AAA Auto

( 2.32 )

Opinie (451)

Dominika_54domi

Świetne miejsce. Kupiłam u nich Forda Focusa. Samochód jest rewelacyjny. w sam raz dla nie

Super

Super, transakcja szybka, bez problemów, samochód śmiga jak nowy :D

Mirek Domański

nie wiem czemu tyle negatywnych opinii o tym komisie. Kupiłem u nich już dwa samochody i każde było bardzo udane, serio.. jak będę kupować kiedyś nowy samochód to myślę że też właśnie w AAA

Bardzo słabo..

Samochód kupiony, gdzie podczas jazdy próbnej nastąpiła awaria szyby. Handlowiec twierdzi, że naprawia i tyle ... Nie polecam

Truskaweczka

Jak zdałam prawo jazdy to od razu chciałam sobie kupić jakiś samochód. Akurat tak się złożyło że miałam odłożone trochę pieniędzy więc mogłam sobie kupić jakiś samochód do 30 tysięcy złotych. Jak pojechałam do AAA to od razu spodobała mi się Dacia Duster. Pan który mnie oprowadzał po komisie wszystko dokładnie mi powiedział, przedstawił stan techniczny samochodu i pojechaliśmy na jazdę testową. Przy okazji pojechaliśmy na stacje diagnostyczną bo chciałam mieć pewność że samochód jest w rzeczywiście takim stanie jak mi powiedziano w komisie, całe szczęście że potwierdziła się ich wersja i zdecydowałam się kupić ten samochód. Jak na razie wszystko z nim jest ok, bardzo wygodnie mi się nim jeździ. Polecam serdecznie

Bardzo udana transakcja

Polecam!! Szybko i bezproblemowo załatwiliśmy wszystkie formalności związane ze sprzedażą mojego samochodu

Adam_000

Polecam. Kupiłem samochód już ponad rok temu i spisuje się bardzo dobrze

mariusz89

wszystko super, bardzo udana transakcja, jak będę jeszcze kiedyś sprzedawał samochód to myślę że też w AAA

kinia21

Kupiłam w AAA czerwoną Audi A3. samochód może i nie jest z najwyższej półki ale najważniejsze że mi się podoba i że bardzo dobrze mi się nim jeździ.

bednar :D

Polecam!! Zero problemów z samochodem, bardzo szybka i bezproblemowa transakcja, wspaniała obsługa

Paweł Małek

polecam! Szkoda że wcześniejszych samochodów nie kupowałem w AAA tylko w innych komisach.

Reklamacja

Witam kupiłem u was auto i okazało się że ma padnięty silnik nikt z państwa mnie nie informował o takim zajściu a na dodatek sfalszowaliszcie załącznik numer 2 którego nie dostałem tylko został sfałszowany przez państwa firmę jest to w prokuraturze . auto stoi u mnie już po nad rok mam nadzieję że dojdziemy do porozumienia pozdrawiam

Reklamacja

Witam kupiłem u was auto i okazało się że ma padnięty silnik nikt z państwa mnie nie informował o takim zajściu a na dodatek sfalszowaliszcie załącznik numer 2 którego nie dostałem tylko został sfałszowany przez państwa firmę jest to w prokuraturze . auto stoi u mnie już po nad rok mam nadzieję że dojdziemy do porozumienia pozdrawiam

malinka

Wreszcie kupiłam sobie u nich wymarzonego Mercedesa A Klasa, piękny biały kolor, w środku skórzana tapicerka :) Cudeńko :)

Piotrek Ryba :D

jak dla mnie spoko miejsce, kupowałem wcześniej samochody w innych komisach ale wydaje mi się że ten jest najbardziej profesjonalny

takiej obsługi nigdzie nie znajdziesz

Coś w tym jest że ten oddział ma aż tyle gwiazdek. Na zaproszenie pojechałem do Piaseczna z Golfem kupionym w AAA auto 2 lata temu by sprzedać i kupić Toyotę ale stwierdzili Panowie że nie mogą kupić Golfa bo może się zepsuć za 3000 tyś km lub 30000 tyś.km ale się kiedyś zepsuje. Szkoda że tego mnie czy innym przy sprzedaży tego nie mówili że kiedyś się zepsuje.Zaznaczam że jak nic nie znaleziono po 2 krotnych jazdach kontrolnych kazano mi zostawić samochód do następnego dnia bo może jak będzie zimny to nareszcie znajdą powód żeby nie odkupić własnego samochodu. A co ja bym zastał.? Przecież mogą przyjechać do mnie tym bardziej że nawet nie podali ceny A nawet gdyby to zaporową której na pewno bym nie przyjął A tak naprawdę liczyłem że kupięToyotę bo Golf świetnie przejechał 30000tys i nic.Tylko pytanie dlaczego nie chcą własnego samochodu Może wiedzą co sprzedają?

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.50 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem