AAA Auto

( 2.84 )

Opinie (782)

Skanadal nieuczciwa firma!!

Probowali mi wmowic ze mam powypadkowe auto!Moj samochod posiada lakier o grubosci fabrycznej od 95 do 120mikronow w ich firmie pomiar wynosil 180mikr,posiadaja skalibrowane czujnik pod siebie aby wprowadzić w błąd klientow!Mam ekspertyze Dekry o bezwypadkowosci auta!!!Przestrzegam przed tą firmą! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Oszusci

chcialem sprzedac samochod Toyota Yaris Hybryda rok 2018 przez telefon 65000 tys zl jak sie pojawilem to tylko 500000 tys samochod ma przebieg 3300 kilometrow bez wypadkowy ten Komis AAA to naprawde nieuczciwa firma nie polecam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

LIpa

Kupił;em auto za 30000 zł. włozyłem w nie 7500 Pojechałem sprzedać renault laguna 3 2002 r zaproponowani mi 300 zł Smiech na sali.

Odradzam!!!

Zapraszają na sprawdzenie auta, informują że jeśli nie będzie ukrytych problemów to będą chcieli kupić auto, a cena do niewielkiej negocjacji, proszą o wzięcie opon zimowych i wszelkich dokumentów. Na miejscu okazuje się że propozycja ceny jest o 50% niższa niż moja wystawiona w ogłoszeniu!! mimo że nic nie zmieniło się i auto nie wykazało żadnych dodatkowych problemów!!! Nie polecam, strata czasu i nerwów!!!!

Fatalna przygoda.

Przyjechaliśmy małym Fordem, cel:sprzedaż auta, ewentualnie zamiana na inny wóz. Dużo ludzi, dużo się dzieje. Najpierw obsługuje jedna osoba, odsyła do następnej, następna zabiera dowód, twierdząc, że zrobi wycenę, po czym odsyła do trzeciej osoby. Akcja miała trwać 10 minut, trwa godzinę. Natępnie pojawia się czwarta osoba,zaprasza do samochodu celem oględzin, na bazie których ma być sporządzona wycena. Człowiek sprawia wrażenie fachowca, ma miernik do lakieru i komórę. Zachodzimy do auta i fachowiec szybko stwierdza, że pojazd miał w przeszłości dużą szkodę. Na dowód pokazuje pomalowaną podłużnicę i rzekomy spaw na niej. Umówmy się, nie każdy musi być fachowcem i super poruszać się w temacie. Tak też uwierzyliśmy "fachowcowi", który stwierdził, że takich samochodów to oni raczej nie kupują, ale skontaktuje się z szefem i może coś wymyślą. Mija kolejna godzina, moja partnerka jest już strzępkiem nerwów, bo "fachowiec" powiedział, że wozi dziecko śmiertelną pułapką. Mija kolejna godzina, przychodzi kolejny, tym razem handlowiec i oznajmia, że jest problem, jakoś mogą wycenić nasze auto, ale tylko jeżeli podamy jakiś model na zamianę i tylko taka opcja wchodzi w grę. Ok zatem, coś tam wybieramy i się zaczyna. Po kilkudziesięciu minutach wołają nas, handlowiec i "fachowiec". Pytają,czy jak nie kupią od nas samochodu, to czy my kupimy od nich. Odpowiedź brzmi: nie. "Fachowiec" oznajmia, że mogą nam dać za nasze auto 8000, my wyceniliśmy je na 18500, różnica ponad 10000. Widząc nasze niezdecydowanie naciskają, że oferta ważna tylko dziś i teraz. Łaskawie dają nam kilka minut na zastanowienie i wybór jakiegoś auta z ich oferty. Korzystamy z chwili i wykonujemy kilka telefonów. Mamy decyzję, wracamy Fordem do domu. Odbieramy dowód, grzecznie się żegnamy, dziękujemy za uświadomienie o tak fatalnym stanie naszego auta i dzida do domu z duszą na ramieniu. Następnego dnia wjeżdżamy na profesjonalny warsztat i kolejny szok. Okazuje się, że auto jest w stanie idealnym, podłużnica pomalowana została bardziej przypadkowo przy malowaniu wspornika zderzaka, spaw natomiast okazał się masą zabezpieczającą nakładaną fabrycznie. Auto miało co prawda stłuczkę, ale niewielką. Jedynie błotnik i nieco zderzak. Refleksja? Straciliśmy trzy godziny na miejscu plus dwie na przejazd i paliwo, zostaliśmy wystraszeni i pozostawieni z poczuciem, że chciano nas oszukać z premedytacją. Oszukać na ponad 10000. Gorąco nie polecam i przestrzegam. Kurtyna.

Nie polecam

Porażka. Mili na początku, jak nie kupisz to,, mile, wypraszaja. Mówią o swoich autach że nie bite a gołym okiem widać różne odcienie elementow

Beznadzeja

0 profesjonalizmu brak poszanowania do czasu gości mimo omówienia na konkretną h na miejscu okazuje się ze trzeba czekać jeszcze 3 h raz można by wybaczyć ale przy drugim podejściu szlak człowieka trafia

Taki jeden

Ciekawe kto tak piszę, że jest tak cudownie i profesjonalnie w AAA Piaseczno. Nie polecam nikomu

aaauto

umawiamy cene przez tel po stu pyt odnosnie stanu ,warunek to to ,ze musza sie pokryc ich ogledziny z moimi zapewnieniami -i tak sie tez stalo stan idealny co potwierdzili ich mechanicy 4gosci ale cena nagle spadla o 4 tys ....ciekawe

Naciągacze i oszuści odradzam.

Sami do mnie zadzwonili z ogłoszenia zaproponowali cenę za które auto było wystawione, przed przyjazdem zadzwoniłem aby ją potwierdzić, wszystko się zgadzało. Na miejscu po przebyciu 100km i sprawdzeniu auta wycena im spadła o prawie 4000zł, argumentując ją ceną podobnego auta w ich komisie! Zmarnowałem tylko czas i pieniądze.

OSZUŚCI I NACIĄGACZE

AAA Auto Katowice. Odradzam jakiekolwiek kontakty. Sprawa dotyczy sprzedaży samochodu w stanie idealnym, z małym przebiegiem i bogatym wyposażeniem. Pierwszy kontakt telefoniczny z Panią manager wskazywał na wysoką jakoś usług, pełen profesjonalizm, jak również rzetelną wycenę samochodu. Po dogłębnym zapoznaniu się z danymi technicznymi i stanem pojazdu zagwarantowano nam, że podczas sprzedaży otrzymamy umówioną kwotę. Ponadto, aby być pewnym ustalonej kwoty rozmawiałam z Panią manager, upewniając się czy przedstawiliśmy wszystkie wymagane dokumenty oraz dane, które ewentualnie mogłyby wpłynąć na ostateczną wycenę auta. Po raz kolejny wcześniej ustalona kwota została mi przez Panią manager zagwarantowana. Dodam, iż wszystkie rozmowy telefonicznie były nagrywane! Niestety, w dniu sprzedaży samochodu okazało się, że nikt z obecnych przedstawicieli komisu nie jest w posiadaniu informacji ustalonych telefonicznie, a w szczególności ceny za samochód. Pani manager nie pojawiła się na spotkaniu, choć zapewniała, że będzie, a wytłumaczeniem było to, że jej biuro znajduje się w innym budynku. Poprosiliśmy także o odsłuchanie wszystkich rozmów telefonicznych, ale niestety okazało się to niemożliwe, a przyczyn tego faktu nie podano. Dodam, że samochód na miejscu był sprawdzony przez mechanika, odbyła się jazda kontrolna i nie było żadnych zastrzeżeń co do jego stanu technicznego. W tym momencie jedynym argumentem ze strony komisu za obniżeniem ceny za auto było tłumaczenie, że „kupiec”, który był zainteresowany naszym samochodem był bardzo niecierpliwy i kupił inne auto. Jednym słowem, od momentu kiedy przyjechaliśmy sprzedać samochód słyszeliśmy same kłamstwa! Zero profesjonalizmu, zero kompetencji, zero szacunku, zero uczciwości zawodowej! Po długich rozmowach, tłumaczeniach i negocjacjach ostatecznie straciliśmy 3 tysiące złotych! Działania komisu zostaną przedstawione rzecznikowi praw konsumentów.

Porażka

TOTALNA PORAŻKA , brak szacunku dla klienta, dlaczego ?. Kilka dni wcześniej za pośrednictwem ich strony zgłosiłem chęć wymiany samochodu , po kilku dniach ( nie jak się reklamują każdego dnia do późnych godzin) zadzwoniła do mnie przedstawicielka AAAAuto , z która ustaliłem konkretny dzień i godzinę przyjazdu , a także wskazałem konkretny samochód , który chcę u nich nabyć po sprawdzeniu pani Beata i po wstępnej wycenie mojego samochodu prosiła o przyjazd w dniu dzisiejszym przed godz. 12 , zapewniała , że wszystko bedzie przygotowane do finalizacji transakcji. Zgodnie z ustaleniami pojechałem z nadzieją te 130 km do Piaseczna. Na miejscu , od pierwszej chwili poczułem się tama jak intruz , w recepcji czekałem 15 min aż ktoś sięmną zainteresuje , podejrzewam , że czekałbym dalej gdybym sie nie zapytał pana w firmowej kurtce . ten odesłał mnie do pkt badań , tam kolejny pan kazał mi przynieść dokumenty pojazdu co uczyniłem , a on odesłał mnie znowu do recepcji gdzie znów musiałem szukać kogoś kto zajmie się sprawą, kolejny pan kazał mi zarejestrować się w komputerze co uczyniłem informując go o tym , pan ten kazał mi więc znów czekać na wolny komputer abym mógł wskazać o który chodzi mi samochód , co trwało kolejne minuty , po znalezieniu wolnego stanowiska i wskazaniu samochodu pan kazał mi pójść znów do recepcji i czekać bo on pójdzie po kluczyki do wskazanego samochodu ( minęła już godzina ) znów czekałem kolejne minuty i WRESZCIE pojawił się handlowiec , który oznajmił mi SAMOCHODU NIE MA, pytam dlaczego ? Bo nie przyjechał z Poznania . Pytam dlaczego nikt mnie nie informował , to bym nie przyjeżdżał ponad 100 km i nie zwalniał się po to z pracy , pan mówi , że on nic nie wie , on nie umawiał mnie . Poszedłem więc do tzw Managera , ten jedynie rozkłada ręce i proponuje mi inny samochód (próbuje mi wcisnąć) , przy okazji dowiaduje się , że wbrew temu co mówiła w rozmowie pani Beata - przedstawicielka , samochód jest nie z 2012 a z 2011, nie po 1. właścicielu, a po 3 . , a w ogóle to dobrze , że go nie ma bo przy badaniach wyszło , że ma wyciek oleju , że sprzęgło niedługo do wymiany , że uszkodzenia lakieru , a wszystko po to abym zdecydował się na inny samochód. Podejrzewam , że gdyby ten samochód faktycznie był tych informacji zapewne bym nie otrzymał , bo przecież ubezpieczenie .... . Podsumowując TOTALNA PORAŻKA , całkowity brak organizacji pracy , lekceważenie klienta , bałagan na każdym kroku . Myślę , że te wszystkie pozytywne wielce opinie są autorstwa pracowników AAAAuto , ja osobiście ABSOLUTNIE ODRADZAM , MOJA NOGA TAM WIĘCEJ NIE POSTANIE , WSZĘDZIE GDZIE MOŻLIWE BĘDĘ ODRADZAŁ TA "FIRMĘ"

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(2.31 )

Autohandel

(3.51 )

Auto-Plus

(4.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem