DEK Meble

( 4.10 )

Opinie (28)

Piękna i dobrze zaprojektowana kuchnia

Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupuonej kuchni w salonie Dek z BlackRedWhite - Luvak Avenue. Jest porządnie wykonana i świetnie zaprojektowana (projekt w cenie). Prezentuje się pięknie.

Super obsługa !!!

Serdeczne podziękowania dla Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za fachową pomoc przy wizualizacji kuchni.Bardzo miło spędzilam czas w miłym towarzystwie.Podziękowania rownież dla Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) .Pozdrawiam. Polecam wszystkim .

Znowu bardzo zadowolona!

Poszłam po szafkę na buty. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -RODO) pokazała to co było na sklepie, ale nie znalazłam takiej jakiej szukałam. Również zaproponowała wybór szafek na zamówienie i tam właśnie znalazłam interesującą mnie szafkę, którą zamówiłam. Przekonała mnie, że warto zajrzeć do Pawilonu z przecenionymi meblami- ostatnie egzemplarze. Jestem jej bardzo wdzięczna, bo tam zobaczyłam cudownie piękną szafkę. i na dodatek w fantastycznej cenie! Kupiłam! Wszystkie panie w Salonie bardzo miłe, serdeczne i kompetentne. Polecam ten sklep!

Tragedia!!! Unikajcie tych sklepów

Moja opinia jest równoważna z tym co spotkało mnie na miejscu. Bardzo nie miła obsługa zlewanie totalnie klienta , zamawiając komode w deku przyszła po pierwsze z opóźnieniem po drugie blat był uszkodzony mówiąc że jest to wina moja. Same problemy i uganianie się z tą sprawą. Naparwde nie polecam uważajcie na tą sieć mebli bo nieźle nieuczciwie postępują wobec ludzi !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Panie bardzo miłe

Panie bardzo miłe, dostepne dla klienta, duzy wybor mebli i ceny przystępne

Odwiedziłam salony meblowe Dek w Kielcach w poszukiwaniu

Odwiedziłam salony meblowe Dek w Kielcach w poszukiwaniu mebli do pokoju dziecięcego. Sklep jest podzielony na salony z meblami różnych typów i kategorii. Salon z meblami przeznaczonymi dla dzieci i młodzieży ma nr 8. W salonie jest dostępny szeroki wybór biurek, łóżek, szaf, meblościanek, regałów i foteli w różnych stylach i kolorach. W salonie panuje ład i porządek, ekspozycja jest czysta i nigdzie nie widać śladów kurzu. Rozglądałam się kilka minut, po czym czym podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała czym może mi pomóc. Opisałam jej dokładnie swoje potrzeby ( poszukiwałam szafy i łóżka do pokoju dziecięcego). Pani była uprzejma i zaangażowana w swoją pracę przedstawiła mi kilka modeli zarówno łóżek jak i szaf, poinformowała mnie o dostępnych wariantach kolorystycznych. Sprzedawczyni udzieliła mi informacji o darmowym transporcie i montażu u klienta. Gdy mimo wszystko nie zdecydowałam się na zakup, bo stwierdziłam, że muszę się jeszcze zastanowić Pani zachwaliła mi jakość sprzedawanego towaru i zapewniła o wartości marki. Na koniec pożegnała mnie ciepło i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.

Chciałam kupić łóżko dla syna

Chciałam kupić łóżko dla syna. Problem polegał na tym, że większość dostępnych kanap, sof, czy wersalek jest zbyt szeroka do pokoju w którym mebel ma stać. Podczas dość długiego samotnego szukania i mierzenia (osobiście przyniesionym z domu centymetrem krawieckim) odpowiedniego towaru - znalazłam 3 szt. takich mebli. Postanowiłam zapytać sprzedawczynię, czy ma na sklepie towar, który mnie interesuje. Na co otrzymałam odpowiedź, że nie ma takiego mebla. Zdziwiona mówię, że przecież są, ponieważ przed chwilą takie 3 szt. znalazłam. Pani zdenerwowana powiedziała, że ona nie zna wszystkich wymiarów znajdujących się tutaj mebli. Kiedy powiedziałam, że to chyba nie jest trudne zapamiętać te nietypowe, wtedy Pani się chyba obraziła. Mimo, że czekałam jeszcze przez chwilę na właściwą obsługę to się nie doczekałam.

Tego dnia dalej jeździłam w celu poszukiwania narożnika

Tego dnia dalej jeździłam w celu poszukiwania narożnika. Dek zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Dużo hal do zwiedzania. Meble poukładane tematycznie , kuchnia , sypialnia, pokój dziecięcy itd. Na samym początku myślałam , że tam to nikt się nie interesuje klientem, ale po kilku minutach podeszła do mnie pani i zapytała czy może mi w czymś pomóc, jak powiedziałam czego potrzebuje, grzecznie i kulturalnie wskazała mi miejsce. W DEKU są meble na każdą kieszeń. Są te takie i te też bardzo drogie, można też tam znaleźć meble z serii black red white. Na każdej hali panował łąd i porządek. I mimo iż nie znalazłam narożnika dla siebie to napewno jak będę szukała czegoś jeszcze to wrócę do tego sklepu

Poszukując mebli do kuchni trafiłem na meblowe miasteczko

Poszukując mebli do kuchni trafiłem na meblowe miasteczko DEK-u. Dobre ceny i świetna ekspozycja, ale najbardziej zaskoczyła m,nie jakoś obsługi. Po wejściu do wielkiego namiotu dwie ekspedientki zajęte jakimiś sprawami papierkowymi, natychmiast uśmiechnęły się do mnie i odkładając dokumenty przystąpiły do obsługi. Fachowa wiedza i poczucie estetyki przy wyborze mebli jest bardzo ważne. Tu absolutnie niczego nie brakowało. Brawo za pełen profesjonalizm.

DEK Meble

DEK Meble - kielecka firma gdzie można znaleźć największy wybór mebli.Jeśli chce znaleźć coś naprawdę fajnego jadę właśnie tam. Zajmuje się handlem detalicznym meblami, artykułami wyposażenia wnętrz oraz artykułami dekoracyjnymi. Jest to bogata oferta do pokoi dziennych, do jadalni, do sypialni, przedpokoi, wnętrz dla dzieci i młodzieży, kuchni. Jest tu dużo obsługi krzątającej się po obiekcie i gdy ktoś potrzebuje pomocy zaraz ją znajdzie. Ja ostatnio miałam do czynienia z działem zajmującym się firanami i karniszami. Mają ogromny wybór i niskie ceny. Oferują też usługę doboru i szycia firan pod konkretne zamówienie. Dla mnie super:)

Odwiedzałeś ostatnio DEK Meble?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.77 )

Conforama

(3.24 )

Gawin

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem