AAA Auto

( 3.37 )

Opinie (636)

Patryk P.

Polecam. Jak dla mnie działają uczciwe i szanują każdego klienta

miejsce w3arte uwagi i obejrzenia

miejsce warte uwagi. Bardzo dużo samochodów także wydaje mi się że każdy bez problemu znajdzie auto dla siebie

dominik2021

polecam. obsługa bardzo konkretna, miła i pomocna

Alfa Romeo

Alfa Romeo kupiona nie dość że w bardzo dobrej cenie to jeszcze w super stanie. polecam

Komis godny polecenia.

Duży plus za dużą ilość samochód, dość kompetentną obsługę, ceny trochę wysokie, ale za to jest gwarancja i wiemy, że nie kupujemy kota w worku. Woleliśmy z żoną dopłacić i mieć pewniaka. Pozdrawiam

Toyota :)

W końcu uzbierałam kasę żeby kupić sobie Toyotę Aygo :) Samochód jest super i nawet udało mi się znaleźć taki w kolorze czerwonym

To jakaś pomyłka

To pomyłka, a nie żaden komis. Tylko szukają frajera, który nie zna się na mechanice samochodowej i któremu mogą wcisnąć kit. Śmiechu warte.

Lidka

razem z mężem w tamtym tygodniu kupiliśmy Opla Mokke. Samochód jest po prostu piękny

Piękna Audi w super cenie

Udało mi się kupić Audi Q5 w promocyjnej cenie. jestem taki zadowolony :)

Nie polecam

Nie polecam strata czasu, przez telefon pani powiedziała jeżeli opis ogłoszenia z OtoMoto zgadza się ze stanem faktycznym to odkupią auto za cenę która wystawiłem w ogłoszeniu 24 500 po czym pan po jeździe próbnej i oględzinach powiedział że ma jedynie zastrzeżenie do zaparowanego reflektora i zaproponował 14 tys jakiś żart.

SZROT W CENIE NOWEGO MERCEDESA

To chyba najgorszy komis z jakim miałem styczność. Niezależnie od tego czy oglądasz auta w najniższym przedziale cenowym, czy te bardziej "luksusowe", możesz się spodziewać, że będą chcieli Cię naciąć. Rozumiem, ze to biznes, rozumiem chęć zarobku. ALE ISTNIEJE POJĘCIE ETYKI BIZNESU. Nawet najgorsza menda wie kiedy przestać kraść. Drodzy Państwo - czas przestać. Dość ludzi cierpi z Waszego powodu!!! Jak można tak bezczelnie wciskać klientom kit? Auta są jedynie umyte, żeby wyglądały dobrze, ale cała reszta się rozsypuje! Szczerze nie polecam i przestrzegam każdego, kto chce tam zaryzykować z zakupem. NIE WARTO. Pierwsze chwile super, nowe auto, jest extra, a za chwile koszty napraw dwukrotnie przebiją wartość auta.

UWAGA. TO NIE JEST KOMIS... TO ZŁOMOWISKO

Byłem umówiony na zakup auta do 15tys. zł. Okazuje się, że każde auto mocno bite albo uszkodzone pod względem mechanicznym. Przejechałem się 2 samochodami z handlowcem... pierwszy kopci jak fabryka, a drugi rozwalona dwumasa... koszty takich napraw wahają się od 3-8tys. zł. Handlowiec powiedział, że nie mam racji i w tej cenie nic lepszego nie kupie. Otóż następnego dnia kupiłem skode fabie od starszego Pana w stanie praktycznie idealnym i w oryginalnym lakierze. Po opuszczeniu tego BANGLADESZU telefony z firmy i milion pytań dlaczego nie kupiłem skoro takie fajne auta mają... hahaha ŻENADA, NIE POLECAM

Honda

Kupiłem nową Hondę Accord. Co tu dużo mówić - samochód po prostu rewelacja

Maja polecam

Polecam. Sprzedałam im samochód w tamtym miesiącu i jestem bardzo zadowolona z ceny. Szybka i bezproblemowa transakcja

Dramat. Absolutnie nie polecam.

Witam chciałbym przestrzec wszystkich przed tą firmą... otóż byłem umówiony przez konsultanta na wycenę i oględziny mojego auta, które chciałem pozostawić w rozliczeniu za auto, które znalazłem na stronie aaa auto w Piasecznie.. termin mojego przyjazdu był im znany od kilku dni więc mieli sporo czasu na przygotowanie auta...zaznaczę jeszcze ,że jechałem do nich 150 km...co się okazało kiedy podstawiono auto (a dodam jeszcze ze auto 3letnie 46 tys przebiegu po 1 właścicielu i oczywiście w tytule wytłuszczono, że AUTO JAK NOWE 40% TAŃSZE).pojechałem obejrzeć to cudo. po pierwsze nie piszą w specyfikacjach pojazdu o jakichkolwiek przygodach, kolizjach, czy chociażby wgniotach na karoserii... po 2 auto zaznaczam 46 tys opony zjechane jakby mial 246 tys. w specyfikacji kamera cofania, której nie było. nie było też oryginalnych dywaników na spinki. ku mojemu zdziwieniu były zniszczone. 3lata 46 tys????? kolejna sprawa podnoszę korek oleju a ciśnienie z miski i silnika prawie mi go wyrwało z ręki. mój mechanik mówi, że odma do wymiany... wyjeżdżamy na jazdę próbną mimo tego i co się okazuje w 3letnim aucie nie działa klimatronik. na dworze ok 0 stopni. natychmiast szyby zaparowały więc jazdy nie było...to już przelało czarę goryczy...poprosiłem kierownika, który okazał się aroganckim bufonem nie nadającym się do tej funkcji i zamiast przeprosić był bardzo nieprzyjemny...wg pana kierownika klima nie chodzi bo pewnie jakaś pierdoła padła typu bezpiecznik...auto pojechało na warsztat w celu diagnozy. niestety po 20 min usterki nie usunięto...poprosiłem żeby przyprowadzili mi 2 auto, które u nich widziałem. skoro przyjechałem 150 km to sprawdzę je również. kierownik zadzwonił do pracownika żeby auto podstawić. niestety nie wyszedł już do nas bo jak się okazało auto pojechało na Śląsk, ale też byśmy go nie wzięli, bo cały tył był po kolizji...ogólnie dramat. jedyny jasny punkt to pracownik ,który nas obsługiwał. bogu ducha winien facet nas przepraszał za firmę i ich podejście do klienta...wystrzegajcie się tego oddziału. sam pojechałem do aaa auto z polecenia, ale dawno nie byłem tak rozczarowany...pan kierownik wg mnie i żony dla której auto mieliśmy kupić do odstrzału natychmiast.

Alfa Romeo Giulietta

Byłam jakiś czas temu oglądać auta w tym komisie. Przy wejściu piękne samochody, same najnowsze modele, wypucowane aż się świecą. Nieco dalej stała równie piękna, acz nie tak wypucowana Alfa Romeo Giulietta, w klasycznym czerwonym kolorze. OK, wygląda super, kurz się zmyje - oglądam dokładniej. Z zewnątrz auto wyglądało rewelacyjnie, ryski minimalne, wszystkie szyby oryginalne, miernik lakieru również nie wskazał żadnych wymian i remontów blachy. Poprosiłam więc o kluczyk do auta, abym mogła go odpalić i zobaczyć środek. Auto okazało się już być otwarte. Środek wydawał się całkiem zadbany, troszkę popękana skóra na fotelach i kierownicy, ale OK. to norma przy używanym aucie. Gdy chciałam otworzyć tylne drzwi... klamka została mi w dłoni. Pracownik komisu stwierdził tylko "no te klamki tak mają ale to spokojnie można na allegro dostać". Hmmm... no dobra. Jedna wada to nie wada. Chcę otworzyć bagażnik i... NIE DA SIĘ. Zamek zepsuty. Żeby dostać się do bagażnika trzeba odchylić oparcie w tylnej kanapie. ŻART? Nie! Pracownik również i tutaj stwierdził ze to nie duża wada, taki zamek to 70 zł kosztuje więc spoko sobie to wymienię. Zaczęłam być nieco sceptyczna. Gdy chciałam odpalić auto, pan od razu powiedział ze nie ma co próbować bo akumulator się rozładował. Poprosiłam więc o odpalenie od kabli. Pan zrobił się nerwowy i zaczął pokrętnie tłumaczyć dlaczego nie może tego zrobić. Otworzyłam maskę a tam... PUSTO. BRAK 3/4 CZĘŚCI POD MASKĄ. AUTO ZA 30 TYSIĘCY NIE MIAŁO SILNIKA. Zaśmiałam się panu w twarz i opuściłam komis. Z oszustami nie robię interesów...

Amelia

Jako kobieta totalnie nie znam się na samochodach, na szczęście mój brat jest mechanikiem i od razu znalazł mi bardzo zadbane i w super stanie samochód, właśnie w AAA także polecam wszystkim

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.50 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem