Latająca Owca

( 1.75 )

Opinie (15)

Nie polecam fryzjera

Fryzjerka miała być profrsjonlistka jednak było inaczej. Poza tym, że była sympatyczna nie mogę powiedzieć nic dobrego nam temat usługi. Brak komunikacji z klientem. Szarpanie za włosy. Po koloryzacji wokół twarzy miałam nie domyta farbę i tak Pani wypuściła mnie z salonu, z plamami na twarzy i bluzce, ktora była zalana wodą. Nie miałam jeszcze nigdy tak fatalnej wizyty u fryzjera.

Fryzjerka Ania

Bardzo polecam fryzjerke (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w Latajacej Owcy. Zawsze bardzo dobrze dobrany kolorek. Ma cierpliwosc akurat u mnie to dużo roboty bo mam dlugie i gęste włosy. Ale efect jest zawsze boski. Polecam

FATALNA

MIAŁO BYĆ 3CM A WYSZŁO 10CM !!! Byłam dzisiaj na strzyżeniu w salonie. Kiedy przyszłam do salonu Panie sobie rozmawiały przy myjce tymczasem ja już czekałam już 10 min po czasie , dopiero po zapytaniu w recepcji jaki jeszcze będzie czas oczekiwania, Pani zaczęła sprzątać i mnie przyjęła. Stolik był cały we włosach...nie umyty żadnym środkiem. Jeśli chodzi o efekt strzyżenia- wyszłam z płaczem z salonu. Chciałam podciąć końcówki i pokazałam Pani dokładną ilość jaką chce, a Pani uznała że trzeba więcej co tłumaczyła tym że mam bardzo zniszczone włosy i trzeba było je ściąć by były zdrowe, oczywiście było to bez mojej wcześniejszej zgody. Na początku wizyty Pani była poinformowana na czym dokładnie mi zależy. Włosy miałam niedosuszone u góry i oczywiście strzyżenie jak bym sama sobie w domu nożyczkami obcięła. I co najważniejsze brak uszanowania klientka i tego co chciałby uzyskać na włosach.!!! NIE polecam.

z blondu wyszedł fiolet, płakałam nikt nawet nie przeprosił

wizyta pogorszyła wygląd, zamiat go oprawić. Jestem bardzo niezadowolona z usługi, włosy są fioletowe, strasznie poniszczone. Najgorsza wizyta u fryzjera w moim życiu. Niedoświadczona stylistka fryzur,jeśli można ją tak nazwać, która nie ma pojęcia o podstawowych zasadach farbowania. Płakałam prawie godzinę, wstydzę się iść do pracy,musiałam wziąć urlop, kilka godzin szukałam fryzjerkę,ktora będzie w stanie to poprawić. Okres przed świąteczny nie ma nigdzie miejc. Jestem załamana. Na końcu zdjęcia dzień przed malowaniem i kilka miesięcy wstecz.

fryzjer

nie profesjonalny fryzjer , nie rowno scina... jakby sie uczyli.. nie adekwatnie do ceny

Booksy wciąż spamuje mój numer telefonu.

Krótka wizyta w salonie, podcięcie włosków u dziecka. Usługa wykonana bez zastrzeżeń. Szkoda tylko, że trzeci tydzień jakieś booksy traktuje mój numer jak kosz na ulotki. Bez sensu takie nachalne dociskanie klienta.

Usługa fryzjerska

Jakiś czas temu korzystałam z usługi skrócenia włosów. Pani niestety poza sympatycznym sposobem bycia okazała się być mało profesjonalna w tym co robi. Wyszłam ze zniszczonymi, poszarpanymi i nierówno obciętymi wlosami. Minusem był zapach towarzyszący usłudze manicure u innych klientek. Jako plus mogę wymienić promocyjną cenę... Chociaż szczerze wolałabym zapłacić normalnie a mieć uczucie wykonane zlecenie.

Miejsce zabaw przy salonie kosmetycznym? nie polecam

Większość mam zna taki problem...marzy aby się wybrać do kosmetyczki, do fryzjera ale nie ma z kim zostawić dziecka, albo opiekun nie za bardzo potrafi zaaranżować taki czas w domu. I wtedy trafiasz na na połączenie wydawać by się mogło idealne... Salon fryzjersko-kosmetyczny połączony z salą zabaw... Ale czy to połączenie oby na pewno jest takie fantastyczne.. myślę, że miałoby ogromną rację bytu, gdyby nie fakt że właściciele nie zadbali o dokładniejsze zabezpieczenie(uszczelnienie) sal, nie narażając najmłodszy czy poprostu osoby niezainteresowane usługa np. w obrebie manicure na przedostawanie się zapachów z jednej sali do drugiej. Brakuje drzwi, jakiejś porządnej wentylacji przez co na sali zabaw można się poczuć jak przy stoliku pani manikiurzystki tylko nie mając efektu wooow na swoich paznokciach. Szczęście, jeśli nie trafimy na trwający taki zabieg, w innym wypadku, niestety osoby nadwrażliwe na taki chemiczny zapach, tudzież dbające o bezpieczeństwo swoich najbliższych, niestety ale pomimo chęci, są zmuszone opuścić owe miejsce. Panie w recepcji, w zależności od zmiany są bardzo miłe i poprawnie miłe. Wiele zabawek, tapeta jest w nie najlepszym stanie. Na sali zabaw nie przebywa nikt z personelu, pieczę nad najmłodszymi sprawują tylko rodzice. Po kolejnej akcji, gdzie tylko zmarnowaliśmy pieniądze na kupon na kilka wejść korzystając z kilku minut pierwszego nie odważyliśmy się zabrać tam ponownie dziecka.

U Pań kosmetyczek byłam przy okazji pielęgnacji paznokci

U Pań kosmetyczek byłam przy okazji pielęgnacji paznokci. Od wejścia witają uśmiechnięte miłe Panie, proponujące coś do picia. Dalej gdy już usiadłam na miejscu, Pani przyniosła mi zamówiony napój, przeszła do pracy. Była bardzo delikatna i dokładna, zabieg trwał ponad 2 godz. A Pani przez cały czas rzetelnie wykonywała swoja pracę, jednocześnie cały czas mnie przyjemnie zagadując i uważając czy jest mi komfortowo. Po zakończonej wizycie byłam bardzo zadowolona z efektów, naprawdę świetna robota. Salon duży, sporo klientów (również panowie), schludnie, czysto, przyjemnie. Ceny może ciut za wysokie, jak na dość odległe miejsce, mogło by być trochę więcej asortymentu, potrzebnego do malowania paznokci.

nie polecam

nie polecam, obsluga bardzo nieprzyjemna, Pani wprost krzyczala na mnie! sprawa dotyczyla bledu pracownicy ktora umowila mnie na inny dzien niz chcialam. ( podobno....przyjechalam dzien po terminie,mimo tego ze umawialam sie wlasnie na ten dzien ) nie bylo dyskusji...Pani wpadla w szal i byla bardzo bardzo nie mila!!tak nie traktue sie klientow .ostrzegam

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy salonu

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy salonu fryzjerskiego Latająca Owca w Lublinie. Salon ten mieści się w dzielnicy Czechów przy ulicy Legendy. Jest to niewielka ulica (boczna Koncertowej i Kompozytorów Polskich). Salon jest dość trudno znaleźć, mimo że przy wejściu do niego jest szyld i stoi niewielka owieczka. Salon mieści się w pawilonie handlowym w którym jest zlokalizowany również market spożywczy sieci Aldik. Jadnak wejście do salonu jest z doku budynku. Do salonu udałem się skuszony ofertą na jednym z portali zakupów grupowych, i się nie zawiodłem. Pracownice salonu były miłe i uprzejme. Fryzjerka była bardzo sympatyczna i bardzo się starała, pierwszy raz aż tyle spędziłem na fotelu fryzjerski. Mimo iż jestem facetem i nie wiele jest roboty z strzyżeniem męskim, szczególnie gdy klient taj jak ja nosi krótkie lub bardzo krótkie włosy. To jednak fryzjerka po kilka kilkanaście razy poprawiała i wyrównywała fryzurę. Naprawdę widać było że się starała i była mocno zaangażowana. Efekt końcowy był za to bardzo dobry, fryzura byłą taka jak chciałem. Polecam ten salon.

Odwiedzałeś ostatnio Latająca Owca?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Broadway

(2.49 )

Carlo Biani

(5.00 )

Denique

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem