AAA Auto

( 3.23 )

Opinie (639)

Obsluga

Witam dzis niemialem mozliwosci kupic samochodu w oddziale w lublinie ale jestem bardzo zadowolony z obslugi a wszczegulnosci pan ktory mnie obslugiwal byl mi bardzo pomocny pomogl mi we wszystkich pytaniach na temat samochodow itp. Niepamietam jak mial na imie ale pan z bujna bradą jest najlepszy dzieki

całkiem spoko

co prawda nie kupiłam u nich samochodu ale spodobała mi się ich obsługa i podejście do Klienta

Rafik

polecam. obsługa nie dość że bardzo kulturalna to jeszcze i pomocna

super :)

super obsługa, bardzo fachowe podejście do Klienta

Darek Lech

ogromny wybór samochodów. jeszcze nigdy nie byłem w tak dużym komisie

wiki

polecam. Z mężem kupiliśmy u nich samochód na kredyt

MASAKRA

Nie polecam omijajcie szerokim łukiem począwszy od wyceny po Pana księgowego który Wam wciska Umowę bez możliwości jej przeczytania a jeśli chcecie ją przeczytać to wygania bezczelnie z pokoju a kończywszy na kasjerce która łaskawie podejdzie do kasy jak będzie miała możliwość i najpierw Wam wciśnie druk do podpisania o odebraniu kasy a póżniej dopiero ja wypłaci. Dramat cała transakcja trwała sześć godzin NIGDY WIĘCEJ NIGDY!!!!!! Omijajcie to miejsce!!!!!!

UWAGA NA TRIKI i naciąganie Aaaauto

Sprzedawcy jak cyganki mamią klienta strasznie, niby że przeziębiony i prosi by Klimy nie uruchamiać w samochodzie mimo upału, chcąc Cię zmęczyć, ale mistrzami w trikach są kobiety od kredytów, tam też klimatyzacja nie działa a upał i zmęczenie zabiera uwagę dobrego kilkukrotnie trzeba kursować od lobby do biura i trwa to ok 3-4 godzin., nie dajcie się naciągnąć na DARMOWA usługę śledzenia GPS . jest darmowe ale urządzenie, usługę wliczają wam w kredyt niby mówiąc ale tak szybko i pokazując stos papierów do podpisania że ok 1400 za roczne śledzenie pojazdu wpada wam w kapitał rat. I raty z reguły dają Wam w parabanku COFIDIS mimo że wysyłają do normalnych banków ale tam jak zawsze dziwnym cudem nie ma się zdolności a Cofidis nie widzi problemu. Ja dałem się omamić ale na szczęście samochód okazał się zgodnie z opisem i jest sprawny a i jeszcze jedno. Jak już czekacie na gotowe papiery np kredytu to sprzedawca daje wam do podpisania protokół odbioru samochodu. Tam to dopiero głupoty wpisuje co do stanu. Że niby taki cudowny a na protokole wrak NIE podpisujcie bo w razie zwrotu / rękojmi albo jak gwarancyjnie chcecie naprawić to wam odmówią bo podpisałeś że wycieki oleju, łyse opony itp.

okej

jest okej, ja jestem zadowolony z dwóch samochodów kupionych w AAA

Patryk S

polecam, samochód w 100% zgodny z opisem i przedstawionym stanem technicznym

NIE POLECAM

NIE POLECAM, SĄ NIEUCZCIWI, BARDZO NISKA WYCENA AUT.UMAWIAJAC SIE PRZEZ TELEFON DOSTAJESZ DOBRA WYCENE JADAC NA MIEJSCE ZANIZAJA NAWET O 70 PROCET,KLAMIA ZE JESLI U NICH KUPUJESZ NOWE AUTO 20 PROCET WIEKRZA CENA ZA TWOJE STARE CO JEST NIEPRAWDA .NIE POLECAM.

super

super, udana transakcja jestem bardzo zadowolony

Nie polecam!!!!!!!

Kupiłem samochód z gwarancją na rok po miesiącu w samochodzie wyszły usterki i nagle okazuje się że gwarancja prawie niczego nie obejmuje więc wychodzi na to że 1300 zł wyrzucone w błoto do tego jak się zgłasza usterkę to obsługa już nie jest tak miła jak przy kupnie samochodu

Magda

polecam, z mężem kupiliśmy Forda Mondeo. samochód jest świetny, klasa :)

Dominika

polecam, samochód bardzo udany :) Nareszcie mam Hondę Civic

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.52 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem