Cardif

( 3.12 )

Opinie (5)

Z przyjemnością jestem …

Z przyjemnością jestem wierną klientką! Najlepsza jakość, dobre ceny i świetna obsługa.

Rzeczowo, konkretnie

Czekanie na połączenie z konsultantem prawie niezauważalne. Szybka weryfikacja rozmówcy i przejście do meritum sprawy. Uprzejma wymiana informacji i działanie zwrotne, niemal odrazu po zakończeniu rozmowy.

Jakiś czas temu doznałem wypadku w pracy

Jakiś czas temu doznałem wypadku w pracy. Jako, że jestem ubezpieczony w firmie Cardif - zgłosiłem roszczenie. Przez dłuższy okres czasu nie otrzymałem żądnej informacji w ojej sprawie, oprócz powiadomienia że roszczenie zostało przyjęte do rozpatrzenia. Postanowiłem więc zadzwonić na infolinię, aby dowiedzieć się czegoś na temat mojej sprawy. Telefon odebrała konsultantka. Plusem jest fakt, że na połączenie nie trzeba było czekać, to znaczy po wybraniu z klawiatury telefonu tematu rozmowy, od razu zgłosiła się pani konsultantka. I w sumie to tyle plusów dzisiejszej rozmowy. Po weryfikacji przez konsultantkę cy "ja to ja", pani udzieliła mi informacji, że decyzja w mojej sprawie została wydana, lecz nie może mnie o niej poinformować telefonicznie, gdyż Ich firma o wszelkich decyzjach informuje pisemnie za pośrednictwem poczty. Pomimo moich próśb o podanie jakiś szczegółów, nie udało mi się nic więcej dowiedzieć. Z jednej strony rozumiem to, że nie udzielane są szczegółowe informacje o danej szkodzie, lecz w takim razie nie rozumiem dlaczego podczas rozmowy tak wnikliwie weryfikowana jest tożsamość dzwoniącego. Przecież i tak informacja nie zostanie udzielona. Ale to już polityka firmy, którą to po prostu muszę zaakceptować.

Od kilku lat jestem mam wykupioną polisę w tej firmie

Od kilku lat jestem mam wykupioną polisę w tej firmie ubezpieczeniowej. Za każdy miesiąc płacę kwotę składkową wynoszącą 30 zł, więc stosunkowo niezbyt dużo. Do tej pory jeszcze nie korzystałam z odszkodowania od tej firmy, ale szczerze mówiąc mam spore obawy jeśli kiedykolwiek zajdzie taka potrzeba. Według opinii znajomych, którzy również są tam ubezpieczeni, firma nie do końca gra szczerze. Póki co na razie nie mam na co narzekać. Konsultanci w firmie są mili i kompetentni. W miarę szybko odpowiadają na moje bieżące potrzeby i działają raczej profesjonalni, przynajmniej do tej pory.

Jako klientka GE Money Banku otrzymałam wczoraj telefon z

Jako klientka GE Money Banku otrzymałam wczoraj telefon z ofertą. Telemarketer poinformował mnie, że dzwoni w imieniu banku oraz przedstawił mi ofertę ubezpieczeniową, która jest skierowana dla wybranych klientów banku. Do wyboru miałam 3 opcje tego ubezpieczenia i konsultant po udzieleniu wstępnych informacji o zakresie i cenie tego ubezpieczenia zapytał od razu, którą z tych opcji chciałabym aktywować. Z racji tego, że klientką GE Money zostałam poprzez zakupy ratalne, nie jestem zainteresowana dalszą współpracą z tym bankiem, poinformowałam o tym dzwoniącego pana i dowiedziałam się, że nie dzwoni on z banku lecz z towarzystwa ubezpieczeniowego, o czym nie zostałam poinformowana na początku rozmowy. Poza tym dowiedziałam się, że umowa ubezpieczeniowa może być zawarta tylko w trakcie rozmowy telefonicznej i to tylko w tej chwili, nie mogłam zapoznać się z warunkami tego ubezpieczenia bo decyzję musiałam podjąć natychmiast. Oprócz tego konsultant nie był dokładnie poinformowany jeżeli chodzi o te warunki. Pan w dość agresywny sposób namawiał mnie do zakupu ubezpieczenia, sugerując że przecież to mały wydatek, że każdego na to stać oraz przestawiając wizję ewentualnych nieszczęśliwych wypadków, jakie mogą spotkać mnie i moją najbliższą rodzinę. Nie chciał przyjąć do wiadomości mojej odmowy, kilkakrotnie przedstawiając te same korzyści związane z ubezpieczeniem. Gdy w końcu zirytowana podziękowałam za rozmowę, od razu odłożył słuchawkę.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2008
Cardif Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Cardif?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.57 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem