AAA Auto

( 2.85 )

Opinie (789)

Wybrałem konkretny samochód ...

Wybrałem konkretny samochód do zakupu. Rzekomo stan nowego samochodu. Wybrałem się z odliczoną gotówką i na miejscu dowidziałem się że do ceny każdego auta należy jeszcze doliczyć 1300 zł. za sprawdzenie stanu auta które pokrywa kupujący o czym nie powiedział konsultant. NIEUCZCIWE PRAKTYKI którymi powinno zająć się UOKiK. Poza tym podczas oględzin rzekomo bezwypadkowego auta jest pęknięty zderzak tylny i głęboko zarysowane drzwi o czym ani słowa w opisie na stronie. Dodam jeszcze że płatność gotówką jest niemile widziana

Przestrzegam przed zakupami ...

Przestrzegam przed zakupami w tym miejscu. Kupiłem u nich pojazd Honda. W dniu zakupu, po wydaniu auta i przejechaniu kilkudziesięciu km, zaczęły mnie niepokoić "szumy". Udałem się do mechanika. żeby nie siać paniki. bo może to np. nawiewy, vtec albo klima czy coś innego. Zdiagnozował uszkodzenie łożysk skrzyni biegów. Kilka h po zakupie i diagnozie mechanika, wystąpiłem pisemnie do aaaauto o odstąpienie od umowy. Po przedziwnych rozmowach z dzialem reklamacji pozyskalem na piśmie opinie innego zakładu mechniki. Identyczną jak 1, ustna. Przesłałem do aaauto. Cytuję bełkot jaki otrzymałem w decyzji : " Kupujący został przy kupnie pojazdu zapoznany ze stanem pojazdu, ktory zaakceptował. Przedmiotem reklamacji nie jest wada za którą odpowiada sprzedający. sprzedajacy odmawia uwzględnienia reklamacji" i dalej piszą, że w protokole przekazania jest inf. o ....prawidłowej pracy skrzyni (gdyby wpisali nieprawidłową....to miałbym problem) i dalej : Prawdopodobną może też być awaria (bezpośrednio) po zakupie. zgłosiłem awarię....7 h po zakupie. aaaa o rękojmi nie słyszało. takie to aaa profesjonalne dalej uczulam : dopiero tuż przed zapłatą (kiedy już są gotowe umowy) klient jest infromowany o.....tzn. opłacie komisowej ( 1300 zł ) i "truskawka na torcie" cytując klasyka : sprzedawcy zachwalają pojazd, podają jego stan jako idealny. po podpisaniu umowy, zapłacie za auto ( plus opłata komisowa ) otrzymuje sie...protokół odbioru gdzie auto opisane jest jako pełne usterek i ogólnie grat (ma to jak mniemam uchronić sprzedawcę przed zarzutem, że stan auta nie był znany). w moim przypadku opisali jedynie tą nieszczesną skrzynię jako....bez wad i to ona się rozpadła. nie polecam aaaauto. wiem, że czeka mnie z nimi batalia. sprawa jest już u Radcy. odp. na bełkot już poszła.

Uważajcie na nic ...

Uważajcie na nic nie warte ubezpieczenia i sprawdzajcie uważnie stan techniczny oferowanych pojazdów. Obsługa katastrofa

jestem mega zadowolony ...

jestem mega zadowolony bo w końcu znalazłem takie auto jakiego od dawna szukałem i to na dodatek w świetnym stanie

to moje pierwsze ...

to moje pierwsze auto kupione w komisie ale jestem jak na razie bardzo zadowolony

Żona mnie namówiła ...

Żona mnie namówiła żebyśmy kupili sobie forda mondeo więc w końcu się zgodziłem. Tak się akurat złożyło że w AAA mieli dokładnie takie auto jakiego szukałem. Super wyposażenie, niewielki przebieg, bardzo dobry stan

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(2.31 )

Autohandel

(3.51 )

Auto-Plus

(4.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem