Avus Polska

(0.53)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 13)

Dno i 5m...
Dno i 5m mułu, firma którą z całą pewnością zajmie się prokurator. Wyceny szkody robią śmiesznie niskie na poziomie 10-15% faktycznej szkody, a do firmy zagranicznej wysyłają kosztorysy na olbrzymie kwoty faktycznie realne koszty naprawy. Po ostatniej wycenie kosztorys przekazuje prokuraturze, jednocześnie oczekując na pismo z Towarzystwa Ubezpieczeniowego z zagranicy.

Klient_31qp

06.12.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Najgorsza firma w...
Najgorsza firma w Polsce pracownica postępuje niezgodnie z umową, mówi że odpowie na email a potem nic nie robi czeka aż nam się znudzi pisanie do niej tel odbiera raz na tydzień (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_L1E8

02.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Niezmiernie ciężko jest...
Niezmiernie ciężko jest dodzwonić się na infolinię tej firmy, jeżeli klient ma odrobinę szczęścia usłyszy komunikat mniej więcej takiej treści: "dodzwoniłeś się do firmy Avus Polska, prosimy czekać na połączenie z konsultantem". Klient może tak czekać i czekać na to połączenie - osobiście czekałam 30 minut i w końcu się rozłączyłam, bo ile można czekać? Kolejne próby rozmowy telefonicznej kończyły się informacją: "brak odpowiedzi". Po kilku godzinach prób udało mi się porozmawiać z konsultantką, o ile można to nazwać rozmową. Zdążyłam jedynie powiedzieć w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka cicho i dość niewyraźnie powiedziała, że wszystkie dokument mam wysłać do firmy Avus i się rozłączyła. Ocena jest taka a nie inna, ponieważ tak ignoranckiego zachowania nie należy tolerować. Osoba, która dzwoni na infolinię powinna otrzymać zadowalające ją informacje a nie być zbyta. Na tak niską ocenę wpłynął także czas, jaki trzeba poświęcić na telefony. Zrozumiałym jest fakt, że może infolinia jest zajęta, ale jeżeli nikt nie odbiera przez kilka godzin to już przesada!

Kinga_34

07.10.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Zgłoś nadużycie

Avus Polska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avus Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacja!