AAA Auto

( 1.89 )

Opinie (317)

Peugeot 3008

Po przyjeździe do domu okazalo sie ze turbina leje ,czujnik poziomu paliwa nie dziala ,po pojechaniu na komputer wykazalo bardzo duzo bledow i nikt mnie o tym nie poinformowal.Zakladam im teraz sprawe,jest o tym poinformowany Urzad Ochrony Konsumenta, ma wykaz usterek o ktorych mnie nie poinformowano.Oni czuja sie bezkarni i dlatego bede walczyl z nimi do skutku.Nie polecam,oszokuja ludzi nie informujac ich o stanie auta,przecierz nie kazdy musi sie znac

Zdecydowanie odradzam współprace z firma AAA Auto

Witam, 19.06 wpłaciłem w Katowicach kaucję transportową (1000pln) a konto przewozu samochodu z Oddziału Warszawa do Oddziału Katowice - otrzymałem deklarację, że co prawda w weekendy transporty nie są realizowane, ale w przeciągu dwóch dni roboczych (tj. do 23.06) samochód będzie na miejscu. Ze względu na brak jakiejkolwiek informacji dzwonię do AAA Auto w dniu 25.06 - otrzymuję informację, że oferta nie jest już aktualna (!). Pomijając kwestie straty czasu i pieniędzy (mieszkam 100km od Katowic i ponoć zgodnie z procedurami firmy nie można wpłacić kaucji przelewem lecz wyłącznie osobiście), wnioskuję o zwrot ww. kaucji. Pierwsza informacja (23.06): "nie ma problemu". Ponowny kontakt (26.06): jestem poproszony z przesłanie skanów potwierdzających dokonaną przeze mnie wpłatę, co też czynię. Ponowny kontakt (30.06): ktoś z infolinii deklaruje, że już - już.. Ponowny kontakt (02.07): już nie ma informacji, że już - już, jest w zamian komunikat "pani z księgowości jeszcze nie ma w pracy", "skontaktujemy się z księgowością", "powiemy, że Pan dzwonił". Reasumując: ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TA FIRMĄ. UWAŻAM, ŻE POZORNE OSZCZĘDNOŚCI NA KWOCIE ZAKUPU AUTA NIE SA WARTE PAŃSTWA NERWÓW

Super Opiekun

Polecamy opiekuna (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie pamietam nazwiska z oddziału Katowice. Super specjalista, bardzo miły i kompetentny. Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu! . Pomógł przejść nam bez przeszkod przy wymianie pojazdu. Pozdrawiamy!

Dominik

polecam! fajna, sympatyczna obsługa, bardzo dobre samochody, nie mam się do czego doczepić

Aby nikogo więcej nie potraktowali nieuczciwe!!!

Witam, to co się dzieje w tej firmie nie mieści się w głowie. Pisze ze względów przestrogi dla innych, których na pewno codziennie nieuczciwie traktują. Wystawilam auto na olx , dzwoni do mnie bardzo miła Pani z infolini AAA Auto , jest bardzo zainteresowana zakupem auta, na dzień dobry proponuje zakup bez żadnej negocjacji. Zainteresowana bardzo niskim przebiegiem auta. Płacimy gotówką.... Czy da Pani radę przyjechać dziś??? Niestety nie dam rady , ale umawiamy się na inny termin. Jedziemy dwoma autami , aby było jak wrócić. Przekładamy zajęcia, wolne w pracy .. po dojechaniu na miejsce Pan pyta skąd taka cena auta? Przecież przebieg wcale nie jest taki niski??? Sprawdzają auto bez zarzutów, trzeba poczekać na decyzję szefa czy tam kogoś. Propozycja cenowa 25 % mniejsza niż przez telefon. Auto z 35000 na 26000!!!!!!! Była zawarta umowa ustna, powiedziano nam przez telefon, że maja już kupca na to auto. Że płacą konkretna cenę. A na miejscu cyrk!!! Na pewno tak tego nie zostawię, postaram się, aby ta firma już nikogo nie potraktowała nieuczciwie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Olewają klientów

Kilka miesięcy zajęło mi znalezienie auta ,które spełniało moje oczekiwania. Zadzwoniłem i po dłuższej rozmowie pan z komisu AAA Auto spytał się, kiedy mogę przyjechać po samochód. Mialem do komisu ponad 300 km ,wiec powiedziałem, że jak można to będę jutro około 10.00 rano. Oczywiście zostałem poinformowany,że autko jest zablokowane dla mnie i nikt go nie weźmie. Ucieszony tą informacją zacząłem przestawiać swoje sprawy jutrzejsze i już prawie sprzedałem swój poprzedni samochód oraz pożyczyłem część pieniędzy bo nie miałem pełnej kwoty na zakup auta ,które "czekało na mnie w komisie koło Wroclawia". Wieczorem otrzymałem telefon od innego pana z komisu, który stwierdził, że właśnie sprzedał samochód po który miałem jechać następnego dnia. Myślałem że szlag mnie trafi. Następnego dnia złożyłem skargę, że jaja robią sobie z ludzi. Mieli zająć się ta sprawa i odsłuchać rozmowy, ale pewnie mają to gdzieś, bo auto sprzedane i kasa jest.

BRAK KONPETECJI

Jak okazuję się że w r,eczywistosci nie mają tego co oferują to wciskają to co jest na stanie. Radzę dobre sprawdzić przed przyjazdem czy wszystko się zgadza ztym co oferują telefonicznie. Mój błąd że najpierw nie poczytałem o nich komentarzy omijał bym szerokim łukiem.

Ściemą pachnie na kilometr

Gadu gadu niby światowo i luksusowo. Wszyscy mili i oczywiście proponują droższe auto na raty, cud malina. Pytam o oddział w Rzgowie a pani się zarzeka że nie ma takiego. Auto poobijane ale nie jestem nieuprzejmy trzymam fason, kultura mi se udziela najwyższych lotów. Myślę sobie jak to dalej pójdzie, zaczynam się zastanawiać przeciągam, że może jutro albo wieczorem Jeszce podjadę. Ruszają posiłki w osobie p. menager pełną gębą, biała koszula okular słoneczny i pytanie o kaucję rezerwacyjną, śmiech na sali a miał mnie tylko przyjść kurtuazyjnie pożegnać. Auta jakie? Jedno mi pokazali nie to które chciałam bo go nie było, ale przekonywali ze to przez nich wybrane jest spełnieniem moich marzeń. Podziękuję (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super takiej obsługi nie ma nigdzie.

Wybraliśmy z żoną auto, jazda próbna potem dokładne oględziny - 2 letnie autko z przebiegiem 30 jeszcze rok na gwarancji. Ponieważ zbywaliśmy auto w adekwatnym stanie, nie sprawdzaliśmy na początku dokumentów dokumentów i VIN. Temat wymiany przeciągnął się do zmierzchu. Potem szybciutko, koty podstawiły inne identyczne tylko nie testowane i niesprawdzane auto, ponieważ zamykali interes szybciutko dokumenty i pozamiatane. Teraz jakiś krytyczny frajer jeździ autem, które mu wybrałem. Widziałeś Pan co pan brałeś - tylko usłyszałem przy reklamacji - jasne że widziałem tyko gdzie to auto!

Nie polecam strata czasu

Nie polecam firmy starata czasu. Dzwonia ze sa zaiterwsowanie zakupem auta. Telefonicznie rzeczoznawca ocenia kwote na podstawoe podawanych danych. Auto kulka lat temu sprowadzone. Po wzieciu dnia wolnego i udaniu sie do placowki pan ocenia stan technoczny i wizualny super ale z uwagi ze jest to pojazd sprowadZony proponuje cene o 25% nizsza niz byla ustalona. Mysle ze to proba naciagniecia klientow ktorzy juz przyjechali kawal drogi to zostawia auto za bezcen. Zenada. Kolejnych kilka aut po mnie rowniez tak potraktowali.

Odradzam - negatyw na maxa

opinia: max negatywna dzwoni Pani w temacie ogłoszenia, pyta o auto które wystawiłem. Mówię, że sprowadzone, że przedni zderzak i przynajmniej jeden błotnik po wymianie... stwierdza, że za określony przedział gotówkowy mogą się dogadać. Ok jeśli ten przedział, to mogę podjechać bo niedaleko pracuję. Na miejscu Pan robi wstępne oględziny (nie miałem dokumentów przy sobie co wyklucza auto z konkretnych oględzin). Stwierdza jednak, że jest ok i kwota którą podał mieści się w ramach jakie wcześniej usłyszałem przez telefon. Ściągam więc żonę 40km z papierami. Robią dzięki temu "konkretne" oględziny. Po tych oględzinach stwierdzają, że wszystko jest ok, ale ten zderzak i błotniki (o których za każdym razem wspominałem) to mogą dać... 60% z pierwszej propozycji. Propozycja oczywiście nie do przyjęcia bo to oczywiste oszustwo i naciąganie. Zmarnowałem 2 godz po których miał zadzwonić jakiś kierownik... po 1,5 godz. braku telefonu odjechaliśmy... Taka tam ściema dla naiwnych... ;)

super jak

Standard po telefonie byłem umówiony na oględziny auta , które okazał sie sprzedane , proponowali od razu inne , poszedłem zobaczyć, ja skonfrontowałem ze zdjęciem z ogłoszenia , okazało się , że w głupim baku było połowę paliwa ,a na jeżdzie próbnej dolewał 1 litr na jazdę próbną bo tak sucho był, a to że auta nie mają dywaników to (treść usunięta przez administratora) , ale gaśnice i trójkąt wyszabrować to już kpina (sprawdzone na 3 autach ) (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

"SUPER OBSŁUGA"

W środę zostałem telefonicznie umówiony na sobote na godz. 9 na oględziny trzech aut., z których jedno było wstępnie zarezerwowane. po przejechaniu prawie 100 km okazało się że tych aut nie ma na stanie w tym punkcie.dzonie na infolinie i dostaje informacje ze mogę wybrać sobie inne auto. co to jest?

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.53 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem