witryny sklepu zachęcały do odwiedzenia tego miejsca, nawet przed wejściem umieszczone były kwiaty z oferty sklepu. Wewnątrz sklep jest ładnie zagospodarowany, po lewej stronie sklepu znajdują się kwiaty różnego rodzaju, a po prawej jest część przeznaczona dla zniczy i różnego typu figurek. w pomieszczeniu panował porządek, wszystkie elementy były ładnie wyeksponowane oraz oznaczone cenowo, więc nie miałam najmniejszego problemu z rozeznaniem się w dostępnych rodzajach zniczy. Wybrałam dwie sztuki najbardziej odpowiadających mi, a sympatyczna pracownica,była to młoda kobieta o ciemnych włosach i sympatycznym uśmiechu dopytała o kolory i zapakowała mi je do torebki dodając pudełko zapałek gratis, które miałam zamiar zakupić, więc mały gratis okazał się naprawdę miłym gestem.

Odwiedzałeś ostatnio Kwiaciarnia Centrum?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kama

(4.75 )

Magnolia

(3.88 )

Szarotka

(4.90 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem