Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu

( 0.51 )

Opinie (9)

Beznadziejna obsługa techniczna

Porażka nie tylko dla Miasta a w szczególności lokatorów , którzy musza cierpieć. Niewykwalifikowana kadra techniczna w ogóle nie ma zielonego pojęcia po co jest zatrudniona . A najlepszym wytłumaczeniem to ze P. Prezydent nie ma pieniędzy na remont budynków obsługę techniczną Jednostka obsługi Finansowej w ogóle nie ma pojęcia po co istnieje . Owszem potrafią Zebrać czynsz a technicy nawet nie potrafią wykonać pomiarów i czy w ogóle coś potrafią

Mam wrażenie

Mam wrażenie, że wyodrębnienie z ZBM Zabrze tego czego czyś jest Jednostka to jakaś porażka i sztuczne stworzenie stworzenie stanowisk pracy dla niedouczonych i niekompetentnych znajomków. W skrócie ich brak kompetencji polega na : - budynek podany do zasiedlenia (mieszkania do remontu) choć tak naprawdę to nadaje się tylko do wyburzenia - nie mam wody od trzech tygodni ponieważ pękła rura w pionie doprowadzająca wodę, uwaga : najpierw technik główny adm. na staromiejskiej twierdził że piwnice zalewa deszczówka i nie potrafił odpowiedzieć dlaczego my nie mamy wody, później kiedy jednak po,twierdziło się po wielokrotnych interwencjach że to jednak pęknieta rura zakręcono nam wodę i tyle, nie podstawiają beczki nie podaja inf. bo technik nie wie co ma robić (ja mam rozwiązanie zwolnic się!!!!!), robotnicy nawet jeżeli sie pojawiają to siedzą pod płotem o piją piwo, potem o 14:00 idą do domu. - kominy i ławy kominowe które spadały nam na głowy po dwóch latach interwencji sprawa trafiła do nadzoru budowlanego i dopiero wtedy zrobiono prowizorke do nieocenienia, i wydano tylko pieniądze, kominy robiono póxnią jesienią i nawet nie można było napalić w piecu sama więc musiałam rozkuć komin i go udrożnić, bo oni pojawili się po dwóch tygodzniach od zgłoszenia niedrożności komina - dach ..... jak pada leje sie po schodach i z sufitów (ponoć ogłosili przetarg na zrobienie dachu ale to słyszę już od trzech lat) - zrobili opaską na budynku - nie osuszonym i nie wiadomo po co bo wygląda to tak jakby ktoś brudne nogi włożył do czystych butów Dodam tylko że mogłabym tak pisać i opowiadać godzinami - do tego za mieszkanie komunalne, bez ogrzewania, bez wygód bez gazu (bo odcięty jest w piwnicy) wyremontowane ogromnym kosztem, (bo dodam iż średnia dochodów na osobę nie może przekraczać 400 pln żeby dostać przydział na mieszkanie) za 48 m kw. wynosi uwaga.... 370 pln!!!!! zasługa Pani Prezydent. Dzieki Ci o Pani za to cos nam zafundowała!!!!! Administracja w księgowosci Panie które najczęsiej mylą sie w obliczeniach i doprowadzają ludzi do zawału, w technicznym Pani barbie która naprawdę to zna się tylko na usmiechaniu bo nawet uczesać i umalować się nie umie, nie mówiąc juz o pracy, jej głównae hasła ... "oczywiście, natychmiast, wszyscy już są na miejscy, nic nie słyszałam niec nie wiem" dwóch młodych palancików siedzących z nogami na stole bądź spływających na krzesłach, obojetne czy przychodzi petent pozycji nie zmieniają, no i technik gówny czyli nic nie wiedzący i wiecznie modlacy sie o samoistne rozwiązanie problemów.

Wizyta po raz trzeci w JOFGN rozpoczęła się od tego

Wizyta po raz trzeci w JOFGN rozpoczęła się od tego, że musiałam tłumaczyć w jakiej sprawie przyszłam. Była inna pracownica niż tydzień wcześniej (choć ta sama co 2 tygodnie wcześniej) - sprawa nie została przekazana. Wynikł problem z licznikiem wody, na który mam papiery, że jest aktualizowany do końca roku. A pani twierdziła, że mam nie zapłaconą wodę i nie mam licznika, więc rozliczyli mnie według stanu ogólnego licznika, co spowodowało sporą niedopłatę do wody. Po moim pytaniu czy skargę mam złożyć tylko w dyrekcji, czy tutaj również, Pani zmieniła ton rozmowy. Poprosiła mnie o nr telefonu i zapewniła, że na drugi dzień zadzwoni do mnie koleżanka, która "na pewno jest zorientowana" w mojej sprawie. Dwa dni później zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że nie ma już problemu, rozliczą mnie według stanu mojego licznika, który mam w mieszkaniu i oczywiście, że nie muszę pisać skargi tylko mam przyjść za 2-3tygodnie aby upewnić się, że wszystko jest dobrze... Czyli czeka mnie kolejna konfrontacja z paniami urzędniczkami, mam nadzieje, że nie zapomną o mojej sprawie.

Odwiedzałeś ostatnio Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Wspólnota mieszkaniowa Karolek

(0.50 )

Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

(1.00 )

SM Budowlania Administarcja os. na Wyżynach

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem