AAA Auto

( 3.26 )

Opinie (974)

Toyota

kupiłem Toyotę Yaris dla żony. samochód może i nie jest z tych najdroższych ale i tak wydaje mi się że jest w super stanie i cena też była w porządku

Fatalnie to za dobra ocena :-)

Brak profesjonalizmu, odkupija Twoj samochod za cene ponizej krytyki a nastepnie po 5 dniach dzwonia zeby zabrac auto bo nie odpala, zajezdzam na miejsce i okazuje sie ze auto bylo rozbierane, brak oslon silnika, ucho holownicze w aucie, trojkat ostrzegawczy otwarty w bagazniku i komentarz panow „auto nie odpalilo na placu” haha :-D

Strata czasu

Zaraz po wystawieniu auta na sprzedaż dostałem telefon, że są zainteresowani, że są w stanie zapłacić moją ceną za auto. Auto salonowe, serwisowane, utrzymane w doskonałym stanie! Wyszedł młodzik, popatrzył, posprawdzał, zrobił fotki, zniknął w pokoju. Po 30 minutach dowiedziałem się, że auto jest w świetnym stanie, są w stanie za niego dać 15 tys. zł poniżej wartości rynkowej. Szkoda czasu. Z drugiej strony, trzeba się czasem samemu przekonać, jak to jest naprawdę z tym skupem aut. Na stronie AAAAuto jest tyle pozytywnych opinii, samych pozytywnych, ciekawe...

Ostrożnie!

Nie polecam ze względu na nieuczciwe traktowanie klientów i to w bezczelny sposób. Są bardzo mili do czasu. Bardzo uważajcie i wszystko sprawdzajcie 3 razy bo stracicie pieniądze i nerwy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Negatywna

Nie polecam tej firmy są nieuczciwi. Sprzedali mi samochód z ukrytymi wadami nie informując mnie o tym a kiedy je wykryto w warsztacie do którego pojechałem to najpierw kazali zrobić kosztorys naprawy a później się wycofali i nie uznali reklamacji. Czuję się oszukany i przestrzegam innych potecjalnych klientów AAA AUTO nie warto tam kupować samochodu a jeżeli już to gruntownie go sprawdzić. W moim przypadku samochód miał wycięty katalizator i zaspawaną sonde lambda. Taki samochód nie powinien wogóle poruszać się po drogach.

Niebezpieczne podejście jak u zwykłego handlarza

Kupować z rozwagą bo mają podejście jak każdy inny komis, a dodatkowa opłat 1000PLN za sprawdzenie samochodu jest kpiną. Gdybym mechanik założył opony letnie dostarczone przez AAA Auto, pewnie wylądowałbym w rowie przy pierwszych deszczach. Głupie i nie profesjonalne podejście. Uwierzyłem w zapewnienia sprzedawcy, że zależy mu/firmie na uczciwej transakcji. Zamiast obniżki ceny (opis wyposażenia auta nie odpowiadał stanowi faktycznemu) zgodziłem się na zestaw opon (używanych, ale akceptowalnych). A zostały mi wciśnięte 9 letnie opony nienadające się do użytku które zostały dostarczone 2 tygodnie po terminie i inne niż ustalaliśmy - reklamacje nic nie dały, chociaż opony są wyszczególnione jako element wyposażenia i niebyły dostępne w dniu odbioru samochodu, co jest potwierdzone na piśmie.

Obskune miejsce

Przyjeżdżam tam, wchodzę i myślę sobie: o matko, gdzie ja jestem? Co to za miejsce? Wita mnie jakiś młody człowiek, jeszcze dobrze nie wybrzmi "dzień dobry", a on chce ode mnie stos dokumentów z dokladnymi danymi wrażliwymi i każde zapisać się do bazy, udzielając zgody na przetwarzanie danych. Tydzień wcześniej: dzwoni mila pani z AAA Auto, bo zobaczyła ogłoszenie. Informuje, że bardzo im zależy na moim aucie, ale oferta ważna jest 3,4 dni. Oferują bardzo dobrą cenę. OK, myślę sobie, i tak wam nie wierzę, ale zabawimy się. Mam czas. No więc jestem w tym obskurnym miejscu, czekam w pomieszczeniu, gdzie w powietrzu czuć 46 choinek zapachowych, jak w starej taksówce. Wychodzi Pan i idziemy oglądać mój samochód. Po oględzinach wracamy do "biura", Pan znika w jakimś pokoiku, po czym wychodzi i woła mnie do innego pokoiku bez okien, przypominającego kanciapę dozorcy. Słyszę, że moje auto, któremu dopiero co skończyła się gwarancja jest za bardzo niszczone, bo ma otarcia parkingowe (na plastikach!) plus wgniotkę w innym miejscu i to go dyskwalifikuje. Słyszę, że klienci nowych aut są wyczuleni. A to nowość. Przyjechałem do skupu używanych samochodów i słyszę odzywające się kompleksy. Komuś tu się marzy praca w autoryzowanym salonie, a tymczasem skupuje używki Nie dogadujemy się. Myślałem, że jak ktoś chce kupić nowy samochód to idzie właśnie do salonu, a nie do AAA Auto. Uwielbiam tych wszystkich Mędrców, którzy przyjeżdżają oglądać używany samochód i mają pretensję, że ktoś kiedyś śmiał nim jeździć i pierdzieć w fotel. Kończymy tę zabawę. Kilka godzin później sprzedaję samochód za wystawioną cenę. AAA Auto, gdyby nie przycwaniakowało mogło zarobić parę ładnych groszy. PS. Zaglądam z ciekawości na ich stronę. BAwię się opcami wyszukiwania i co widzę? Wyskakuje mi Dacia Duster, jako 1 auto z 2016 roku. Ta sama Dacia wyskakuje mi jako auto z 2017, 2018 i 2019. Wow!

Naiwność

Naiwnością jest sądzić, że AAA Auto kupi od Ciebie samochód po korzystnej cenie. Sprawią, że nawet mając względnie nowy samochód z górnej półki poczujesz się, jak właściciel złomu. Ale wcześniej będą wydzwaniać i obiecywać złote góry oraz zapewniać, że "wlaśnie na takim samochodzie im zależy". Pojechałam tam z ciekawości, zobaczyć, czy to co się mówi o nich to prawda. Już samo miejsce odrzuca, wygląda jak poczekalnia w warsztacie wymiany opon. Do tego wymuszając podpisanie zgód na przetwarzanie danych, zanim zaczną jakiekolwiek rozmowy. Jeśli jesteście przyciśnięci do muru to spróbujcie. Jeśli macie możliwość sprzedawajcie sami samochód, nie dajcie się nabrać na ich lepkie słowa. Oświadczam, że jest to moja prywatna opinia poparta doświadczeniem i jako taka może ona być subiektywna.

Totalna porażka

Chciałem sprzedać swoje auto i kupić inne. Pani z infolinii wręcz rozpływała się jak ciepłe masełko zachwalając komis i gdyby mogła obiecałaby by gwizdkę z nieba. Po przybyciu - konsternacja. Recepcja wita mnie jak kolejnego gościa, który nie wiadomo po co przyszedł. . Gość od kredytów na siłę wciska pożyczkę z jakąś dziwną ratą i nie dociera do niego, że mój bank daje mi atrakcyjniejsze warunki kredytu. Najważniejsze, cena auta - w ogłoszeniu nijak ma się do rzeczywistości - wyższa o 3 tys. zł. Kolejny "miły" gest - wycena mojego auta. Spec od wyceny, gdyby mógł to wysłałby mnie na katorgę, gdyż najwidoczniej przeszkadzałem mu w pracy. Wysyła mnie "TAM", bym się zalogował, program nie odpowiada, próbuję dowiedzieć się czegoś w biurze, niestety znów przeszkadzam w pracy, państwo zajmują się swoimi sprawami, a klient, przepraszam jeleń, niech grzecznie czeka. Totalna zlewka. Rozgrzany do białości po straconych 3 godzinach wróciłem starym autem do domu. Jedynym pozytyw, sympatyczny pan z działu obsługi klienta. A tak naprawdę bardzo mi się podobał wybrany samochód i na pewno taki kupię, tylko nie w AAA Auto.

Nie polecam

Nieuczciwa firma. jak można prowadzić taki autokomis. Ludzie omijajcie z daleka aaa auto Katowice. Znalazłem na olx samochód zadzwoniłem i umówiłem się na następny dzień oczywiście zapytałem się o stan auta. Gdy przyjechałem a miałem aż 80km gościu w biurze powiedział mi czy wiem że lewa strona auta jest zniszczony lakier, zdjęcia w ogłoszeniu były zrobione tak żeby nie było widać tego. Tragedia. Jeszcze gościu do mnie mówi co Pan chce za tą cenę. Przecież wystarczyło w ogłoszeniu napisać że lewa strona do malowania. Straciłem tylko paliwo i czas. JAK MOŻNA TAK TRAKTOWAĆ LUDZI POWINNI ZAMKNĄĆ TEN AUTOKOMIS. OMIJAJCIE AAA AUTO BO NIE WARTO KUPIĆ TU AUTO. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treśc)

NIE POLECAM!!!

Zapewnili nas dzień wcześniej, że auto będzie czekało na nas. W dniu przyjazdu zadzwoniono, czy jedziemy po auto, potwierdziliśmy. A na miejscu okazało się że auto zostało sprzedane! Na infolinii pani nie poinformowała nas, że kaucja na auto w tym przypadku nie jest potrzebna. Zapewniła, że auto będzie czekało na nasz przyjazd. W jedną stronę do Warszawy miałem ponad 300km. Nie polecam! Ciekawe jak firma rozwiąże reklamację i zwrot kosztów podróży. Firma odmówiła uwzględnienia reklamacji! Dobrą firmę poznaje się po tym jak rozwiązuje problemy, a nie jak wszystko jest dobrze. NIE POLECAM!

Laicy

Kompletny laik młody sprzedawca. Menadzer slowak zdawkowo odpowiada na pytania. Na pytanie o ks.serwisową pokazał zeowszem jest aleprowadzona do 2013.

Kompletne DNO!!!

Uważajcie, kompletne DNO, nieuczciwa firma i zawracanie głowy!!! Zaprosili mnie celem odkupu mojego Scenica za kwotę z ogłoszenia, pojechałem, poogladali, wszystko super, auto igła cenie 82 900zl, a ci ludzie trzymali mnie półtorej godziny i wyszedł pan zaproponował mi 65 000zł.... Beznadzieja i tyle. Nie jezdzijcie do nich szkoda czasu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Strata czasu

Wydzwaniali do mnie z checia zakupu mojego auta. Pan z Aaa auto umowil sie na wizyte u mnie i nie przyjechal. Nie odwolal spotkania. Na numery z ktorych dzwonili nie dalo sie dodzwonic. Porazka jakas.

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(2.32 )

Autohandel

(3.51 )

Auto-Plus

(4.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem