Smart Pizza

( 4.48 )

Opinie (6)

Obsługa w lokalu ...

Obsługa w lokalu stoi na wysokim poziomie. Pracownicy zawsze są mili i uśmiechnięci. Lokal wyglądem zachęca do odwiedzenia, ponieważ sprawia wrażenie nowoczesnego i jest w nim bardzo czysto. Dla klientów dostępne są ekrany, na których między innymi wyświetlane są transmisje podczas ważnych wydarzeń sportowych. Na pizzę nie trzeba czekać przesadnie długo i jest ona bardzo smaczna. Ceny również są adekwatne do jakości oferowanego jedzenia.

Wyjątkowe ciasto

Smartpizza mieści się w ciekawym przestronnym i przyjemnym lokalu. Zawsze gdy tu jestem jest czysto i schludnie. Cały front jest przeszklony, ściany są czarno-białe, stoliki i bar wykonane z białego szkła (nie widziałem nigdzie takiego rozwiązania) co ogółem sprawia, że lokal wygląda nowocześnie i świeżo. Obsługa zawsze miła, chociaż niestety zdarzają się pomyłki w zamówieniu. Dostawcy bardzo szybko dostarczają mi pizzę i są zawsze mili. Szeroki wybór dań - od pizzy, przez makarony, sałatki, aż do burgerów które zdecydowanie polecam. Pizza jest bardzo syta (dużo sera) i smaczna na kruchym i wyjątkowym cieście (ma maślany posmak) składników zwykle duża ilość. Przy dostawie zawsze sos pomidorowy i czosnkowy gratis, chociaż w dosyć małych pudełeczkach. W lecie na zewnątrz jest kilka stolików i można zamówić świeżo wyciskane lemoniady. Ceny są troszkę wyższe ale wynika to pewnie z ilości używanych składników, dostawa kosztuje zawsze 5 zł - nawet do bloku naprzeciwko. Ogółem miejsce na duży plus bardzo często tu zamawiam i polecam.

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy pizzerii Smart

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy pizzerii Smart Pizza w Lublinie. Lokal ten mieści się w południowej części miasta w dzielnicy Czuby przy ul. Agatowej. Pizzę zamawiałem telefonicznie z dostawą do domu. Zamówienie złożyłem z dwugodzinnym wyprzedzeniem i zastrzegłem, żeby była dostarczona na konkretną godzinę. Dostawca zjawił się u mnie dokładnie o wyznaczonym czasie. Pizza była gorąca, dobrze zapakowana. Dostawca był miły i uprzejmy oraz był dowcipny. Kwota do zapłaty była zgodna z cennikiem na stronie internetowej pizzerii: http://www.smartpizza.pl/ Do pizzy dołączone były w gratisie dwa sosy (czosnkowy i pomidorowy). Były smaczne, jednak dość małe. Zamawianie dodatkowej liczby sosów jest nieopłacalne, gdyż sosy są niewielkie, a ich koszt jest dość wysoki i wynosi 3 zł. Sama pizza była bardzo dobra w smaku. Mimo iż była tylko z dwoma składnikami, to było ich dość dużo. Ciasto było cienkie i dobrze wypieczone. Pizzeria oferuje 2 wielkości pizzy: duży 32 cm i mega 42 cm. Gorąco polecam to pizzerię!

Odwiedzałeś ostatnio Smart Pizza?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.67 )

Gusto Dominium

(3.70 )

Pizza Hut

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem