AAA Auto

( 2.84 )

Opinie (782)

Passat B8

Kupiłem w poniedziałek passata b8. udało mi się bo akurat ten który mi się podobał był w czarnym kolorze.

mega szybkie załatwienie ...

mega szybkie załatwienie wszystkich formalności. Kupiłem u nich samochód z ofertą finansowania

Gorąco polecam. wszystko ...

Gorąco polecam. wszystko załatwione szybko i sprawnie.. Miła i fachowa obsługa. Minimum formalności czyli tak jak lubię.

jak dla mnie ...

jak dla mnie warto. Ceny nieco wyższe niż u innych ale samochody zadbane i sprawdzone

Wszystko szybko i ...

Wszystko szybko i sprawnie załatwione. Zdecydowanie polecam. Samochód sprzedany tego samego dnia

wszystko ok. Kupiłam ...

wszystko ok. Kupiłam Golfa 5 i jestem bardzo zadowolona z samochodu. Niewielkie, ekonomiczne i wygodne auto

Nie polecam!!!!!!! Ukryte ...

Nie polecam!!!!!!! Ukryte poważne wady samochodu a pytaliśmy o wszystko. 100% Nie

Nie polecam. Dorabiają ...

Nie polecam. Dorabiają się na naiwności osób starszych... Po umówieniu się przez telefon na oglądanie dwóch wybranych aut na miejscu okazało się, że ich już nie ma. Po chęci uzyskania opinii dotyczącej innego z aut pracownik wymienił same zalety i jedna drobną wadę jaką było delikatne przyrdzewienie jednej części samochodu. Oczywiście pracownicy zapewniali, że więcej wad nie ma a samochód jest w stanie idealnym. Po uzgodnieniu słownie cen oraz innych spraw które wiązały się z ubezpieczeniem itp. przyszedł czas na podpisanie umowy i sfinalizowanie transakcji. Po stworzeniu sporego zamieszania w firmie przez pracowników (być może było to celowe ) podsunęli do podpisania duża ilość dokumentów, które kupująca emerytka podpisała po wcześniejszych słownych zapewnieniach o stanie samochodu oraz kosztach z nim związanych. Powstały chaos i zamieszanie w momencie w którym podpisana zostać miała umowa nie sprzyjały możliwości dokładnego zapoznania się z dość dużym plikiem dokumentów. Po sfinalizowaniu transakcji i powrocie do domu z zakupionym samochodem zostały dokładnie przeczytane umowy, które zostały podpisane. Małym druczkiem dodane były wszystkie poważne wady auta. Po ocenie samochodu przez mechanika okazało się, że jest on wart 1/3 ceny za którą został zakupiony oraz że jest on w stanie tragicznym uniemożliwiającym poruszanie się nim na drodze. Oczywiście ze słownego ustalenia zasad kupna w umowie nie było nic... Ubezpieczenie które z zapewnień pracowników miało wynosić 300 zł tak naprawdę wynosiło ponad 2000 zł. Starsza Pani naiwnie zaufała chęci "pomocy" i doradztwa wyrażanej przez pracowników tego komisu tracąc przez to swój cały dorobek...

polecam. kupiłam samochód ...

polecam. kupiłam samochód na zasadzie wymiany, bardzo dobra i szybka transakcja

Dwa tygodnie temu ...

Dwa tygodnie temu kupiłam u nich na raty Hondę Civic Ufo. Trochę się bałam ale wysokość rat mam bardzo dobrze dopasowaną do moich możliwości finansowych

już ponad rok ...

już ponad rok jeżdżę audi a6 kupioną u nich i do tej pory nie było żadnego większego remontu także jak na razie samochód bardzo udany

nigdy nie miałem ...

nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów a kupiłem już i nich dwa auta

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(2.31 )

Autohandel

(3.51 )

Auto-Plus

(4.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem